srijeda, 26. kolovoza 2015.

[Wishlist] Vintage jesen/zima

srijeda, 26. kolovoza 2015.
Moja ljubav prema vintage odjeći traje još od djetinjstva, a glavni krivci za nju bili su bakini i ormari moje mame i 4 tetke po kojima bih doslovno satima rovarila u duetu sa sestrom. Kad bismo čule da nas jedna od njih doziva na siđemo na ručak, sakrile bismo se iza hrpe haljina i kaputa i cerekale, jer smo znale da imaju dva izbora: ljutiti se ili nas pustiti da isprobamo još saamo jednu modnu kombinaciju. Naravno da je uvijek bilo ovo drugo :) A možete si samo zamisliti kakvo blago su ti drveni, bijeli ormari skrivali i kako bi mi danas dobro došli. Kamo sreće da se nisu dogodile te ružne devedesete i da opet možemo organizirati modnu reviju i izmjenjivati se u ulogama Cindy Crawford i Linde Evangelista :)

 
 via

Kako je danas opet jako ružan i tmuran dan, pomalo me lovi nostalgija za tim dobrim starim vremenima, a od fotkanja stvari za recenziju koja je bila u planu ništa, pa sam u to ime prekopala jedan od najdražih mi portala (ne znam ni sama kako ga nazvati, robna kuća?), Etsy koji jako volim jer su gotovo svi komadi ručno rađeni i unikatni, a pogotovo vintage artikli od kojih je dostupan samo po jedan komad i nema šanse da se dogodi ono na što sam alergična gore nego na ambroziju, a to su klonovi po gradu. S tim da sam se ja ovaj put koncentrirala na ono hladnije i najdraže mi doba godine, koje je još malo pa tu, iza ugla (ili se samo nadam).








Volite li i vi i nosite li vintage komade i gdje ih nabavljate?


Mila


Broj komentara: 9:

  1. Drugi po redu baloner mi je savršen i baš bi ga rado imala u svom ormaru :)
    Ja obožavam vintage stvari prvenstveno zbog unikatnosti jer mi se također vrti u glavi od identično obučenih ljudi u gradu i uvijek sam jako sretna kad naletim na nešto u što se odmah zaljubim. Nabavljam ih svugdje - od starih obiteljskih ormara, buvljaka i dućana koje volim (Vintage Getaway u Rijeci, Ulični ormar u Zagrebu), ali na Etsy-ju ima toliko presavršenih stvari da me srce boli gledati ih kad u startu znam da ih neću imati :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh i meni je nekako muka vidjeti sto cura u istome :/ Koliko god mi se nešto sviđa, stvarno mi je ezveze jer se može vidjeti ali baš na svakome :D Četvrti kaput mi je divan.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prviiii <3 <3 Hehe, baš smo se pogodile, eto i ja u tag postu o tome kako izbjegavam komade za koje i unaprijed znam da će biti pokupovani u roku od sekunde.
    A što se vintage tiče, osobno nije moj prvi izbor, ali ga obožavam vidjeti na onima koji ga znaju nositi. :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Kao mala, stalno sam kopala po maminom ormaru jer je bio prepun bakinih stvari. Moja mama je cijeli život bila punašnija ženica pa sam ja, vječito kao skakavac (tatina genetika), doslovno mogla plivati u njenim komadima. S bakom je bila druga stvar. Još je nosila i broj 37 koji ja danas nosim, ALI... kako sam kao mala po kući nabadala u bakinim štiklama (koje su mi s desetak godina ipak bile prevelike) i dva ili tri puta opako pala, mama ih je sve skupila i pobacala! :( Danas, što bi dala da nije jer! Bilo je takvih divnih sandalica da ti pamet stane... :) Ipak, ostalo mi je nešto bakinih šešira i remenja i par komada nakita i beskrajno ih volim!
    Volim vintage stvari, ali ih (u vidu kompletnog looka) rijetko nosim.. ipak, nema mi ljepše mode od one kada su žene bile sexy a gotovo u potpunosti pokrivene... :)

    OdgovoriIzbriši
  5. super ideja za post :D
    lijepi komadi, posebno ovaj drugi baloner/kaput See France :D
    iako su mi lijepi vintage komadi, slabo ih nabavljam,, obično sam sva jednostavno, minimalistički odjevena,, ali imam torbice i poneki nakit u vintage stilu :D

    OdgovoriIzbriši
  6. I ja sam isto tako kopala po bakinom i maminom ormanu, a naročito po tetkinom koji je i dan danas meni nepresušna inspiracija, a kad nešto završi kod mene, to je posebna sreća :)
    Ni ja ne volim kad svi idu isto obučeni mada ovde u Barseloni je bolja situacija jer nekako svako ima neki svoj fazon i može svašta da se vidi (na stranu klinke od nekih 15-16 godina).

    Meni je treći kaput najlepši, baš je nekako komad za sva vremena :)

    OdgovoriIzbriši
  7. ja jako rado nosim vintage komade, to su mi najdraži odjevni komadi. Kao i ti volim njihovu jedinstvenost, a moguće da sve vuče korijene iz djetinstva i tog igranja po ormarima koje si opisala. Ja sam se znala čak i sakriti u ormar, doslovno se skupiti negdje u dnu da me ne pronađu i da mogu što dulje tu ostati...godine su prolazile, ali i ne ta ljubav prema staroj odjeći i onoj iz ranijih epoha... U potpunosti sam asimilirala (da se malo našalim) mamine odjevne komade iz mladosti, a i bakinih sam se dokopala u velikom broju:) Ponekad svratim do secondhanda u Splitu, a često vintage odjeću dobivam od svoje i muževe rodbine, svi su valjda shvatili da to volim pa mi to dijele. Nekim čudom stanem u sve, iako su često osobe od kojih dobivam odjeću drukčije građe, mislim da je to stoga što prije odjeća nije bila tako uska (posebno u bokovima).

    Divan si izbor stvari napravila, dobila sam nadahnuće za Jesen konačno:)!

    OdgovoriIzbriši
  8. Vrlo lijep izbor. Nadam se da ćeš nešto od toga uspjeti upecati. :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Koji prekrasni kaputi. :D Joooj kako ne volim kad svi istu odjeću nose, ja nisam neka opsjednuta modom, rađe imam nekoliko komada kvalitetnih i svevremenskih nego da kupim nešto jer je jeftino i trenutno moderno.
    Sestra i ja smo također kao klinke oblačile maminu i bakinu odjeću i obuću, hodnik između soba nam je taman došao kao modna pista. ^_^ Bakine štikle koje je kupovala u Njemačkoj su nam nešto savršeno bile, prezabavno je bilo lupkati u njima :D
    Još uvijek na tavanu imamo nešto tih starih stvari koje nikome ne pašu. :S Koja šteta za kapute koje su moljci izjeli jer su od prirodnih materijala :( (ne mogu se nikako sjetiti od kojih :S)
    Mislim da su bake i mama imale skoro sve iste kapute kao na ovim slikama, samo drugih boja. :D

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Chocoholic Logic © 2014