petak, 9. listopada 2015.

20 super jednostavnih beauty trikova&savjeta

petak, 9. listopada 2015.
.. koji vam neće promijeniti život, ali će ga sigurno olakšati :)
Lijepo je to, divno i krasno, kad dođe dan u kojem imam i viška slobodnog vremena i znam da ne izlazim više iz stana pa se mogu igrati i najluđim paletama boja do mile volje i plašiti ukućane, ali preko tjedna je ta slika uglavnom potpuno drugačija i najviše se cijeni multi-tasking i oni sitni, brzinski, a efektni trikovi koji stvarno olakšavaju život i koji će mi dati priliku da ujutro odspavam još onih slatkih 5 minuta duže.

Neke sam pokupila s Pinteresta, a i oni podočnjaci do koljena zahvaljujući Michele Phan i nekim drugim sjajnim curama s YT-a nisu bili baš za bezveze, a nešto se tu skupilo i putem i iz vlastitog iskustva.
I zato, da vam se više ne bi događalo ovo..


..palo mi je na pamet skupiti sve takve trikove&savjete na jedno mjesto za trajni podsjetnik, a ako pritom i nekom od vas dam ideju ili pomognem, sreći nema kraja :)

#1 - Bijeli liner na unutarnjem rubu donjeg kapka (waterline) vizualno povećava oči, otvara pogled i maskira crvenilo.
Osim toga, volim ga koristiti i kao bazu za sjenilo. Boja tako dobije na intenzitetu i izgleda sjajno!

#2 - Ako želite običnu crnu olovku pretvoriti u gel-liner, kratko ju zagrijte upaljačem.
Ili obrnuto, ako je premekana, prije korištenja ju stavite na par minuta u frižider.

#3 - Ako ste ostali bez eyelinera, poslužit će i maskara.


#4 - Za savršenu liniju (i anti-panda look) poslužit će vam žlica.


#5 - Ali to nije jedina njezina čar! Nakon toliko truda oko linera i korektora, bila bi šteta sve uništiti mrljama od maskare. Poslužite se žlicom kao na slici ispod (isto naravno možete i s gornjim trepavicama) i nemate brige ;)


#6 - Hashtag ne morate koristiti samo na Twitteru i Instagramu. Za instant smokey look nacrtajte ga olovkom na vanjskom kutu oka, izblendajte ili samo razmažite prstima i voila!


#7 - Ako imate tvrdoglavo ravne trepavice, vjerojatno koristite uvijač. Pokušajte ga prije kratko zagrijati fenom i javite mi rezultate ;)

#8 - Za duže i gušće trepavice (bez maltretiranja s ljepilom) poslužite se trikom s transparentnim ili baby puderom. Nanesite ga između dva sloja maskare, a možete i 'počešljati' trepavice čistom i suhom četkicom od stare maskare.



#9 - Za ljepše i definiranije usnice prije nanošenja ruža ili sjajila nacrtajte X na Kupidovom luku.

.
#10 - Ako imate ruž u čiju ste nijansu zaljubljeni, ali vas nervira što mu trajnost i nije jača strana, pokušajte ju produžiti tako što ćete usne nakon nanošenja ruža prekriti papirnatom maramicom i zatim ih lagano napudrati s mekanom četkicom.

#11 - Kad smo već kod ruževa: najčešće ih svi isprobavamo na zapešću, ali pravilno je ustvari to raditi na jagodici prsta, jer je tu koža najsličnija boji naših usnica.

#12 - I još malo: ruževi s plavim podtonom umanjuju žutilo i stvaraju kontrast pa zubi izgledaju bijelji nego što jesu.



#13 - Regenerator za kosu je odlična zamjena za pjenu za brijanje.

#14 - A baby-puder za suhi šampon.

#15 - Parfem nanosite na mjesta na kojima će duže trajati.


#16 - Lak za nokte prije korištenja stavite na par minuta u frižider ili ga protrljajte između dlanova, nikako ga nemojte tresti jer će biti pun mjehurića.

#17 - Kao pomoć za manikuru koristite selotejp ili obične gumice (za zimnicu), za točkice bumbačicu zabodenu u gumicu na olovki, čačkalicu ili hansaplast, a za srčeka spajalicu za papir /klik za tutorial/.


#18 - Riješite se mitesera i akni uz pomoć maske od 3 žlice meda i 1 žličice cimeta.

#19 - Uvijek skinite šminku i očistite lice prije odlaska na spavanje! Ako nemate s čim, poslužit će i mlijeko ili maslinovo ili kokosovo ulje, samo vodite računa da vam ne uđe u oči.

#20 - Pijte puno vode! Ovaj je savjet možda trebao biti i na prvom mjestu. Neću sad nabrajati zašto je to važno, samo ću vam preporučiti aplikaciju koja je odlična za sve zaboravne poput mene. Zove se Aqualert, besplatna je i ići će vam na živce jer će vas nekoliko puta dnevno podsjećati da popijete čašu vode, nakon što vam na temelju vaše težine i dnevne aktivnosti izračuna koliko biste vode dnevno trebali popiti, ali skinite ju, besplatna je i vjerujte mi, primijetit ćete razliku!


Bilo mi je jako zabavno tipkati ovaj post, nadam se da je i vama bilo čitati ga i da će vam neki od trikova i savjeta biti od koristi. A sad je red na vas! Prakticirate li već neke od ovih trikova? Podijelite i vi svoje sa mnom u komentarima ispod :)

izvor slika: Pinterest

Uživajte u vikendu! :*

Mila

41 komentar:

  1. Odgovori
    1. Drago mi je to čuti! A tvoji, a tvoji? Npr. kako da sjajilo što duže traje? :))

      Izbriši
    2. ha, ha ne jesti, ne pričati, ne piti, i umjereno disati, ti mali trikovi produžit će postojanost svakom sjajilu :))

      Izbriši
    3. Ok pa i nije strašno koliko sam mislila ahaha.. i sve bih još preživjela, ali NE pričati? Moj dragi bi ti imao sad nešto za reći o ovome :D

      Izbriši
  2. Definitivno skidam Aqualert to mora da je netko napravio za mene. :'') Uvijek želim početi piti više vode i naravno, uvijek zaboravljam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ista stvar i kod mene, i kad idem na posao ili negdje pripremim si bočicu i naravno, obavezno me dočeka na stolu kad se vratim ;) Izludjet će te, ali je bar korisna, za razliku od ostalih 50 koje imam i moram pobrisati :D

      Izbriši
  3. Super, bas dobar post, vecinu stvari sam znala, ovo za eyliner i maskaru sam spremila u memoriju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga, podijeli sa mnom i neke svoje :*

      Izbriši
  4. E ovo sa eyelinerom i žlicom moram isprobati jer se ja uvijek s tim mučim pa na kraju odustanem :D I na sreću već godinama pijem jako puno vode, u biti skoro samo nju i pijem tako da sam po tom pitanju mirna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će biti od koristi, nabaci koju slikicu kad isprobaš ;)
      Zavidim ti na toj navici, ja općenito ne pijem ništa osim vode, ali i to kad sam žedna, a kažu da je tad već praktički kasno. Zato sad vježbam i tjeram se s ovom dosadnom aplikacijom :D

      Izbriši
  5. ja sam u početku koristila ovaj savjet zagrijavanja uvijača za trepavice sušilom, ali onda mi se učinilo jednostavnije jednostavno ga staviti par sekundi pod mlaz vruće vode i onda obrisati ručnikom...tako obavim dva u jednom jer ga onda ne trebam posebno prati....e vidiš kako lijenost vodi u kreativnost...u pravu je bio moj omiljeni pisac Heinlein...one osobe koje vole dokasno spavati i koje ne vjeruju u ono to dvije rano rani...e baš ti izmisle izume koji kasnije dobro dođu čovječanstvu....

    Odličnih si savjeta nabrojila....za neke sam znala za neke ne...kupila sam jednu srebrnu olovku za oči i nju sam koristila kao bijelu, to jest za to otvaranje pogleda i mislim da je to dobra stvar...nisam znala da može poslužiti i kao baza, mogla bi to probati.

    Ovo za selotep i nokte sam znala, čula sam i hashtag, ali nisam znala za žlicu i maskaru i mogu ti reći to je baš genijalno....vidjela sam da neke djevojke na YT (ja isto nekad gledam tutoriale, slaba sam jako bila s šminkanjem, a tako sam polovila neke osnove) koriste kreditnu karticu u tu svrhu, ali to mi nekako nije higijenski....bolje je žlica...još ako je iz hladnjaka pa opet dva u jednom (naime navodno žlica iz hladnjaka pomaže kod natečenih kapaka, podočnjaka i čega sve ne....)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tko rano rani, cijeli dan je umoran! Haha da, da, mi ljenčine smo posebna vrsta :)))
      Brrr, nikad ne bih nikakvu karticu stavljala na oči, zamisli gdje je ona sve bila, radije bih nekakav post-it papirić. Čula sam to za žlicu i podočnjake, ali i to mi je fuj, ja tu i tamo stavim vrećicu zelenog čaja ili kamilice.

      Izbriši
  6. ovo za mitesere nisam znala kao i za zlicu za eyeliner. ostali savjeti su mi poznati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si saznala nešto novo, me happy! A i ovih ostalih se nije loše podsjetiti s vremena na vrijeme, zar ne? ;)

      Izbriši
  7. Toliko sam na minimalizmu što se šminkanja tiče da sam samo brojila u bradu...ovo ne znam, za ovo nisam čula, ovo mi je prvi glas. :D #3 će sigurno kad tad biti od koristi. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Očekujem da me apdejtaš svaki put kad ih isprobaš, samo da znaš ;)
      Je, samo treba kupiti dobre kistiće, a ja nikako da se odlučim za neke kvalitetnije, sve mi puno dat toliko love, a onda ugledam još koji lijepi lakić.. i piši kući propalo :D

      Izbriši
  8. Odlicni savjeti,vecinu ih znam,ali nisam znala ovo za lak da se ne smije protresti ,ja uredno svoj uvijek tresem ludacki,ali hvala Bogu nema grudica.Aplikaciju za vodu odmah skidam,pijem je,ali vode nikad dosta!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su se redovito pojavljivali mjehurići pa sam ludjela, sve dok nisam skontala da bih ih trebala prestati mućkati :D
      Baš tako, vode nikad dosta, a ja je pijem samo kad sam žedna. Ali vježbam, vježbam :)

      Izbriši
  9. Fino si ti njih ovdje okupila. Odličan post s puno odličnih fotki! <3....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :* I hvala Pinterestu na hrpi savršenih fotki da sam izgubila dva dana samo da izaberem prave :D

      Izbriši
  10. Pa ti si sve teme obradila :) Nešto i sama znam i praktikujem, a nešto mi skroz novo tako da ću primeniti prvom prilikom. Nasmejala si me sa vodom jer sam i ja imala neku aplikaciju jer sam bila jedna od onih osoba koja zaboravi da voda postoji :/ Alplikacija me je toliko nervirala da na kraju ništa od toga :D Onda kada sam kao posledica nepijenja vode dobila užasne komplikacije, to mi je bio najveći motiv da je pijem i stvarno nije prazna priča da je broj jedan za sve ;) :***

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trudila sam se da bude svega pomalo, hvala ti i nadam se da će ti ovi novi biti od koristi :) :** Jooj znaš kako me nervira, ali i natjera me da se ustanem od računala i prošetam do kuhinje, tako da.. još je trpim, a dokad vidjet ćemo :D

      Izbriši
  11. Bas lijepo okupljeni savjeti, malo da se prisjetim :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Ovo je super :) zasigurno ću koristiti neke od ovih trikova. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Hahaha... ovo je presuper! Vecinu sam znala ali neke su me stvari bas iznenadile... tipa ono s puderom za efekt umjetnih trepavica ili lak u frizideru te # za express smokey... taj mi je posebno fora jer nemam niti jedno sjenilo (stvarno moram kupiti onu Nudes paleticu od Catricea... gledam je vec stoljecima) :)
    Moja najveca patnja je tus! Kad sam bila u stosu (prije deset godina) i redovito visila vani, mogla sam ga staviti sa zatvorenim ocima... danas! Ajme meni... dobijem zivcani slom cetrdeset puta i onda odustanem. Pokusala sam sa zlicom ali ne... ni tada mi se nije svidjelo kako je ispalo. Kad zenskice na YT to rade, izleda tako jednostavnooooo, a kad ja porobam... aaaaaa! Trebala bi vjezbati... znam! :)
    I da, ova "vodna" app je bas za mene... jako malo pijem iako sam sada super kako sam bila nekada. U trudnici me doktorica izludila s tom vodom pa mi je nesto i ostalo u navici :) Idem popit casu vode! :) And... out! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E da, Catrice ima tako dobrih paleta! Kod Nudes mi se jedino ne sviđa što nema nijedne mat nijanse. A meni se sad stalno mota po glavi ona nova čokoladna, ali već imam dosta sličnih pa joj (još) odolijevam :D
      Vjerovala ili ne, ja tuš uopće nisam koristila do prije par mjeseci pa se sad vježbam s čim god se dohvatim haha.. A da, to je slično kao s reklamama, jednim potezom krpice očisti cijelu kuću. Fak jea :p
      Ćin-ćin! :))

      Izbriši
  14. Većina ovih savjeta mi je poznata i super ih je vidjeti ovako na jednom mjestu. :) Aqualert aplikacija mi se čini kao dobra ideja za instalaciju, iako vjerujem da je iritantna. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znaš kako, ispočetka mi je bilo baš fora, ali brzo me počela užasno nervirat kad krene bipkat haha, e onda sam si podesila postavke kako meni paše pa je malo lakše, a pogotovo sam si ponosna kad vidim zeleno svjetlo, što znači da napredujem jeej :D

      Izbriši
  15. Nikako da ti komentar napišem, a pročitala sam post još onaj dan kad si objavila. Većinu trikova sam čula/vidjela, ali rijetko što isprobala jer mislim da bih si ja uspjela, npr. žličicom za tuš ili maskaru, iskopati oči. Draže mi je sve raditi onako štreberski kako treba hahah :D
    Ne mogu se sjetiti trikova koje koristim, baš sam u zadnje vrijeme zahrđala jer se malo šminkam pa mi niti trikovi ne trebaju xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E dabogda sutra dobila fantastičan posao u struci da se moraš svaki dan skockat i šminkat :**

      Izbriši
  16. Toliko odličnih saveta da ne znam odakle bi počela :) Za korištenje žlice za crtanje eyelinera definitivno nisam znala pa ću morati to jednom da isprobam- nije da mi ne ide eyeliner ali svaka pomoč gde mi ne treba pola sata za to je super ;) xx Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobaj tako ili s papirićem pa mi obavezno dojavi rezultate ;) To je nekako i bila ideja, okupiti sve te trikove koji mogu olakšati život i što prije se spremiti da onaj tamo ne žuga više kako stalno mora čekati, a izgledati odlično :D

      Izbriši
  17. Zanimljivo i veoma korisno!

    http://www.fashionpumpkin.com

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Chocoholic Logic © 2014