ponedjeljak, 30. studenoga 2015.

Sreća je u malim stvarima

ponedjeljak, 30. studenoga 2015.

Jutros sam uz kavicu čitala zanimljiv članak o tome kako postati najgori bloger i osim što sam se dobro nasmijala, moram vam priznati i da sam se pronašla u nekim korisnim 'uputama', bar u posljednjih desetak dana, kao npr. budite neredoviti, ne odgovarajte na komentare i pitanja..  Da li s nekim ciljem ili čisto iz znatiželje, neb' se štel mešat, ali ako vas zanima, možete ga i vi pročitati ovdje
Ali znam da mi nećete zamjeriti jer sam:

* provela prekrasan vikend pun smijeha u Zagrebu s dragim ljudima
* dobila presladak crtež s posvetom od najboljeg prvašića na svijetu
* pojela nikad kasnije u godini i nikad finiji sladoled u životu u odličnoj slastičarnici b041 (samo me ne pitajte koji jer nisam uspjela zapamtiti naziv, ali nešto na G. je :)) Kuglica košta 9 kn, ali vrijedi svake lipe.
* stigla kući udobno zavaljena na zadnja sjedala praznog busa
* pogledala sve sezone Južnjačkog srca  (na vojodinanet.com)
* cure s bloga Little Makeup Guest, Andreja i Vanja, su me oduševile svojom doslovno preslatkom manikurom napravljenom za [gost-post]
* prehodala cijelu noć gore-dolje po stanu dok sam čekala da mr. Čokoholičar stigne s puta nakon skoro mjesec dana, i guess what? Izgleda da više ne ide tako daleko ♥ :)
* kuhali smo svašta nešto brzo&fino i ubili se u novoj Dorini s napolitankama, ljudi moji ne da je božanstvena, nego.. sline mi i dalje cure..
* s malim zakašnjenjem smo proslavili godišnjicu, između ostalog i u lunaparku
* isprobala shiatsu masažu i saznala puno zanimljivih stvari
* u kinu pogledala Malog princa i novog Bonda
* bila u dugoj šetnji i na toploj čokoladi s dragom mi prijateljicom s kojom sam jedno vrijeme izgubila kontakt
* proslavila kolegicino useljenje u novu kuću i zajedno s njom skakala od sreće što sam tako dobro pogodila s poklonom
* proslavila mamin 59. rođendan, baš kad je teta javila da je napokon potpuno ozdravila ♥♥♥
* perilica mi je konačno popravljena pa sam oprala i složila cca 3 tone veša, to me opušta bolje nego ikakva kupka
* obavila konverziju švicarca, jeeej! Još samo cca 12 godina, ja to hoću, ja to mogu, ja to mogu..
* kupila nove svijeće i kalupe za Ginger Man-a
* naručila neke poklone jer ipak trebaju stići na vrijeme
* s njuškicom lovila prve pahulje snijega i nahranila vrapčiće
* pronašla fantastičan kamen koji na prvu izgleda kao fin komad mesine, nećete vjerovati! Ako vas zanima, trk na Instagram :))
* nakon peripetija s radijatorom i ozračivanjem, dobili smo neku spravicu koja nam omogućava da se konačno lijepo grijemo
* natečenost očnih kapaka s kojima sam se probudila jedno jutro su izgleda ipak posljedica propuha, a ne nove maskare na koju sam sumnjala, tako da još jednom, jeej!
* elegantno izbjegla svinjokolju kod svekrve radi poslovnih obveza, što mi možda i nije na čast, aliii.. p.s. poklanjam čvarke! :p
* moožda pronašla the haljinu za svadbu mog brace u 4. mjesecu
* upalila prvu adventsku svijeću, pogledala Sam u kući, i što se mene tiče Božić može početi
* pročitala nekoliko inspirativnih članaka, mogu vam preporučiti npr. 14 Hillarious Style Quotes From Older Women Who Just DGAF

* uživala u malim stvarima, opuštena, zadovoljna i sretna, baš u inat svim političarima i njihovim prepucavanjima, rusima i turcima, ludilu i lošim vijestima kojima nas bombardiraju i pokvare dan i prije no što ujutro izađemo iz kreveta. Jer, kako si napravim, tako će mi i biti. Je li briga ikada ikome pomogla?
As simple as that, bez suvišnih filozofiranja koji mi samo crpe energiju ;)


U glavi mi je hrpa blagdanskih ideja za postove, koje si moram zapisati dok nisu isparile, jer pamćenje.. definitivno sam bila pri kraju reda kad je On to dijelio :D


Da čujem, što se kod vas lijepoga događalo zadnjih dana? :)

Broj komentara: 13:

  1. Jaooooo pa sve ti je oprošteno kad si tako divno uživala u svim ovim savršenim sitnicama :)) Baš mi je ovaj post izmamio osmjeh na lice, tako mi je drago čuti da su ti protekli dani bili apsolutno fantastični!! A sad još malo pa Božić, ma može li bolje? :))

    P.S. obožavam čvarke haha :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Super, divno :)) Moj dragi radi vani i isto smo puno razdvojeni (4-5mj. u komadu),tako da znam kako je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Stvarno ti se puno toga izdogađalo :-) Živjela si ti nama punim plućima i uživala u malim, a tako dragocijenim stvarima...a ja sam uživala čitajući ovaj post!
    P.s. em sam grozan bloger, em će blog na spavanje , ne neodređeno vrijeme ....o tome ćemo već :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Bas si uzivala,i neka!Super,sad znam gdje mogu gledati Juznjacko srce,ne pase mi ovaj termin u ponoc na Doma tv,ipak se rano dizem a velika sam spavalica.Joooj,prije sam puno putovala pa znam koji je gust bacit se na zadnja sjedala u busu!Ovu Dorinu gledam i nikako je probat,sad si me zainteresirala...Znam za taj sladoled,to je bivsa zagreb slasticarna i tamo sam cesto visila jos u srednjoj,a sad kad dodjem k svojima gore obavezno je posjetim,stvarno je ooooodlican sladoled!Ja sam uzivala u puno malih sitnica,to je ono sto nas cini sretnima!

    OdgovoriIzbriši
  5. Predobar ti je tjedan, a ja mislila da ga je moje polaganje vozačkog obilježilo hahah ;)
    slažem se za b041 najbolji sladoled koji sam ikad probala, prošlo ljeto bila jednom i nikako da idem ponovno jer ipak Macho ispadne jeftiniji :D
    Dorina s Domaćicom je bolja :P i ona s čokoladnim napolitankama :) i nikako da ih slikam za Instagram jer ih uvijek prije pojedemo hahah :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Svašta nešto uzbudljivo kod tebe :) Ja sam na žalost zatrpana u obavezama za faks. Pa važem između bloga, druženja, pisanja seminara i spavanja :P ali za sada manje više sve stižem. Nadam se da će tako i ostati :)

    OdgovoriIzbriši
  7. kako ja neznam za dorinu s napolitankama? pa gdje ja živim? Moram hitno u spizu:)

    znači kamen je!!!!!!!! ne bi nikad pogodila:) joj, neki pas bi mogao polomiti zube na tome.

    onaj članak mi je genijalan:) i moje torbe izgledaju kao se mačka igra s njima....

    Ja sam se danas smijala jednom mačku kojeg hranim (ispada da je ipak od susjede, a ne lutalica)....stavila sam mu riblje iznutrice na jednu stranu, a riblju glavu na drugu (bile su Orade za ručak) i onda on jadan nije mogao odlučiti što prije, glavu ili jetrica, pa je vrtio glavom i na kraju je ipak prvo pojeo jetra:) baš me nasmijao:) Da, u malim stvarima treba znati uživati.

    Ja sam danas mislila praviti nekakvu varijantu ledenog vjetra, ali mi kora od bjelanjaka nije dobro ispala pa sam samo uzela kremu (miješala sam šlag i sir) i slagala kivi pa kremu na kraju sve pokrila s kivijem i na kraju je čak bilo ukusno i nije loše izgledalo....krema ti je super, rekao mi je muž...torta od kreme ha ha ha :) imam dosta domaćeg kivija pa mi je ovo dobro došlo....moram priznati da je to prvi put da sam napravila tortu bez kore ha ha....

    ovaj sladoled nisam probala....moram....

    drago mi je što si našla the haljinu:)

    što se mene tiče Božić može početi, malo pomalo sređujem kuću i uživam...zadatak mi je naučiti praviti medenjake do Božića;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Baš si krasno uživala. :) Sebe u zadnje vrijeme lovim da mi upravo tih sitnih zadovoljstava kronično nedostaje. Malo sam si previše toga natovarila :/ ali dolazi vrijeme blagdana i sigurno ću to ispraviti :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovaj post je čista pozitivna energija i moram priznati da mi je ulepšao dan :) Doslovno sam čitala svaku stavku sa osmehom na licu i na kraju pomislila "Bravo, Mila!" :) Tako i treba. Malih divnih stvari ima uvek i treba ih prepoznati i ceniti jer na kraju to je ono što je bitno, neke naše lične stvari i životi a ovim belosvetskim gadovima i opštenarodnim jadikovanjem ne treba posvetiti ni delić pažnje. Briga nikome nije pomogla a treba trenirati um da ne ide u tom pravcu :) Jako mi je drago što si uživala u svim tim detaljima :) Znači, kamen ipak :D :D <3

    OdgovoriIzbriši
  10. imas popcorn tv koji si instaliras na komp/laptop i gledas do mile volje sve serije, filmove, od 1- zadnje sezone s prijevodom ili bez. samo treba biti dovoljno djelitelja da ti film/serija ne zapinju

    OdgovoriIzbriši
  11. predivan post, koji me tako lijepo ugrijao i oraspoložio na početku ovog najljepšeg mjeseca <3
    čokolada s napolitankama je stvarno vrh :D
    sretno s kreditom, ti to možeš, ti to hoćeš :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Možda ne komentiram često, ali svakom tvom postu se veselim ko malo dijete :))

    OdgovoriIzbriši
  13. 1. Nevjerojatno koliko me ti znas nasmijati i oraspoloziti
    2. Dorina s napolitankama ali ona CHoco verzija... umiiiireeeem za njom i dotuci ce me koliko je presavrsena
    3. Ja i dalje ne mogu vjerovati da je kamen :P
    4. Cestitke za konverziju :)
    5. Salji mi cvarke

    :) :) :) :) Pozitiva do bola a to nam treba :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Chocoholic Logic © 2014