utorak, 1. rujna 2015.

Byphasse tonik za čišćenje lica

utorak, 1. rujna 2015.
Priznajem, ne sjećam se kad sam posljednji put koristila tonik. Ono u što sam sigurna je da od toga ima već oho-ho godina i da sam ga nepravedno zapostavila.
U to vrijeme na tržištu nije bilo ni izbliza toliko izbora kao danas, tek pokoje mlijeko za skidanje šminke uz koje je obavezno išao tonik, najviše radi uklanjanja viška upravo tog mlijeka. Plus, često su bili puni alkohola i grozno isušivali kožu. Tek kasnije su se pojavili razni gelovi, pjene i micelarne koje su danas najpopularnije sredstvo za uklanjanje šminke. No za mene, koliko god prednosti imale sve one koje sam isprobala, bile su i pune mana. U potrazi za nečim što će moja koža voljeti imala sam sreće pronaći Balea pjenu za pranje lica s ekstraktom lotosa, o kojoj sam pisala ovdje. Ipak, i dalje nisam pomišljala na tonik, sve dok na policama dm-a nisam ugledala policu s novim Byphasse proizvodima. Nisam mogla odoljeti, a da ne isprobam bar nešto, i gledajući sve te bočice, sastojke i nećemo se lagati, ni cijena nije smetala, odluka je pala na tonik za čišćenje lica bez alkohola s ružinom vodicom, za sve tipove kože.
Bila je to dobra odluka i sigurna sam da je upravo on jedan od razloga za komplimente koje dobivam na račun tena zadnjih dana. No idemo redom ;)


Byphasse tonik dolazi u plastičnoj ružičastoj (baš znaju kako privući pažnju djevojaka:) bo(či)ci od 500 ml. I to mu je po meni jedina mana, ali za cijenu od 24,90 kn nemam se prava žaliti ;) 
Voljela bih da je manja iz jednostavnog razloga što bi bilo lakše rukovati s njom, ali i tome sam doskočila tako što sam dio pretočila u manju bočicu, a dio pospremila na sigurno.
Već na prednjoj strani, osim naziva i loga ovog španjolskog brenda, naznačene su neke od najvažnijih informacija, poput onih da je alcool free i da ne sadrži umjetne boje (0% dye). Sa stražnje strane naći ćete uputu za uporabu i popis sastojaka.
Rok trajanja je 6 mjeseci od otvaranja.
 

Voljet ćete ga čak i ako niste ljubitelji ruža, jer miris se intenzivno osjeti kada prenesete nos otvoru, ali već na blazinici puno manje te nestaje nakon svega par minuta.

Nakon umivanja lica gore spomenutom pjenom, lagano prijeđem lice i vrat s natopljenom blazinicom. Rupica je kao što vidite malo veća pa tu treba biti oprezan i prvo nasloniti blazinicu/vaticu na otvor i tek onda nakrenuti bočicu. U suprotnom bi ga moglo biti svuda ;)


Već nakon prvog korištenja me oduševio! Lice mi je bilo tako osvježeno, hidratizirano i nježno, bez ikakvog traga isušivanja i zatezanja. Samo odličan osjećaj čiste kože, savršeno spremne za daljnju njegu.

Daljnjim korištenjem, ujutro i navečer, primijetila sam da mi se nije samo učinilo da su i pore manje vidljive, nego zaista djeluje adstrigentno; pa čak i to da imam manje posla s onim dosadnim crnim točkicama na i oko nosa.
U isto vrijeme nije izazvao nikakav nered na mom (mješovitom) licu što će reći da je zadovoljio sve moje kriterije pa čak i više od toga i sigurna sam da ćemo se još dugo družiti.

U druge svrhe ga nisam koristila, ali kod Martine ~ Dear Skin sam pročitala zanimljivu ideju, ona ga koristi u bočici sa špricom za osvježavanje i ovlaživanje kože tijekom dana i to ću sigurno isprobati.

Sastojci: Aqua (Water), Rosa Damascena Flower Water, Glycerin, Parfum (Fragrance), PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PEG-75 Lanolin, 2-Bromo-2 Nitropropane-1,3-Diol, Gluconolactone, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Calcium Gluconate, Benzyl Salicylate, Limonene, Hexyl Cinnamal, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol.

Cijena: 24,90 kn (dm)
Moja dobitna kombinacija, nedostaje još samo trenutno najdraža kremica, Avon Balance.

I za kraj, da malo ponovimo gradivo :)  

Tonik:
* predstavlja vlažnu podlogu za kreme, serume i sl.,
* omekšava kožu i sprječava isušivanje,
* vraća koži prirodnu kiselost,
* djeluje protuupalno i antibakterijski na osjetljivu kožu,
* uklanja ostatke sapuna i vodeni kamenac koji ostaje nakon umivanja.


Pokraj svakog reda bih mogla staviti kvačicu (da znam kako :D), plus kad svemu dodate omjer kvaliteta - količina - cijena, jasno vam je da ovaj proizvod ima sve moje preporuke.

Iz Byphasse obitelji za čišćenje i njegu lica možete isprobati još micelarnu (za koju sam čula da je dupe Biodermine), gel za čišćenje, mlijeko za čišćenje lica i očiju, nježni odstranjivač šminke oko očiju, maramice za skidanje šminke s mliječnim proteinima, peeling za osjetljivu i suhu kožu te kremice (razne anti-age i lift instant Q10), a u neke dućane već je stigla i linija za njegu tijela (gelovi za tuširanje, mlijeko za tijelo, anticelulitni program, deo roll-on, krema za ruke) iz koje će mnogi proizvodi sigurno uskoro naći put do moje kupaonice, čim smanjim neke stare zalihe. Poznato? ;) 


Jeste li vi već isprobali što iz Byphasse asortimana? Dojmovi, preporuke..? 


Mila

Broj komentara: 26:

  1. Uh, zavidim vam na Byphasse proizvodima :D Odlična količina, cijena, a koliko vidim i jako dobar rezultat.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I više nego odlična količina za tu cijenu hehe, sad me pati hoću li ga stići potrošiti :D Možda se uskoro pojave i u vašim dm-ovima, tko zna ;) Držim fige!

      Izbriši
  2. Tonik je stvarno hit, i neka ga je 500 ml, meni se takve stvari brzo troše.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš, a ja ni micelarne od 400 ml nisam stigla potrošiti u tom roku, tako da.. živi bili pa vidjeli :D Ali njih nisam špricala, hvala ti na ideji, baš mi se sviđa :)
      Zato se jako veselim gelovima, njih trošim kao blesava.

      Izbriši
  3. Probala sam odstranjivač šminke i svako malo naletim na neku novu recenziju njihovih proizvoda i kad potrošim ono što imam na red dolaze njihove maramice i možda i ovaj tonik ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam danas čitala na par mjesta o maramicama, jedni ih hvale, drugima su loše odradile posao.. Ali i ne mogu nam baš svima iste stvari odgovarati ;)

      Izbriši
  4. E stvarno mi super zvuči, morati ću malo baciti pogled na njihov asortiman :) Ja inače za čišćenje lica koristim Garnier mlijeko (iako baš nisam zadovoljna kao što sam prije bila, ali što ću sad, ne mogu skoro punu bočicu baciti u smeće haha) i nakon njega također Garnier micelarnu koja mi je presavršena i već mi je ovo valjda četvrta boca u nizu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bitno da si ti našla ono što ti odgovara :) Iako je mene Garnierka peckala pa sam ju brzo proslijedila dalje, srećom uvijek imam kome hehe
      Obavezno baci pogled, samo stanje na policama se još uvijek razlikuje od jednog dm-a do drugog, do mene recimo još nije stigla linija za tijelo, a baš joj se veselim!

      Izbriši
  5. super zbuči ! nisam još srela u D&M-u taj tonik :D očito premalo u šopingu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ga baš zavoljela :) Bitno da ti riješiš sve planove s faksom, a onda već vidim kako ćeš poharati dm poslije. I trebaš! :D

      Izbriši
  6. Nisam do sada niti primjetila Byphasse proizvode (vjerojatno posljedica praznog novčanika, mali glasić: ne gledaj to, ignoriraj sve, ignoriraaaaaj :D). Za 25kn ovaj tonik zvuči zbilja odlično, mogla bih si to priuštiti jer mi je lice trenutno u nekom katastrofa stanju :/
    Ako ga kupim već vidim kako je pola kupaonice poplavljeno zbog velike boce :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihi poznata mi je ta nevidim-nečujem-neželimznati filozofija :P
      Što da ti kažem, preživjela sam i pms i tonu čipsa i čokolade bez ijedne upalne kojima sam sklona. I još su mi svi hvalili lice, kako se popravilo. Pa nitko sretniji od mene! :))
      Boca je malo nezgrapna, ali sigurno imaš koju praznu ambalažu ;)

      Izbriši
    2. Za novčanik je najbolje je kroz dućane prolaziti ravno po ono što trebaš nikakvo gledanje okolo haah :D
      Ujutro sam čak umila lice sapunom od lavande koji sam na moru kupila, baš me zanima hoće li on nešto pomoći, neki čudni polupotkožni (:O) prištevi su mi se pojavili prije koji tjedan i svakih par dana novi izbije :/

      Izbriši
  7. "Priznajem, ne sjećam se kad sam posljednji put koristila tonik." Tu otprilike i staje moja priča. ;)
    Ustvari, lažem...prošla zima, tonik Gđica ptica. Lavanda, metvica, bergamot, stvarno su posao obavili neloše. Ali nekako stvarno nemam naviku koristiti tonik i iako si ti Byphasse super opisala mislim si da ću ipak ostati na svojoj uhodanoj rutini i proizvodima.
    Ali super mi je kada netko pronađe dobitnu kombinaciju, kao što si je ti našla. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni, i meni! Ovu postavu sigurno ne mijenjam još neko vrijeme, a onda ću za zimu vjerojatno trebati neku hidratantniju kremicu. Ako imaš kakvu preporuku, a znam da ti voliš sve što je fino i prirodno, dojavi :)
      Sad si me podsjetila da sam htjela isprobati gđicinu kremicu od lavande i nekako sam skroz zaboravila na to, hvala tiii :D

      Izbriši
  8. Dm ili distributer ili tko vec je 1001 blogerici u Hr poklonio paket s ovim proizvodima pa sam upravo tako i cula za ovu liniju. Komentari su uglavnom i vise nego pozitivni ali ja ipak (nevjerni Toma) volim procitati recenziju nekoga (pazi sad ovo) "svoga" a neke nepoznate blogerice. A tu je i cinjenica da si ga ti kupila a ne dobila (opet nevjerni Toma)... :)
    E sad... vjerujem da cu zasigurno uzeti nesto iz linije. Tonik nisam koristila od puberteta valjda (kada se pobozno morala koristiti linija proizvoda po odredjenom redu i propisu) ali bih s ovim voljela pokusati. Mislis li da bi bio dobar i za suhu kozu? Zanimaju me i kreme pa ukoliko probas jos nesto, slobodno recenziraj...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne bih znala, ne bavim se tim sportom ;) I ja sam dosad čitala uglavnom samo pozitivne stvari, pogotovo za micelarnu koju baš svi hvale. Osim možda za maramice za skidanje šminke, tu su mišljenja dosta podijeljena, što radi mirisa, što radi mucica koje kažu da ostaju od nje, ali stvarno ne mogu tvrditi ništa dok ih sama ne isprobam.
      Mislim da bi ti odgovarao, cvjetne vodice inače hidratiziraju i vlaže kožu, a tu je i glicerin. Nema alkohola koji bi ju mogao isušiti, parabena, silikona, jedino znam da bi geraniol trebala izbjegavati ako imaš osjetljivu kožu, ali pošto je na samom kraju, znači da ga ima jako, jako malo.

      p.s. Čuvam, čuvam hihi! Hvala tebi :***

      Izbriši
  9. meni ne bi smetalo da je miris i jači, jer jako volim miris ruža, ali svakako ću potražiti ovaj tonik. Dm mi je susjed u zgradi u Hrvatskoj, a nije mi ni van ruke kada sam u Mostaru tako da se moram samo sjetiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh to što ti je susjed, koliko je dobro, toliko je i smrt novčaniku :D Sjeti se, sjeti, sigurna sam da će ti se svidjeti ;)

      Izbriši
    2. :) usput hvala ti na komentaru, biti će još objava o Gdinju krajem tjedna.

      Izbriši
  10. Super preporuka, morat cu probati ovo, jer mi već neko vrijeme niti jedan tonik ne odgovara!
    http://lafdiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam koje si koristila, ali obično su puni alkohola što je smrt za kožu, pogotovo ako ti je suha i/ili osjetljiva. Ovaj je napravljen tako da odgovara svim tipovima kože i koliko god mi takve "sve u 1" stvari ponekad zvuče ajmo reć čudnjikavo, mislim da su s njim napravili dobar posao i sve su moje prijateljice zadovoljne, a ima nas stvarno sa svakakvim tipovima kože. Nadam se da će i tebi odgovarati :)

      Izbriši
  11. Čim ima ružinu vodicu, odmah ide na spisak :-) Valjda ću ga naći kod nas...

    OdgovoriIzbriši
  12. Kad potrošim Afroditin tonik, obavezno isprobavam ovaj :D iako nisam ljubitelj mirisa ruže, ali podnjet ću i to ako je dobar :)) s tim da se slažem da je količina od 500 mL "obaveza" i obično ne potrošim onda do kraja proizvode u preporučenom roku, ali dobro, može se podijeliti s nekim :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Blago vama na tim proizvodima. Nama ostaje da cekamo da dodje u Srbiju :/

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Chocoholic Logic © 2014