subota, 14. studenoga 2015.

Bananakado

subota, 14. studenoga 2015.
Već danima slinim za tortom od naranče i čokolade s 24kitchen.com.hr koju sam vam pokazala na fejsu (/klik/ ako vas zanima kako izgleda, ali upozoravam - na vlastitu odgovornost), ali kako mi ju nitko ne želi napraviti (šmrccc!) morala sam se zadovoljiti ovim brzinskim receptom za krizne dane. Razmišljala sam se da li da vam uopće tipkam ovaj recept, jer ruku na srce, nemam vam što puno reći osim da obožavam spoj banane i avokada (kojeg sam tek nedavno otkrila, shameonme!) i da svakako probate napraviti ovaj fini puding-koji-to-nije gotov za doslovno 5 minuta.

Nego, jel samo meni ovi moji food postovi već djeluju kao da se natječem sama sa sobom kako natipkati što manje slova i što kraći recept? :D A ipak, i prošli recepti su vam se svidjeli pa zašto da ne? ;)



Recept? Khmm, da.. U miks fine voćne kašice, za koju će vam poslužiti štapni mikser ili najobičnija vilica, dodajte još žlicu krem sira i zasladite šećerom ili medom (po želji). Ukrasite kriškicama banane, orašastim plodovima, bobičastim voćem ili što vam je već srcu drago. Ja nisam odoljela dr. Oetker zvjezdicama koje sam danas pronašla u Kauflandu, a čekajte tek dok vidite kakve sam Božićne kupila :)) Istina, prvotna ideja je bila ukrasiti čašice s par žutih zvjezdica, ali maaalo sam se zanijela, što uopće nije očito, i.. jednostavno nisam izdržala, a da ne bacim šaku u zrak pa kako ispadne. Iiii.. mi lajk it!

Ohladite jer je hladniji ukusniji, kao i svaki desert i uživajte u prefinom okusu! :)


U drugoj verziji kašici možete dodati mlijeko ili jogurt i dobit ćete fini, zdravi smoothie, koji npr. ljeti možete smrznuti i uživati u ledenom desertu.


Kako sam već gore spomenula, avokado mi je do nedavno tek lijepo izgledao na slikama radi sjemenke (?), ali nisam imala pojma kakvog je okusa, a niti koliko je zdrav sve dok kod blogokolege na Seasoned it with love nisam pronašla recept za brzi&fini doručak ~~ Jaje na avokado, i zarazila se! Definitivno ima moje preporuke, kao i hrpa drugih Vedranovih recepata, tako da obavezno bacite oko :)


Uživajte u vikendu, čitamo se opet uskoro :)

p.s. Ela, your turn! :*

Broj komentara: 19:

  1. Hm.. izgleda fino, nadam se da je i takvog okusa, morat ću probati. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma okus je još bolji nego što izgleda (reče ona skromno haha..;) Fotić i svjetlo i ja si nikako nismo u dobrim odnosima zadnjih dana. Ali, potvrdili su gosti večeras :)

      Izbriši
  2. Izgleda odlično :)
    Trebala bih za početak isprobati avokado, ali kombinacija banane i čokolade je predobra (banana + nutela, banana + čokoladni puding) mmm

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Avokado sam mi i nema neki super wow okus, ali u kombinacijama sa salatom ili npr. namazom s vrhnjem, majonezom i malo limunovog soka je mljac!
      A banane su valjda jedino voće koje baš obožavam, bilo same, bilo u kombinacijama koje si nabrojala.. mmm, sline mi cure! I super je što ih ima cijele godine, jeeej :))

      Izbriši
  3. Čim je čokoladno, ja sam za! :D
    Ali mi avokado uopće nije fora, moram ti priznati, probala sam ga radi hypea sa svih strana i uopće ne kužim tu famu - meni on uopće nema okus i na dodir mi je nekako fuj i slinast (vjerojatno se nisam najbolje izrazila, ali...you get the point), u svakom slučaju not my cup of tea :D Ali obožavam banane pa mi možda ovoj kombinaciji mogla dati šansu :)

    A zvijezdice jooooj <3 <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kužim, kužim :)) Pa ni meni sam nije nešto wow, ali kako sam baš i gore cvjetiću napisala, probaj si napraviti salatu od na kockice izrezane rajčice, paprike, luka i malo maslinovog ulja, pa malo mozarelle, za prste polizat! Ali osim što je sad već kasno za to haha, odličan mi je i namaz s vrhnjem i majonezom i malo limunovog soka, netko čak stavi i žličicu šećera.. Ili rižoto, mmm!

      Hihi, a tek borići kak su kjutić <3

      Izbriši
  4. Ovo se čini savršeno za mene :D Jednostavno slatko i fino. Morat ću probati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daa, jako fino, a gotovo za cijelih 5 minuta, nemre bolje :)) Probaj, probaj pa mi javi kako ti se sviđa :*

      Izbriši
  5. lijepo lijepo :D a avokado je hit! na sendvič, pečeni, u smoothie... ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ohooo, vidi vidi kog sam ja to dozvala haha :D Hvala ti, lijepo je to čuti :)

      Izbriši
  6. Ja zdušno podržavam svaki tvoj recept i samo tako nastavi... Izazivam te... još kraće a još finije! :) Volim i čoksu i banane i njam! :)

    Ja volim avokado. Mama mi je još kao klinki radila neki prefini namaz i tu je krenula moja ljubavna priča. Sama ga još nisam nešto ludo pripremala ali budem... jednog dana! ;)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E sad si mi dala dobru domaću zadaću hahha.. prvo što mi pada na pamet je Konzum preko puta i nova Dorina-domaćica, dovoljno kratko i fino? :D

      Evo, dala sam ti ideju za cijeli menu. Ili bar za doručak + desert, a onda kad tvoji dečki kažu da je za peticu, možeš i na kompliciranije stvari :))

      Izbriši
  7. Avokado i banana? E to mora da se proba :) Super ideja, sigurna sam da je preukusno :) Ja ranije nisam volela avokado a onda se to odjednom promenilo. Najdraži mi je u gvakamole verziji :) Njam, njam, sveeee :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam još probala gvakamole, ali čula sam da je jako fin, pogotovo sa feta sirom. Ako imaš kakav dobar recept, tu sam! :))

      Izbriši
  8. čini mi se da se moj komentar izbrisao:( mrzim kada se to dogodi, a dogodi se često jer imam tu osobinu da se volim raspisati, a iz nekog razloga ti duži komentari se izgube u mrežnim bespućima...

    Uglavnom, meni se avokado jako svidio kada sam ga probala, a koristila sam ga i kao masku za lice, baš je odličan u tu namjenu....

    banane i avokado, ta kombinacija posebno obećava.........

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Događalo se i meni par puta, valjda ga povremeno uhvati žuta minuta pa pošizi.. i šta ćeš, ajmo ispočetka :D
      Piši recept za masku, sad me baš zanima! A nadam se da ćeš isprobati i ovaj receptić i da će ti se svidjeti :)

      Izbriši
    2. pa nisam neki recept koristila iskreno, samo sam ga onako namazala za lice kao što mažem i kokosove ulje....avokado je nekako kremaste teksture pa ga se može samo tako nanijeti...i koža mi je stvarno bila mekša.

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Chocoholic Logic © 2014