srijeda, 22. srpnja 2015.

Celebrity crushes [tennis edition]

srijeda, 22. srpnja 2015.
Vjerojatno znate da se ovaj tjedan po 26. put u Umagu održava ATP turnir Croatia open. To bi značilo da ja već 26 godina krajem srpnja svakodnevno sjedim pred TV-om i navijam (go, Borna, go!) i obećavam si da ću ga iduće godine definitivno posjetiti. Dear Lord, sad sam shvatila koliko sam stara! :eek:
Tenis mi je među najdražim sportovima, iako ih u biti volim i pratim sve. Osim npr. šaha, to meni nije sport pa nek kaže tko god što hoće. Trebate vidjeti koliko sam uzbuđena prije svake utakmice naših i kako se pretvaram u pravo kockasto čudovište. Ok, već ste dosad mogli shvatiti da nisam tipično žensko.. :D
Najdraži turnir je bez dileme Wimbledon. Možda i zbog moje prve ljubavi, Gorana. Eee kako se skakalo i feštalo tog 9. 7. 2001. To jutro su se vršile najviše psihičke, a i fizičke, pripreme i nije mi padalo na pamet izaći na ispit koji sam imala taj dan. Sjećam se kao da je jučer bilo!
Zato danas vama, koji možda i ne volite i ne pratite bijeli sport, posvećujem ovaj kratki post (jer mozak ne funkcionira pa ni u ove sitne sate) i želim vam pokazati kako je ustvari lijep i da biste možda ipak trebali koji put prebaciti na sportsku tv :D
Naslov mi je puno bolje zvučao na engleskom nego na naškom, nekad mi se čini da imaju puno bolje izraze za neke stvari. Nego, jeste li spremni? Tek da se zna, on je van svake konkurencije, kao i presimpatični Čilić i nikad prežaljeni Mario Ančić ;)

via

A ostatak ekipe ide random redom jer nisam se mogla odlučiti kako bih ih rangirala, osim bonus-broja na samome kraju ;) Neću vam pisati o njihovim karijerama i (ne)uspjesima iako nije da se hvalim, ali dosta toga znam, ali nisam sigurna da vas to zanima i mislim da je bespotrebno. Zato, uživajte u slikama i ako vam postane još vruće.. sorry, bilo je namjerno!


Fabio Fognini (via)

James Blake (via)

Tommy Haas (via)

Jeremy Chardy (via)

Arnaud Clement (via)

Patrick Rafter (via)


Prava je šteta što su neki od njih već u mirovini, ali imam i jednu dobru vijest - Fabio je trenutno u Umagu pa ako ste u blizini.. pozdravite ga i od mene ;))

O ukusima se ne raspravlja, ali baš me zanima vaše mišljenje i koji su vaši celebrity crushevi? Evo, ne moraju biti niti tenisači :D


Iiii.. to bi bilo sve od mene! Lijepo smo se družili ovih par mjeseci, uživala sam u tipkanju i čitanju vaših komentara i vaših postova i ne mogu vam opisati koliko mi je drago i koliko sam sretna što imam osjećaj da sam upoznala, bar ovako virtualno, toliko predivnih ljudi! Hvala vam!

Čitamo se ponovno sredinom 8. mjeseca! (A jesam vas malo? hihi..) Za koji dan idem u posjet rodbini kod koje nisam bila toliko dugo da me je već sramota, a i Ikea je blizu paa.. nadam se nekom haul postu kad se vratim :D A nakon toga ću i sama imati goste pa neću imati puno slobodnog vremena, a ne želim tipkati post tek toliko da eto nešto objavim. Nadam se da će do tad pasti bar malo kiše jer imam ozbiljan plan izjuriti van s njuškama i valjati se po livadi od sreće :D Bit ćete obaviješteni na Instagramu.. ili bar u Večernjem :P


Čitamo se, šaljem kiss svima!


Mila


Broj komentara: 20:

  1. Ne volim tenis. Prvi sport ikad treniran. Ali rekli su mi da nije za mene jer nisam mogla naučiti stenjati na pravoj frekvenciji. Pfffffff. :D
    E sada dok me se još ozbiljno shvaća, jel ;), iskreno i nemam neke crusheve u tenisu....nekada je to bez konkurencije bio Rafter, sada eventualno Grigor Dimitrov može proći.
    Ali imam crush u to da Mila voli sport! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E da su ti dali jednog ovakvog sparing partnera, mislim da bi stenjala u svim durovima :P
      Rafter mi je s dugom kosicom i kremom na nosu uvijek bio pravi slatkiš! A mogu ti reć i da mi se sviđa njegovo novo zanimanje ;)
      Voli, voli, ali samo gledati #2lijeve :D

      Izbriši
  2. Kroz osnovnu i srednju školu sam jako voljela nogomet i on mi je nekako i ostao najdraži sport... općenito, nisam baš neki sportski tip jer sam rođena sa dvije lijeve noge i tjelesni mi je bio najmrži predmet kroz školovanje tako da... jedno ide s drugim... :)
    O tenisu znam malo, o tenisačima još manje... ipak, moram priznati da ti lista nije ni najmanje loša :) Osim Ivaniševića... shvaćam te, ali ja njega nikako ne mogu...Nije mi ni zgodan ni šarmantan ni simpatičan... ne znam... not my cup of tea.
    No, kad se već sramotimo... ekipa koja me prati malo duže na blogu a i svi koji me znaju, upoznati su s činjenicm da kada je riječ o "slavnim simpatijama" (to je ono-loše zvuči na hrvatskom), moje srdašce od trinaeste godine pripada samo jednome-Enrique Iglesiasu! :D
    Čujem te da se smiješ! :P Ne mogu si pomoći... srce ne pita! :) Padam na glas i patos pogled a da ne govorim o onom španjolskom izgovoru... nema mi pomoći! A i on što je stariji sve zgodniji! WTF! :) Ima još par muškića koji su mi ok, ali na Enriquita mužić jedino okreće očima... ipak mu je on jedina "prava" konkurencija! :***

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooo 2 lijeve, ta sam! Navijat znam, pjevat, skakat, al igrat jok :D
      Onda te neće obradovati ni vijest da sam danas u 24sata vidjela da si je Goran malo ispeglao lice botoksom :D Ali meni je i dalje jako će-će ;)
      A Enrique.. ovaaaj, ne smijem se.. a dobro, malo samo :)))) Ali dobro kažeš, srce ne bira.
      I ja sam sanjala da će čovjek mog života biti visok, crnokos i plavook. I dobila sam skoro pa sve suprotno :P

      Izbriši
  3. Volim tenis ali ne nešto preterano, otprilike gledam kad igraju Đoković i Nadal ali ne zato što me privlače :p
    Uff, sad treba da se vratim jedno 100 godina u nazad jer sam negde posle 15. godine prestala da imam tu vrstu simpatija... Tada je to bio Nick Carter a moja prva simpatija je bio onaj klinac iz filma Terminator 2 haha :D
    Lepo se provedi! Čekamo taj Ikea haul, što me podesti da nisam bila skoro a mogla bih ;) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A čuj, nije da lijepim postere po zidovima sobe kao nekad, ali volim pogledati dobar meč, a još ako igra kakav zgodnički lik.. onda mi je zanimljivije ;)
      Nick Carter aaaaa! Najbolja prijateljica me u to vrijeme ubijala s njim :P
      Hvala ti, vidjet ćemo što ću naći.. :)

      Izbriši
  4. Jesi me bila prepala, kad ono samo godisnji u pitanju! Tenis ponekad pratim, ponekad ne...Goran mi je definitivno bio simpatija, kad je osvojio svoj pehar...e to se ne zaboravljala...i bio mi je tako zgodan kad bi ga vidila u gradu, ali to je bilo davno, prije desetak godina..sada mi nije nimalo napet, najzgodniji mi je Marin Cilic, ono je onako kako bi u hervegovini rekli jako fin....a i za Bornu navijam razumije se, samo je premlad i za komentiranje. Fabio je jako sladak, samo nije moj tip, ne volim ljepuskaste.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mission accomplished ;)
      Goran je ono.. Goran, neponovljiv :) A Čilić mi se čini kao jako drago i dobro biće. Za Bornu sam i večeras navijala, mali će biti odličan.
      Fabio mi ima tako jedan vragolasti pogled, da se naježiš ;)

      Izbriši
    2. ne znam, valjda sam ja onda imuna na taj talijanski pogled ispod obrva... ha ha:)

      Izbriši
  5. Za početak da ne zaboravim - definitivno se slažem da šah nije sport. Mislim, stvarno, nikad mi to nije bilo jasno :D
    Tenis mi je nažalost totalno dosadan, naprosto ne mogu zadržati pozornost duže od 5min jer mi se počne spavati. Ali meni su ti svi sportovi dosadni, osim nogometa ponekad, tako da nisam mjerilo :) Ali moram priznati da je ovaj Chardy presladak, totalni bombončić :)
    E imam ti svog sportskog celebrity crusha iz svijeta nogometa (zamisli!), savršeni Iker Casillas, koliko sam tekmi odgledala samo zbog njega haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ne znam tko je to uopće proglasio sportom i gdje mu je pamet bila! Ima ih još u toj kategoriji, ali ovaj mi baš bode oči :D
      Znači djeluje na tebe kao hipnoza ;) A možda je zato publika uvijek tako tiha haha
      Iker je zgodan, ma da bih riječ rekla! Super mi je bilo kad je poljubio curu u live prijenosu ;)

      Izbriši
  6. Meni jedan od najdražih sportova, dugo sam ga i trenirala i davnim, davnim mladim danima :P a dok mi je tata bio živ s njim sam pratila skoro sve sportove i išla u ribolov :) eh pravi tatin sin sam bila :) sad ne pratim ništa :P pola ovih slatkiša prvi put vidim :D a glas ide za Arnauda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako sam i ja sa svojim starim od malih nogu navijala za Cibonu i Dinamo. Odrekao bi me se sad da je živ ;)
      Sad pratiš Gangham style :P

      Izbriši
  7. Tommy!!!!!Priznajem,pola ovih nikad vidjela ni cula za njih,nije bas da pratim tenis,dok recimo nogomet volim i kao ti pretvaram se u kockasto cudoviste a dragi me zbunjeno gleda:-)Sad nemam niti jednog celeb.crusha ali kad sam bila klinka bila sam zaljubljena u Tom Cruisea imala poster pored glave i gledala ko u sveto pismo,hahaha.To je bilo iz onog vremena Top Gun-a!Ajmeeee,kako sam ostarila,sad tek vidim!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja wohl! :))
      Drago mi je da nisam jedina koja je kroz ovaj post shvatila koliko je matora haha.. i koju dragi čudno gleda.. moj zaspe na pola utakmice, a ja poludim! :D
      I moja sestra je bila zaljubljena u Toma, a meni je Val Kilmer uvijek bio draži. Izgleda da volim zločeste dečke, što ćeš ;)

      Izbriši
  8. Ni ja se ne bi složila da je šah sport. :D Ali je zanimljiv.
    Tenis baš i ne pratim, Mario Ančić mi je bio najljepši, a i išao je sa mnom u srednju.
    Od celebrity crusheva to je bio Kevin iz Backstreet Boysa, a i Zlatan Ibrahimović je imao "ono nešto", danas sam prestara za te celebrity crusheve. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, meni nije čak ni zanimljiv. Dovoljno da ugledam onu ploču, rušim se kao da me netko maznuo po glavi :D
      A znači i ti si Splićanka? Divne uspomene i puno dragih ljudi me vežu uz Split <3
      Ma kao i ja, a ovo je bilo više iz zafrkancije ;) I jer nikakvu smislenu recenziju ne mogu napisati na +35 :D

      Izbriši
  9. Tenis i sama volim, a 2001. se naveliko feštalo. :) Uživaj kod rodbine i veselim se haul postu. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ne volim tenis, ali nisu mi loši ovi tenisači :)) od malena sam zaljubljena u nogomet i jedino njega pratim, iako ni upola kao prije. Celebrity crush... Paul Wesley, Julian Morris, Leo DiCaprio, Adam Levine, Justin Timberlake.. :D ima ih! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja sam 10 godina zaredoma sjedila tamo i gledala meceve i to mi je bio vrhunac godine jer sam i sama trenirala godinama, ove godine sam odlucila ne ici i moram priznati da sam sretna jer gledam doma pod klimom, a znam koliko su one stolice vrele :D Drago mi je da dijelimo ljubav prema tenisu! xoxo

    www.squaremileofstyle.com

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Chocoholic Logic © 2014