utorak, 2. lipnja 2015.

Top 10 kultnih torbica o kojima sanjam

utorak, 2. lipnja 2015.
Sigurno već znate koliko sam slaba na torbe i na sam spomen torbi u meni se aktivira pokemon mode. Moraš skupit sve! - dere mi se u uho taj mali žuti vrag s desnog ramena, dok me anđelak s lijevog uvjerava da ih već imam i previše i da mi ne treba sad još i ta. Nažalost po njega, najčešće ga samo lagano stepem dolje i poslušam žuću. Mea culpa.
No nećemo sad puno filozofirati, nego idemo vidjeti par komada koje si jako, jako želim, a nikad neće biti moje. Osim ako dobijem jackpot. Kad počnem igrati.



Lady Dior popularnost je stekla 1995., kada je tadašnja prva dama Francuske Bernadette Chirac jedan od prvih primjeraka ove torbe poklonila Lady Di, a otud i naziv.
Zanimljivo je da ju je kreirao Gianfranco Ferré, koji je u Dioru bio od 1989. do 1996.


Kada je '97. Silvia Venturini Fendi dobila zadatak kreirati jednostavnu i funkcionalnu torbu koja je trebala biti naglašeno minimalistička i tehnološki napredna, nastala je - Baguette i bez obzira na tadašnju totalnu vladavinu Pradinih najlonskih torbi svih veličina i oblika, brzo je postala "it"-torba. Carrie ju je nosila u svim sezonama Sex i grada.


Modna kuća Chloé osnovana je davne 1952. godine i sve do 2002. u svijetu je bila najpoznatija po luksuznoj odjeći i mirisima, a onda je nastao "sexiest arm candy" satchel - Paddington i postigao ogroman uspjeh doslovno preko noći. U samo 36 sati nakon lasiranja, prodan je u više od 376 000 primjeraka.



Legendarna Chanel 2.55 dobila je naziv po datumu svog pojavljivanja na sceni (veljača 1955.). Coco je bila uvjerena da je 5 njezin sretan broj ;) Nastala je kada je odlučila da želi torbu koja joj neće smetati u rukama, a posebnu pažnju obratila je na unutrašnjost pa tako ova elegantna ljepotica iznutra ima džepić s patentnim zatvaračem za čuvanje ljubavnih pisama i tri pretinca za ruž i druge sitnice koje su neophodne jednoj dami. Unutrašnja strana materijala je iste boje kao i uniforma koju je Coco nosila u sirotištu.


Ni četvrtasta ni zaobljena, Balenciaga City je ako mene pitate, savršena za cjelodnevno lajsanje po gradu i shopping :) Dimenzije su joj 38 x 25 x 14 cm, a napravljena je od kozje kože.


Jednom davno, kreativni direktor Mulberryja vidio je Alexu Chung kako nosi očevu staru Mulberry torbu i čiča miča gotova je priča. Nastala je Alexa, jedna od najpopularnijih torbi ikad i jedna od rijetkih koje pristaju uz baš svaki outfit i kombinaciju. Jedini minus joj je što bih trebala raditi skoro cijelu godinu za jednu.

YSL Roady je 2009. postala instant-hit među mnogim zvijezdama poput Angeline Jolie, Katy Perry, Blake Lively... Izrađena je od nojeve, krokodilske i gušterove kože.


Iako joj nisu predviđali velik uspjeh, Marc Jacobs Stam već godinama je must-have u Hollywoodu. Nazvana je po dizajnerovoj prijateljici i supermodelu Jessici Stam, koja je izjavila da znaš da si supermodel kad nazovu torbicu po tebi. Lukavi Mark, dugogodišnji dizajner Louis Vuittona, svake sezone 'izbaci' Stam u nekim novim bojama i tako zanimanje za ovu torbu ne prestaje.


Predzadnja na mojoj listi je jedna od najprodavanijih i najkopiranijih torba na svijetu, Hermes Birkin. I ona je dobila ime po supermodelu i glumici, Jane Birkin. Legenda kaže da je jednom prilikom tijekom puta u Pariz započela nonšalantan razgovor s drugim putnikom o torbama i o tome kako bi željela imati jednostavnu i prostranu kožnu torbu. Nije znala da je taj putnik ustvari Jean Louis Dumas, direktor Hermès-a. Najekskluzivnije Birkinice izrađuju se od krokodilske kože, a čeka ih se i do 2 godine. Da ne bi poslije bilo da vas nisam upozorila!


Jeste li znali da je Louis Vuitton Speedy napravljena 1930. za nošenje šampanjca? Ipak, ovaj klasik nosile su Audrey Hepburn, Grace Kelly, a rado bih i ja ;) Izrađena je od kravlje kože.



A sad ste na redu vi! O kojoj torbici vi sanjate? ;)


Što mislite o postovima tipa "Što je u mojoj torbi"? Što je najčudnije što ste vi pronašli u svojoj?



Mila

33 komentara:

  1. Znaš kako se kaže, i maštanje je neka vrsta plana tako da nikad se ne zna ;) Stvarno su sve divne i sviđa mi se što si stavila i opis svake. Ja mislim da je Birkin neprevaziđena ali isto tako nisam sigurna da li bih dala taj novac čak i kad bih dobila taj jackpot koji ne igram :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, ima i ona: pazi što želiš, možda ti se i ostvari :))
      Bilo mi je prazno kad sam stavila samo slike.. Hvala ti, drago mi je da ti se svidjelo :)

      Izbriši
  2. Meni su najdraže ove kao malo jednostavnije tipa ovih Mulberry & Hermes Birkin, a osjednuta sam kupnjom jedne Fossil torbice :) koje su mi još malo preskupe ali prije ili kasnije biće ona moja :D a šta se sve može naći u mojoj bolje da ne govorim :d svakakvih gluposti od školjaka, kamenčića, biljaka....i svačega neprepoznatljivoga :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha a nije ni čudo, i u mojoj se nađe svašta da ponekad i sama sebe šokiram, a mogu mislit što će tek biti kad jednog dana budem imala jednu princezu poput tebe :D
      Ja se ne bih bunila protiv kojeg Fossil sata :)

      Izbriši
  3. Zamisli sad - ja ne bi nijednu od ovih osim Chanel, naravno, jer mi je predivna i nosila bi je stalno i svugdje (i budem jednom, nekako haha). Ja najviše volim one vrećaste tote bags jer mi se one najbolje uklapaju u životni stil i posao - moram je moći baciti na pod stoput dnevno, mora moći izdržati dosta stvari unutra (od baterija za fotoaparat preko notesa, novčanika, boce vode, nekakvih grickalica itd.) i mora biti mekana :) Zato ćeš me često vidjeti sa kožnim ruksakom, to mi je najpraktičnija stvar :D
    A tebi želim barem jednu od ovih ljepotica (po mogućnosti onu Fendijevu), niiiikad se ne zna ženo! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram priznati da tebe tako i zamišljam, i ja ih jako volim jer su tako praktične :) Samo mi smeta što ih većina nema kopču ili patentni zatvarač.

      Izbriši
    2. I da, hvala ti! p.s. već imam neke od njih, ali po viiiišestruko nižoj cijeni, ali pssst :D Ako sad nestanem na neko vrijeme, znaš gdje ćeš me naći :D

      Izbriši
  4. Ja sanjam o Chanel 2.55, a i Rebecca Minkoff ima odlične :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se :) Vjeruj mi da sam se jedva ograničila na 10, jer inače ovaj post ne bi imao kraja :)

      Izbriši
  5. Meni je na prvom mjestu Pradina torbica :D nadam se da ću si je jednog dana moći priuštiti, ali je lijepo i maštati o njoj :) naravno klasična Birkin - ljubav <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne bih se bunila protiv jedne male Prada Saffiano recimo :)

      Izbriši
  6. baš lijepo što si napisala i ponešto o povijesti svake od ovih torbi, to mi je uvijek zanimljivo. Ja nisam nešto posebno slaba na torbe, ali vidjela sam nekoliko u modiamo dućanu u Mostaru (gdje se prodaju radovi lokalnih kreativaca) koje su tako savršene i baš mi je krivo što ih ne mogu kupiti...kad mi mogla, skupila bi sve iz dućana- nek se nađu;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od viška glava ne boli, zar ne? Morat ću znači svratiti tamo jednog dana kad posjetim Mostar :)
      Hvala ti, bilo mi je prazno samo sa slikama pa sam odlučila dodati i rečenicu-dvije o svakoj :)

      Izbriši
    2. od viška glava boli samo kad je vino u pitanju...i to loše vino:) od dobrog ne boli:)

      Izbriši
  7. auuu chanel je br.1 ta mal crna torbica kao i LV <3 imam u mapi par torbica i to baš dizajnerskih a neke su u digitalnoj mapi želja ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nek su bar tamo na sigurnom, kad već nisu u ruci ;) Chanel je čista ljubav <3

      Izbriši
  8. Alexa je divnaaa :D Samo me malo grozi ovo od čega su napravljene :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je Alexa definitivno u top 3 :) Slažem se, nimalo privlačno..

      Izbriši
  9. Zanimljive torbe u svakom slučaju. ja nikad nisam nit razmišljala da si kupim neku toliko skupu. Skromna sam pa kad se napokon zaposlim želim neku od prave kože iz Gulivera ili Galka (volim kupovat domaće proizvode i čula sam samo pohvale o kvaliteti). :)
    Od ovih bih Chanel, Alexu, Birkinicu i Lady Dior nosila, ali u drugim bojama vjerojatno. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, obožavam Guliver i par puta sam si na sniženju upecala dobre čizme i sandale, te čizme sam nosila valjda i dan i noć 10 godina dok stvarno više nisu bile za ništa pa sam se skoro rasplakala kad sam ih morala baciti :D I na sniženju su bile skuplje, ali itekako su se isplatile. Torbu nemam nijednu, ali ne sumnjam da su isto super-kvalitetne.
      Ajoj boje su najmanji problem ovdje hehe ;)

      Izbriši
  10. koji dobar post :D iako jako volim torbe, ni malo nisam upoznata s markama i tim nekim kultnim torbicama :D
    ova Alexa je divna, predivna,, skroz po mom ukusu :D imam kopiju, pa sam s njom sretna :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja, i ja, čak u istoj ovoj boji :D Zanemarimo to da se skoro cijela raspala nakon par nošenja :P

      Izbriši
  11. Moram priznati da bih ja s tvog popisa jedino Chanel i Speedy... zamisli! Ne znam jer mi se za Chanel uopće isplati skupljati pare... prije za LV s tim da bih ja čak prije željela Almu. Dobro, nije da bih odbila Speedy ali Almu si potajno želim već milijun godina! I to bih malu ili srednju u onoj burgundy lakiranoj verziji... da, ta bi mi bila prva na listi definitivno! Do 45. godine ću si ostvariti tu želju... znači, polako, nikuda mi se ne žuri! :)
    Tebi sretnooooo s bilo kojom! Samo nemoj Balenciagu... te su mi grde za poluditi : D! I da, kada nabaviš koju, ne zaboravi se pohvaliti! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A vidiš, meni je Alma dosta tetkasta ;) Ali o ukusima se ne raspravlja :D Hvala tiii, naravno da ću zatrpati cijeli internet sa slikama (moš mislit hahah)

      Izbriši
  12. Meni su Balenciage najsavršenije torbe na svetu. Imam 2 koje liče, tzv. kopije ali bez onih naziva brenda i slično i mnogo sam zadovoljna, a nosim ih već sigurno 3, 4 godine. Savršene, mada se većini ljudi ne dopadaju, ali ja sam se u njih zaljubila čim su izbačene na tržište. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gdje si ih uzela? Ja isto imam neke kopije ovih naručene s kojekakvih china stranica, ali sve odreda su ful loše kvalitete i raspale su se dok kažeš keks. Šmrc.

      Izbriši
    2. Jednu sam uzela u nekoj radnji ovde u mom gradu, ali je poprilično dobrog kvaliteta, mada oni prodaju tursku robu. Drugu sam našla preko onih sajtova za kupoprodaju. Uvek gledaj na tim sajtovima, možeš naći jeftinije teško dostupne stvari, a ako imaš sreće one mogu biti čak i nove. Odlična stvar.

      Izbriši
  13. Odlican post! Meni je Birkin fav, moram da ti priznam da i ja mastam o njoj :)

    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da nema žene koja ju bar jednom nije poželjela ;)

      Izbriši
  14. Moj favorit je Chanel 2.55, imam dvije (crnu i puderstu) koje su joj nalik i to su mi dvije najsavrsenije torbice ikad. Prakticne, dosta stane u njih i pasu na sve :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Chanel je stvarno nešto posebno :) Nadam se da ću i ja uskoro naći jednu puderastu :)

      Izbriši
  15. Jedna mala Selma od Michael Kors-a i mala crna Chanel-ica i ja sretna i zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne bih ni ja imala ništa protiv! Ustvari, ne postoji nijedna Korsova stvar koju ne bih željela imati, tako da on definitivno zaslužuje poseban post. Ili dva ;)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Chocoholic Logic © 2014