utorak, 24. studenoga 2015.

[Gost-post] NOTD Choco praline

utorak, 24. studenoga 2015.
Najprije se želimo zahvaliti dragoj Mili što nas je pozvala u goste. Nadahnuće za ovaj post našle smo upravo na njenom blogu i po uzoru na Miline Wannabe praline /klik/ napravile choco manikure.


Andreja

Ja sam radila bijele praline s preljevom od tamne čokolade.


Ovo su sastojci za moje praline :)


Za bazu sam koristila Avon Nail Experts 5 in 1, koji mi je ok, nisam primijetila da jača nokte, ali produžava postojanost manikure.
Bazni lak je Misslyn neoprene, nijansa 01A. Odličan lak koji sam već spominjala na našem blogu. /klik/
Stavila sam dva sloja i čekala da se potpuno osuše.


Za tamnu čokoladu sam koristila Avon lak u nijansi Modern Edge.
Stavila sam malo laka u plastični tanjurić i zatim čačkalicom tapkala po njemu sve dok se nije počeo povlačiti za njom. Na slikama sam vam pokušala pokazati kako to izgleda.



Kad se lak tako zgusne čačkalicom radite uzorke po noktima.


Ne brinite se ako je neuredno, kasnije ćete lako očistiti, jedino treba imati na umu da što su deblji "crvići" duže će se sušiti. Ja sam koristila kapljice za brže sušenje laka.


Unatoč tome, trebalo je oko 30 - 40 minuta da se lak donekle stisne, ali isplatilo se :)


A sad će vam Vanja predstaviti svoje praline.

Vanja

Nakon slasnih bijelih pralina, red je i na moje tamne praline.


Prvobitni plan bio je praline izraditi uz pomoć bijelog i smeđeg laka za nokte, međutim ispostavilo se da smeđi lak ima u sebi sitne sjajne čestice što mi nikako nije davalo efekt čokolade ;) Zbog toga je nastupio Plan B u vidu korištenja sljedećih sastojaka:


Dakle, kao što vidite, na kraju su u sastojcima završili UV gelovi za nokte u boji. Naravno da među njima nisam imala smeđi pa je uslijedilo miješanje i dodavanje narančaste, crvene, zelene i crne nijanse dok u posudici nisam dobila čokoladno smeđu boju s kojom sam bila zadovoljna. Bilo je tu svega, malo ovog, malo onog, hokus pokus i tri kapi zmijskog znoja, ali na kraju željena nijansa je bila tu :)


Nakon pet slojeva i konačnog postizanja dovoljne pokrivnosti prešla sam na izradu bijelih crtica. Radila sam ih uz pomoć bijelog gela i točkalica i to tako da sam na točkalicu digla popriličnu količinu gela i kad bi se počeo lagano cijediti krenula šarati po noktima. Kod ovog koraka jako je bitno da se radi jedan po jedan nokat i to jako brzo i nakon svakog pojedinačnog ulazi u lampu kako se gel ne bi samonivelirao. To oduzima prilično vremena, ali mislim da se radi ovako slasnog rezultata itekako isplati :)


Zasluženo, na kraju smo prešle u napaaaaad!!!


I smlatili ih sve! :D

I to je to - naš recept za pralinaste noktiće koje ćete poželjeti grickati :)


Andreja i Vanja

Little Makeup Guest

Broj komentara: 15:

  1. Preslatkooo, pojela bih si nokte s takvom manikurom :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican recept :P

    Totalno kul. Cisto sumnjam da bih bila u stanju da ih napravim, ali bi ih definitivno nosila. Druga verzija pralina mi bas lici na njih! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa ja bih ovo pojela :) Preslatko izgledaju obe verzije. Ja bih se verovatno samo izmazala ali možda se usudim da probam :)

    OdgovoriIzbriši
  4. ajme preslatko, bas su fora ispali noktici :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj savršeno izgledaju obje verzije, svaka čast na trudu! :D Ja nikad ne bi imala dovoljno strpljenja za isprobavanje ovakve manikure, a doduše vjerojatno bi po putu i čitave ruke izmazala tako da se samo držim po strani i divim svima kojima to ovako super ispadne :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Stvarno izgledaju poput pravih pralina, pogotovo druge.. dodje ti da ih pojedes bez pardona :) Ja ne bih imala strpljenja za susenje jer u v i j e k si zeznem lak i ovako, ali da su odlicni-bome jesu! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. rezultat je stvarno slastan i rekla bi da se trud isplatio...obje manikure jako impresivno izgledaju.

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivno :) Odlična suradnja :D Pojela bih te notkiće :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Svaka cast na kreativnosti, bas mi se dopada :) <3

    OdgovoriIzbriši
  10. haha super inspiracija za manikuru :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Divni noktići. :) Ali ni praline nisu za bacit :D hehe. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. odlično! naročito mi se sviđaju tamnije praline s bijelom čokoladom... bojim se da se kod mene ovakva manikura ne bi održala, pojela bih nokte ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Super su :D
    mislim da si tako nešto napravim na noktima lako bi mi se dogodilo da zagrizem nokat (a nije mi se jedanput dogodilo da zagrizem i prst dok proždrljivo navalim na čokoladu haha :D)

    OdgovoriIzbriši
  14. Ovo izgleda apsolutno savrseno! Iako mi se estetski mnogo dopada (narocito ova druga verzija), cini se dosta komplicirano za izradu. Nisam narocito strpljiva osoba kad su takve stvari u pitanju, ali vjerujem da ce mnogima biti od koristi. Svaka cast!
    Novi post kod mene: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  15. jao kako dobro izgledaju! znam za ovu tehniku zgusnutog laka ali mi nije omiljena jer mi bas i neide

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Chocoholic Logic © 2014