petak, 20. studenoga 2015.

DIY Shower Jelly

petak, 20. studenoga 2015.
Ne znam koji bi bio prijevod za Lush shower jellies, koje obožavam i koji su bili inspiracija za današnji post, osim Drhtavci, možda ljigave tuširalice? Hmm, to mi baš i ne zvuči privlačno :))

Ako ste ikad probali Santa's Belly Jelly, kladim se da ste se navukli i poželjeli još, još i još, jer tako je ljigav.. mislim, diiivan i tuširanje pretvara u pravu zabavu, ali isto tako je lako moguće i da vam je novčanik pao u trans zahvaljujući cijeni od oko 50 kn za 100 g.. Ali zato ja imam rješenje! Tj. mnogi tutorijali na netu, a ja vam danas donosim svoju verziju.


Recept je super-jednostavan, i što je još bolje - imat ćete svog vlastitog ljigavca, u boji kojoj želite i s mirisom koji želite, za svega par kunića :)

Trebat će vam:
  • vrećica želatine (10 g)
  • gel za tuširanje / tekući sapun ili castille sapun (npr. dr. Bronner's, bilo ih je u Mulleru ili si naručite jedan od ovih s iHerba, divni su! /klik/
  • kap-dvije boje po želji
  • lončić
  • drvena ili plastična žlica
  • silikonski kalupi / staklenka

Opcionalno:
  • kokosovo ili jojobino ulje
  • eterično ulje po želji
  • gliter

Nabacite pregaču, zavrnite rukave i you are ready to go! :)


* U lončić stavite želatinu te prelijte s kipućom vodom. Ja uvijek stavim nešto malo manje vode nego što piše na vrećici, ali nećete pogriješiti niti ako se vodite tom količinom. Stavite na laganu vatru i kad prokuha maknite s vatre i miješajte sve dok se želatina u potpunosti ne otopi.

** Dodajte gel za tuširanje / tekući sapun. Ja ga stavim otprilike koliko i vode. Lagano miješajte dok smjesa ne postane jednolična.

*** Dodajte kap boje po želji. Ako želite koristiti više boja, jednostavno razdvojite smjesu u više lončića/zdjela.
Također, ako želite dodati neko ulje i / ili gliter, učinite to sada. Ako ćete koristiti gliter, pripazite na to da ga ravnomjerno raspršite po cijeloj smjesi.

**** Vjerojatno ćete primijetiti mjehuriće pa ih likvidirajte uz pomoć žlice, jer ne izgledaju nimalo lijepo kad se osuše.

***** Dodajte žlicu soli i dobro promiješajte.

****** Naspite smjesu u kalupe ili jednostavno stavite zdjele u frižider na par sati, dok se ne stisnu. Nakon toga ih možete izgnječiti prstima i pospremiti u staklenku.

* Odnesite svog lijepog ljigavca sa sobom u kadu i uživajte, zaslužili ste! :)

Čuvajte ih u frižideru u staklenci s poklopcem, jer će se na sobnoj temperaturi početi topiti.


Ako mene pitate, ova staklenka (nekad Linolada), uz npr. jednu mašnicu, malo čipke i lijepu porukicu može postati i odličan poklon za nadolazeće blagdane. Što mislite? Hoćete li isprobati ovaj recept?

Zavirite i u moje druge DIY postove za još ideja ili jednostavno.. da se malo razmazite ovaj vikend! /klik/

Ma gdje bili, nek vam bude odličan, uživajte u onom što volite jer i tako svaki put prebrzo proleti!

I da, isprike radi slika, odužit ću vam se, svečano obećavam, jer za doslovno koju minutu :eek!kadprije?: jurim na bus i putujem na jedan rođendan kojemu se jako veselim pa se sad brrrrzo odjavljujem,  a na sva pitanja i komentare vam odgovaram i lovim zaostatke idući tjedan. Ako ne zapnem negdje u snijegu.. Jeeej! :D

Nemojte zabroraviti ni da se do ponedjeljka navečer igramo s mojom gošćom, Kristinom. Za sve informacije klik, klik ovdje!
 

Broj komentara: 11:

  1. Ja bih ovo pojela :D Baš je slatko, zamiljivo i ljigavo a primamljivo. Odlična ideja kako za tuširanje, tako i za poklon nekome. Nisam nešto preterano vešta u pravljenju stvari ali ovo deluje baš lako :)
    Uživaj ti nama! <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicno. Moram probati. Vjerivala ili ne sa ovog spiska jedino nemam loncic hahah :****

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa dobro gdje ja živim kad za ovo nisam ranije čula :D
    Totalno mi fora djeluje i čini mi se da stvarno nije komplicirano za napraviti doma, ali ja sam u tim stvarima toliko nespretna i nestrplijva (key word: nestrpljiva) da ću rađe bankrotirati za jedan u Lush-u nego se sama zabaviti doma i potencijalno ga uspjeti napraviti :)
    Želim ti super provod na rođendanu, nadam se da ovo grozno vrijeme (barem je kod nas u Rijeci danas apokaliptično) neće pokvariti feštu :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo je baš zanimljivo nisam još bila u doticaju s ljigavcima :P Ali zapravo se čini jako slatko :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Nikada nisam bila fan ljigavaca kao klinka pa mi niti sad nisu nešto previše dragi pa preskačem ovo :D Ali super izgledaju ovi tvoji, bolje nego ovaj Lush veliki ijuuu djetinjstvo i plašenje ljigavcima :/
    uživaj na rođendanu :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlicna ideja,ali ja sam prelijena zato,radje cu kupit jedan u Lushu:-)Kad sam ih tek otkrila poludila sam za njima,sad mi vise i nisu toliko zanimljivi.Jako volim Lush,ali zadnjih par godina su bezobrazno digli cijene,malo pretjeruju,a nisu bas toliko prirodni koliko se reklamiraju.Tebi dobar provod na rodendanu:-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Nisam još probala ovako nešto, ali prefora izgleda i ljigave tuširalice, ahahhaha, zvuči primamljivo :'D

    OdgovoriIzbriši
  8. Ajmee ti ljigavci mi djeluju stvarno fora, ali definitivno previse kostaju i zato zahvaljujem sto si ovaj diy podijelila s nama. Sigurno cu probati, previse me zanima kako ce ispasti konacan rezultat s obzirom da ne izgleda nesto posebno tesko. Zelim ti lijep provod na rodendanu. Pogledaj novi post kod mene: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. Jao pravila sam pre dve godine i upakovala kao poklone za decu svi su se oduševili. Neki su bili u iskušenju da ih pojedu jer nisu znali da su sapuni :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja sam valjda jedina na svijetu koja nije fan Lusha... meni su malcice previse intenzivni mirisi... samo to! Tako da ljigavce nisam probala ali da su skupi, bome jesu... tvoj recept je za peticu... ma ti si cudo jedno :)

    OdgovoriIzbriši
  11. mislim da bi ovo stvarno bio divan poklon, pogotovo tako slatko upakiran....ali neznam hoću li se odvažiti, imam neku averziju prema želatini...možda, možda....

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Chocoholic Logic © 2014