subota, 29. kolovoza 2015.

Wannabe praline

subota, 29. kolovoza 2015.
Mjesto radnje: moj stan. Vrijeme radnje: petak navečer. Pun je mjesec, što znači da mi nema spavanja, iako je dan bio ultranaporan. Jel i na vas tako utječe? Šaltam po daljincu, ali ne nalazim ništa zanimljivo. Glavuča me otura, ne da mi ni čitati. Mislim da postajem dalekovidna, morat ću na pregled. Jaoo a tako mi se jede nešto slatko! Krećem u kuhinju po sendvič kekse, ali.. oni su mi tako suhi. Uto u ladici ugledam kalupe za praline u koje sam se prije par dana zaljubila u Offertissimi, ali nisam ih još stigla koristiti. I upali mi se lampica! Nema veze što je već skoro 23 h, baš bih mogla napraviti neke praline, te ljepuškaste slastice kojima je teško odoljeti.
Dosad sam radila samo one najobičnije i najčokoladnije, a za malo bolje i profesionalnije mi treba i malo bolji 'alat'. Note to self: kupi termometar. Zato sam ovaj put iskoristila ono što sam imala, a to su samo tri sastojka, ali mogu vam reći da sam jako zadovoljna rezultatom ;)

Sastojci: 

200 g svježeg krem sira
500 g sendvič keksa
200 g čokolade
silikonski kalupi za praline

Priprema:

Usitnite kekse. Ja sam koristila sendvič kekse s čokoladnim nadjevom, ali mogu poslužiti i bilo koji slični (npr. Moto) pa i oni s vanilijom ako vam je tako draže. Nije mi trebalo cijelo pakiranje od 500 g, i ostala su mi 3 komada.
Ako vam se u međuvremenu pokvari blender (kao meni) ili raspadne bat za meso (kao meni), poslužit će i bilo kakva boca ili oklagija. Kekse stavite na kuhinjsku krpu, prebacite drugu preko nje i zamislite da su vaš šef ili bilo tko tko vam je digao tlak taj dan. Ma kakva psihoterapija, ljudi moji ovo je zakon!

Zatim ih prebacite u veću posudu, dodajte krem sir (abc je moj najdraži) i rukama dobro izmiješajte dok ne dobijete ujednačenu gustu smjesu.

I dalje možete što vas je volja, jer ima toga dosta :)


Punila sam silikonske kalupiće, stavila ih u fridž na pola sata i kasnije umakala i šarala čokoladom.
Ako nemate drugih, poslužit će i kalupi za led, samo ih je kasnije puno teže lijepo izvaditi. Meni je pri tome pomogao tanki nož koji sam prije toga uronila u toplu vodu.

Na Instagramu ste mogli vidjeti i da sam radila kuglice i stavila ih u papirnate košarice za muffine.
Možete ih također nabosti na drvene štapiće i ukrašavati usitnjenim keksom, orasima/bademima/lješnjacima, čokoladom ili nečim četvrtim i tako dobiti preslatke cake popse. Ne zaboravite ih prije staviti u zamrzivač na neko vrijeme kako vam se ne bi raspadali.


Čim pročitate što je sve unutra, jasno vam je da su zasitni, ali i jako fini i tope se u ustima, a zahvaljujući siru nisu preslatki.

Što mislite, koji vam se više sviđaju?

Hoćete li ih isprobati?

Zar nisam Picasso ili šta?:))

Ako vas zanima kako se rade i izgledaju prave domaće praline, profesionalna slastičarka hotela Esplanade je sve lijepo objasnila ovdje.


Uživajte u vikendu! :)

Mila

Broj komentara: 27:

  1. Divno, morat ću ih isprobati :) Ove s bijelom čokoladom jer mi je bijela draža :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tu bijelu sam uzela u Kauflandu za nekih 3 kn i puno mi je bolja od ove obične, troduplo skuplje. Tako ih je lijepo stisnula da vidiš na jednoj slici da nisam mogla ni odvojiti višak, ali u biti i svidjelo mi se kako izgleda pa sam ostavila :D
      Nemoj zaboraviti javiti mi dojmove, a rado primam i slike ;)

      Izbriši
  2. Super, baš lijepo izlgledaju, evo odmah mi se jede nešto slatko :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo mi je bilo dobro, u isto vrijeme tipkamo jedna kod druge :)))
      Hvala ti, eto da je koja preživjela odmah bih ti ju poslala :D

      Izbriši
    2. Ha, ha da, uskladile smo se.
      Glede slatkog, mi kad smo prošle godine išli u Graz za advent, posjetili smo i tvornicu čokolade Zotter i u cijenu ulaznice bila je uključena neograničena degustacija, raj ne zemlji :D

      Izbriši
    3. Jaooo! Mogu misliti! I mi smo se na poslu dogovarali za isto, ali više se ne sjećam zašto je propalo.. Otići ću ja tamo jednom, samo ne znam kako ću preživjeti :D

      Izbriši
  3. Mmm što su fini, ja bi one tamne sad tako rado smazala :)) A ti nešto imaš naviku motati se po kuhinji u sitne noćne sate, jel da? Ja iza 22 sata više nemam volje za složiti si sendvič, a kamoli krenuti raditi kolačiće, al to je samo moja ljenost, zato uvijek kukam dok gledam tv kako nemam ništa fino za grickati dok s druge strane Mila uživa u čokoladi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preko dana ne stignem ili mi je prevruće pa mi se ne da, ali onda navečer kad mi se upali lampica kao ovaj puta jednostavno ne mogu odoljeti :)) A i tako nikad ne idem na spavanje prije 1, 2 h pa onda volim iskoristiti to vrijeme za nešto u čemu uživam.
      Evo bar ovo ti nije problem napraviti pa nećeš morati kukati jadnoj Fridi :P Očekujem izvještaj uskorooo!

      Izbriši
  4. uu ovo zvuči i djeluje preslasno <3
    a i lijepo si ih ukrasila, ko kupovne su :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fino je, fino i sad bih dušu prodala za jednu, ali nemaaaaaaaa.. :P Hihi to je bilo u ritmu muzike za ples hik oujeeaaa, još je dobro i ispalo, hvalaa ti :D

      Izbriši
  5. i mene nekad uhvati kuhanje u kasne noćne sate, valjda kad mi se otvori apetiti, onda odjednom imam volje (ne laje pas radi sela kako kažu)....

    obje verzije odlično izgledaju i ne sumnjam nimalo da su izvanredno ukusne....baš mi profi djeluju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hjooj daleko je to od profi, ali za prvi put sam relativno zadovoljna. Hvala ti puuno na komplimentu! :)

      Izbriši
  6. Ovo divno izgleda!! Meni se uvijek kuha kada vidim sliku ili video, ali me brzo prodje 😓

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To se meni redovito događa sa slanim jelima, ali kad je slatko u pitanju i kad guzca zine.. nema da nema hehe :D Hvala ti!!

      Izbriši
  7. Uuu, ovo kao da je post napisan samo za mene- kupljene imam silikonske kalupe koji su do sad bili upotrebljeni samo za led. Imaju i opciju za štapiče- za cake pops (koje sam dobila uz kalupe). Tvoj recept ne bih mogao biti jednostavniji, a da ne govorim koliko volim jednostavne i brze recepte :D Moram hitno da isprobam kad budem imala malo više vremena :) xx Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe vidiš kako sam vidovita! Zvuči super, gdje si to kupila?
      Radujem se dojmovima kad uhvatiš vremena :)

      Izbriši
  8. Slinim po tipkovnici, samo to bum rekla :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Koja si ti volja! Ja bih vjerojatno završila sa žlicom i Nutellom u krilu :) Izgledaju čarobno i moram priznati da su mi slinice curile dok sam gledala fotkice... svakako ću probati kada uhvatim malo vremena!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eee da mi je takva volja i za neke druge stvari, koje bih morala i trebala napraviti, gdje bi mi kraj bio! :p
      Držim te za riječ i obavezno javi dojmove :)

      Izbriši
  10. Joooooj, ubi me sada s ovim fotkama i receptom, a na dohvat ruke ni slanih štapića. :D
    Probat ću prvom prilikom, čim uhvatim malo vremena, a da nije baš 23 navečer. ;)

    ...nemoj misliti o pralinama, nemoj misliti o pralinama, nemoj misliti o.......

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad si mi dala dobru ideju, idući put idu na štapiće, jeeej!
      E tu se skroz razilazimo, ja sam oko 23 življa i s više energije nego u podne :D

      Izbriši
  11. E ne može, ovakve postove ne smem da čitam!! Moram da skinem bar još 5kg.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma to sam ja namjerno stavila da ti bude motivacija i da vidiš u čemu ćeš sve moći uživati kad stigneš do željene brojke ;)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Chocoholic Logic © 2014