subota, 9. svibnja 2015.

Sve što mi (ne)treba

subota, 9. svibnja 2015.
I dok drugi blogeri/ce pišu normalne liste želja, u okvirima onoga što im je potrebno i znaju vam objasniti razloge zašto je to tako, ja sam si složila listu svega što mi netreba. Danas vam predstavljam stranicu DudeIWantThat.com koja je krcata stvarima koje želim, iako nemam pojma zašto i što bih s njima. Ali svejedno ih želim! PMS? Ili samo dijete u meni? Sve je moguće na Chocoholic Logic ;)


Surround Sound Bluetooth Pillowcase

iliti jastučnica opremljena ultra tankim zvučnicima koji distribuiraju zvuk ovisno o položaju glave. Ok, za početak ovo možda i nije tako bedasto ;) Slušati laganu glazbu dok ne zaspeš, bez žica oko vrata, ideja nije loša. Iako mi i nije privlačna činjenica da mi je glava naslonjena na baterije, na koje jastučnica funkcionira zajedno s laptopom ili nekim drugim uređajem s bluetoothom.



MoodInq Programmable Tattoo System

Već dugo razmišljam o tetovaži, ali još nisam skupila dovoljno hrabrosti :kukavicasmajl: Zato mi je ovo odmah upalo u oči. Kako funkcionira?
1. operacijom ugradite e-čitač pod kožu
2. kupite ovaj strojček za $150, gratis dobijete bazu podataka proizvođača s raznim motivima
3. odaberete najdraži dizajn, protrljate po koži i finito!
Ili jednostavno odete u tattoo studio.



LIX 3d Printing Pen

Moj najveći domet kad je crtanje u pitanju je kućica u cvijeću i sunce, ali to ne znači da ne bih željela pokušati nacrtati to isto u 3 dimenzije :D Lix je ustvari trodimenzionalni printer u obliku olovke; malen, tanak i lagan. Jednostavno se koristi, podsjeća me na pištolj na vruće ljepilo, samo što se ova 'smjesa' pri dodiru sa zrakom stvrdnjava. Pogledajte video ;)



Bunch O Balloons

Stanoviti Josh Malone bio je samo običan otac 8 djece, i vjerojatno već lud od stalnih Tata meni je dosadnooooooo! sanjao je kako zabaviti svoj mali čopor na neko vrijeme. Sve dok nije osmislio nastavak za crijevo s 37 balona na drugom kraju i postao idol mnogih roditelja. Pustite vodu, baloni se u roku od 20 sekundi napune vodom i sami zavežu. Pa može li bo-lje? Dijete u meni se definitivno probudilo i što da vam kažem, osim želim, želim, želiiiim! :D



Vodquilla

Votka + tequilla. Trebam li još što reći? Don't think so! ;)



Na već spomenutoj stranici Dude I Want That! naći ćete još hrpu ovakvih blesavih stvari, podijeljenih u kategorije: uređaji, automobili, zabava, hrana, fitness, kućanstvo, itd..  Javite mi u komentarima što je na vašoj listi želja! :)


A usput ću vam pokazati i još neke od stvari koje mi se sviđaju, čisto za slučaj ako ne znate što biste mi kupili za rođendan, pa da vam skratim muke :D

Planera definitivno imam i viška. Moj problem je što nikako da steknem naviku da nosim svuda sa sobom samo jedan, već je kod kuće na radnom stolu jedan, plus još 2-3 u ladici, jedan mali za manje torbice, jedan veliki za velike.. i onda tako zapisujem posvuda sve ideje i što već trebam, a kasnije više ne znam u kojem je što. Bilo bi krajnje vrijeme da to bolje izorganiziram. Ali ovom.. ovom ne znam kako ću odoljeti! Kao i svemu što ima veze s Malim princom, kojeg toooliko volim!


Slično kao i planera, i šalica imam previše. Ali zaista pijemo puno kave, čaja, mlijeka.. Ni kravu da imamo ne bi nam bilo dosta. I tko bi ih onda stalno prao? :D Zato bi mi jedna ovakva baš dobro stajala u ruci dok vam budem tipkala neke nove postove :)



Mislili ste da će ovaj post proći bez čokolade? Iako ne znam gdje bih ih stavila niti mi se uklapaju u ostali namještaj, ali tako su simpatični ovi taburei, zar ne? Samo me strah da ih u naletu pada šećera ne bih počela grickati :)) Iznenadili biste se kakav sve fora namještaj-inspiriran hranom postoji! Bacite oko samo na ove princeze ili ovaj tepih.


A kad smo već kod namještaja, pogledajte ovo! Ljubav! Ne vjerujem niti jednoj koja kaže da bar jednom u životu nije poželjela biti princeza i imati ovako nešto u kući :)


Što sve vama (ne)treba?


Mila

22 komentara:

  1. Ahaha ovo s balonima je taman i za mene :D
    I kod mene je situacija s planerima ista kao i kod tebe, imam ih hrpu, svako malo nabavim još jedan jer im ne mogu odoljeti i nikako da ih organiziram. Dobro, imam jedan koji ide svugdje sa mnom i u njemu mi se nalazi sve organiziramo po danima, tjednima da se ne pogubim u svim ludostima, ali svi ostali su razbacani doslovno svugdje po stanu, samo mi fali još jedan u zahodu haha :D

    Znaš što meni (ne)treba? Dva nova para startasica koje sam uzela jučer jer se nisam mogla odlučiti koji mi je draži. Beznadan sam slučaj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahahha tebe pustiti u Borovo kao mene u Kraš, otprilike :D

      Izbriši
  2. haha ovo je najoriginalnija wish lista :D
    baloni su preprekul, to bi sebi kupila :D
    votka i tekila, od tog negdje klecaju koljena :D
    i ovi čokolada taburei joooj :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha hvala ti :D Ma kakva koljena, od toga letiš bolje nego od Red Bulla :D

      Izbriši
  3. operacijom ugraditi e čitač pod kožu...što???? mislim da je tetoviranje ipak jednostavnije...odlična lista želja i ja bi svašta nešto od ovoga što ne treba...pogotovo ovaj princeza namještaj i onaj od čokolade!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je bila i moja prva reakcija, ono WTF?! Inače čim čujem za inekciju bježim glavom bez obzira, a pogotovo da si ovako nešto priuštim, mislim no way!

      Izbriši
    2. a moraju nešto stalno izmišljati:)

      Izbriši
  4. Meni bi trenutno odlicno dosla tequila... sama... bez vode ;D Not gonna happen! :) Mozda ne trebam komentirati postove kada imam ovako grozan dan kao danas :/
    Anyway... cokoladni namjestaj i onaj rozi stolic... usta sam otvorila! Preprepresuper! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve je to za ljude ;) Nadam se da je danas već bolje i da si lijepo provela majčin dan sa svojom malom obitelji :*

      Izbriši
  5. Planeri, šalica, taburei.. predobro! :D Iako mislim da bih stalno jela čokoladu da imam takav tabure :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Zanimljivi gadzeti nema sta, skroz originalno!!! Taburei su preslatki! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Originalna je cijela stranica, ne znam samo gdje sve prikupljaju takve lude stvarčice :D

      Izbriši
  7. Ovih prvih par stvari me ostavilo bez riječi :D (btw. držim fige da skupiš hrabrost za tattoo, ne boli uopće strašno (samo nemoj izabrat neko bolno mjesto hihi), ja sam se poslje pitala šta uopće svi pričaju kako boli kad ja nisam osjetila ništa :D
    Ove zadnje stvari preljepe, posebno ogledalo i komoda <3 i da kad ti je rodjendan? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Skupim pomalo, ali onda potrošim lovu na nešto drugo i tako u krug, *ebiga :D A ti imaš jednu ili? Gdje, što, hoću znati sve, sve!
      Prekrasno je da, baš tvoj stil čini mi se :) Auu daleko, tek za pola godine :D

      Izbriši
  8. ja lajkam tetovažeeeee :D zasad samo jedna al' na jesen ide proširenje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači stvarno je istina ona da je to nešto kao droga, kad kreneš ne možeš stati? ;)

      Izbriši
    2. paaaaaaaa recimo :D

      Izbriši
  9. :) sasvim legitimne želje! :) s obzirom da sam i sama sklona stvarima koje mi (ne)trebaju, a to pokušavam promijeniti, preskočit ću predloženu stranicu za svoje dobro i dobro mojih ukućana!...ili neću, ma hoću...a da ipak malo pogledam? ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha ovo je kao da sam ja pisala! Bome treba biti super-discipliniran za ovo, zasad uspijevam, ali da sam se tukla po prstima i pjevala što je meni ovooo trebaloooo - jesam :D Baš me zanima što ti je zapelo za oko

      Izbriši
  10. Omg kako su dobri ovi taburei <3 Nemrem vjerovat kak ima zakon stvarčica na ovoj stranici :D Ja bi ovo: http://www.dudeiwantthat.com/household/furniture/diy-hidden-door-hinge-system.asp to mi je uvijek bilo kul na filmovima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaooo da, da i daa! :D Kako ja to nisam vidjela? Ne smijem više tamo, ni pod razno :D

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Chocoholic Logic © 2014