petak, 15. svibnja 2015.

[U gostima] Sew Me Up

petak, 15. svibnja 2015.
Torbe volim skoro pa jednako kao i čokoladu i uvijek mi treba još ona crna, jer je baš jedinstvena i baš takvu nemam, i ona na prugice za ljeto, i ona velika jer mi baš takva super odgovara za posao i slaže mi se uz nove cipele.. iiii ukratko, mojoj opsesiji nema kraja. Ipak, kad se zakačim za jednu, onda se odvajam od nje tek u kriznim situacijama :D
Čim krene ljepše vrijeme tu ulogu dobiju ruksaci. Kome se još da po vrućini vucarati veliku, tešku torbu po gradu i stalno ju podizati na rame? Zato volim ruksake, koji su osim što izgledaju taaako dobro i šik, i jako korisni. I tu ne pričam samo o školi/faksu/putovanjima, čiji su neizostavan dio, već i o tome kako su savršeni za festivale i moto-susrete koji se bliže, kad su ruke u zraku i tko onda još ima vremena paziti gdje mu je torba? Zato mi je čast što sam danas imala priliku ugostiti djevojku koja izrađuje najoriginalnije ruksake koje sam ikad vidjela! Upoznajte Petru i njezin brend, Sew Me Up.


Moje ime je Petra, završila sam Školu primijenjene umjetnosti i dizajna u Zagrebu, a sada sam student 3. godine Akademije primijenjenih umjetnosti u Rijeci. Odabrala sam smjer kiparstvo, uz kojeg imam i kolegije - staklo, gdje učimo raditi vitraje, tiffany tehniku, fuzije stakla.. i keramiku. Također crtam, slikam, šivam - ukratko, ima me na sve strane :D


Kreativnim radom sam se počela baviti od malena, mama je krojačica tako da sam se petljala oko tkanina, igla i konaca i mašina od malih nogu. Također sam od nje naslijedila i ljubav prema crtanju i slikanju, hvala mama :)


Moj prvi uradak je vjerojatno bilo neko odijelce za barbiku, koje je bilo sašiveno direktno na njoj i moglo se skinuti samo uz pomoć škara :D
Prvi ruksak koji je bio izgledom kao ovi koje možete vidjeti danas je nastao prije godinu i pol :)


Sve započinje idejom, kada je ona tu, u glavi ili na papiru,  bacam se na biranje tkanina, boja i uzoraka. Nakon toga kreće krojenje, što i nije toliko komplicirano jer su ruksaci dosta jednostavni. Kada imam sve spremno, sjedam za mašinu i sve spajam u jednu cjelinu. Vrijeme izrade ovisi o ruksaku, za neki mi treba oko sat, sat i pol, a ako je u pitanju neki kompliciraniji - ako ga oslikavam ručno, radim prišivke, izrada zna trajati i po 3 sata.


Inspiraciju nalazim u svemu, kada posmatram oko sebe, kada hodam ili sjedim u busu.. tako da sa sobom uvijek nosim blok i olovku za skiciranje ideja.


U slobodno vrijeme, kao što sam već spomenula, crtam, slikam, radim na faksu ili se jednostavno družim s prijateljima :)
Također sam pokrenula i još jednu stranicu sa dvije prijateljice na kojoj ćemo predstavljati naše radove. Ovdje je link, stranica je još u izradi, ali uskoro očekujte mnogo slika. Trenutno ih ima par na Instagramu i Tumblru, čiji su linkovi na Facebook stranici - /klik/ :)

Nemam nekih velikih definiranih planova za budućnost, trenutno samo želim nastaviti raditi sve što volim i u čemu uživam :)


Petra nije došla praznih ruku! Donijela je nešto i za vas! :)


Ako želite da ovaj unikatni ruksak bude samo vaš, a znam da želite, sve što trebate je slijediti ovih par jednostavnih pravila i držati fige do iduće subote (23.5.), kada će g. Random imati zadnju ;)

* lajkajte Sew Me Up facebook stranicu /klik/
* lajkajte On'na³  facebook stranicu /klik/
* sherajte ovu sliku na Facebooku (javno)
* u komentarima ispod ovog posta ili originalne slike na Facebooku nam recite koji vam se od Petrinih radova najviše sviđa i zašto i/ili kakvi bi vam se ruksaci sviđali ubuduće
* lajkajte Chocoholic Logic  facebook stranicu /klik/ (opcionalno)

** darivanje je otvoreno za Hrvatsku

Veliko hvala Petri što je unatoč svim obvezama odvojila vrijeme za odgovaranje na moja pitanja i gostovanje na blogu! Želim ti puno sreće i uspjeha u daljnjem radu! :*


A vama ljudi dragi, sretnoooo! :)


Mila

Broj komentara: 15:

  1. Apsolutno svaka tobica mi se svidja i bas sam htjela pitati kako doci do njih!!!! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđaju :) Evo linkovi su gore, Petrin mail imaš na fb stranici, a ako imaš koga u Hr možeš odigrati i nagradnu, nikad se ne zna :)

      Izbriši
  2. svi su rusaci fantastični...vidi se da su ručni rad i napravljeni s pažnom i ljubavlju. Ja nemam fejs, tako da ću preskočiti darivanje, ali možda jednom nešto naručim, tko znam.

    Jako me veseli vidjeti da se ljudi bave izrađivanjem stvari, pogotovo ovako nečeg lijepog...danas u nedostatku vremena, a i novca za materijale, nije lako krenuti u izradu nečega...tako da svaka čast, drago mi je vidjeti domaći brand.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam nekidan na tvom blogu tražila link za fejs i nisam ga našla, znači još se ne daš? Ni ja ga ne bih imala da nije bloga, ali za komunikaciju s čitateljima tamo je odličan, što ćeš ;)
      Nema veze, samo ti ostavi komentar vezan za darivanje ako želiš!

      Izbriši
  3. Kakav talenat, zaista su dobri i inspirativni, ja sam uvek za jos jednu torbu, nisam nosila ranac jos od srednje skole ali zaista znaju biti od pomoci. Pozzz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaista je, ne znam jesi li pogledala i ostale radove na fejsu i instagramu, svi su tako posebni i unikatni! Meni su ruksaci zakon za sve, kad idem na rolanje recimo pa na kavu poslije, sve što mi treba strpam unutra i ne brinem imam li što po džepovima i hoće li mi torba pasti s ramena i zaplesti se pod noge :D

      Izbriši
  4. Eto na, Petra i ja smo na istoj akademiji haha :) Kako je mali svijet :)
    Predobri su joj ruksaci, skroz unikatni i originalni! Odoh pronjuškati fejs stranicu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno je mali! Tko će ga znat, možda se i poznajete :)

      Izbriši
  5. Ovi ruksaci su zaista posebni. Obožavam i jako cijenim ručni rad i kreativnost!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, vidjela sam ih puno ali Petrini su mi baš posebni i imaju personality :)

      Izbriši
  6. Predobri su ruksaci, obožavam kreativnost i ručni rad. Šteta kaj nisam ranije saznala za ovu kreativku, trenutno imam dva ruksaka pa preskačem darivanje, ali ju spremam u podsjetnik za buduće kupnje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne zaboravi mi se pohvaliti onda :)) A sigurna sam da ćemo mi još tek čuti za Petru i njene radove ;)

      Izbriši
  7. Divno, jako volim ručni rad, a i sama se nekad upustim u te vode :) najljepši su mi ovi sa cvjetićima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ti si kreativka znači, lijepo :) Onda očekujem jedan post s tvojim radovima kad naučiš sve :*

      Izbriši
  8. Nemam facebook, ali sam se zaljubila u ruksak <3
    Također, pogledala sam radove i moram reći da mi se najviše sviđaju oni sa našivenim bubama. https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/s720x720/10348183_779820768759428_4862612898170808265_n.jpg?oh=15ce01fefa30b8dabb34402659071e66&oe=55ECD131

    Ali i crveni u čipki je prekrasan.

    Moj prijedlog je neka kolekcija inspirirana steampunkom. :)

    Mirna K.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Chocoholic Logic © 2014