nedjelja, 24. svibnja 2015.

Just the way you are

nedjelja, 24. svibnja 2015.
Sigurno se sjećate videa koji je prije nekoliko dana žario i palio društvenim mrežama, u kojemu su djevojke i žene iz 5 svjetskih gradova morale izabrati kroz koja vrata će proći: ona na kojima piše "Lijepa" ili "Prosječna". Ako ga još niste pogledali, možete to učiniti ovdje.
Ne, danas ne želim analizirati taj video, nego vam želim pokazati nešto drugo. Odnosno, nekog drugog.

Njeno ime je Madeline Stuart.

Madeline ima 18 godina, živi u Australiji i želi postati model. Madeline ima Down sindrom.


Osim te stigme koja ju prati cijeli život, borila se i izborila s još jednom - debljinom.
Prije 14 mjeseci imala je 45 kg više i bila je nesretna. Zato je odlučila učiniti nešto po tom pitanju.


Počela se baviti košarkom, plivanjem, kriketom i plesom. Izgubila je suvišne kilograme, ali tu ne staje.


"Madeline would like to be a model, modelling will help change societies view of people with Down Syndrome, exposure will help to create acceptance in life."


piše na njezinoj Facebook stranici Madeline getting Downs to modelling koju je pokrenula prije 15-ak dana i koja već broji više od 340 000 fanova, a uređuje ju uz pomoć majke Rosanne.

Madeline već dobiva brojne poslovne ponude, a trenutno je u potrazi za agentom.


"People with Down syndrome can do anything. They just do it at their own pace. Give them a chance and you will be rewarded beyond your greatest expectations." 


 "I want people to stop saying "I'm sorry" when I tell them my daughter has Down syndrome..
I won Lotto the day she was born. She will win millions of hearts if she gets the chance and she will teach people what is really important."  
Rosanne Stuart


Maddie bi sigurno prošla kroz "Lijepa" vrata s početka priče.

Pratite ju na Facebooku  i Instagramu.


Sretno vam u novom radnom tjednu i slijedite svoje snove ma koliko 'ludi' bili..  Zamislite ih kao odredište, fokusirajte se na pozitivne stvari i na postavljanje ciljeva koji će vas im približiti i nemojte odustati! Sanjarenje neće ostvariti ništa, napravite planove i slijedite svoje snove!  Ja znam da ja hoću :)


Mila

Broj komentara: 11:

  1. Ovakva pozitiva mi baš treba za početak tjedna kojem se uopće ne veselim :)
    A Maddie želim svu sreću i nadam se da će uspješno pronaći svoje mjesto pod suncem, nema odustajanja, samo hrabri idu naprijed :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan, motivirajući post <3
    Sad ću lakše kroz tjedan :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Maddie je preslatka i želim joj sve najbolje! Djeca i ljudi s downom su prekrasni iznutra i izvana...kao da zrače pozitivom!

    OdgovoriIzbriši
  4. iza mene ( na slikama) je zgrada medicinskog fakulteta u Splitu:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš motivirajući post za ovaj i sve buduće tjedne i godine. :D
    Maddie je slatkica i kad sam vidjela sliku nikad ne bih rekla da ima Downov sindrom, svaka joj čast što ne dopušta da joj bolest upravlja životom, a ne ja ljenčina kojoj se rijetko kada da vježbati da oporavi svoje mišiće :/

    OdgovoriIzbriši
  6. Bas sam neki dan cula za nju i srce mi je bilo puno. <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Volim si pročitati inspirirajuće postove i poruke na Pinterestu i slično, ali tvoje riječi, sažete u jednu jedinu rečenicu su me baš nekako "steple"... zajedno s pričom o ovoj predivnoj djevojčici! Svaka joj čast a tebi hvala na ovako lijepom inspirativnom postu!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovo je stvarno jedan pravi motivišući post. Svako ko u nekom periodu svog života posustane i mislim da je sve crno..treba da pogleda oko sebe i seti se nekih ljudi koji uvek guraju napred.
    Svaka čast za post!

    http://marinamarry.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Divan post, zaista inspirativno, i tu pesmu obozavam ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. super i veoma inspirirajući post :)

    uživam kada su blogovi ovako svestrani!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Reica hvala ti od srca na ovom komentaru, razvukla si mi osmijeh od uha do uha! :) Uživam u pisanju šarolikog sadržaja i mislim da se ne bih mogla opredijeliti samo za jednu "temu" jer to onda ne bih to ja i mislim da bi mi brzo dosadilo. Ne mogu ti opisati koliko sam sretna da se i vama to sviđa i to mi daje ogromnu inspiraciju i vjetar u leđa da budem još bolja :) :**

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Chocoholic Logic © 2014