srijeda, 27. svibnja 2015.

[U gostima] LeMon

srijeda, 27. svibnja 2015.
Moja današnja gošća je prava sretnica, jer osim što punim plućima od malih nogu uživa u slikanju i izradi nakita, studira scenografiju i oblikovanje prostora i tijela te će joj i "posao" biti umjetnik :)
Kad sam vidjela samo mali dio njezinih radova rađenih Tiffany tehnikom, oduševila sam se i odmah joj zatrpala inbox pitanjima te je tako rođena naša suradnja. Nisam mogla dočekati da je predstavim i svima vama za koje znam da znate prepoznati talent i kvalitetu, te kao i ja cijenite i volite unikatnost.

Dobrodošli među LeMone! Ali ne one žute i kisele, već vesele, šarene i okrepljujuće poput limunade, jer - uvjerit ćete se i sami - u moru modernih ili kako ih ja volim nazvati kloniranih komada nakita, Anjini radovi i jesu upravo osvježavajući :)


Moje ime je Anja, inače sam iz Zagreba, no studiram Akademiju primijenjenih umjetnosti u Rijeci.
Upisala sam kolegij slikarstva, scenografije i oblikovanje nakita. Uživam u izradi nakita, preuređivanju starog namještaja, slikanju, i uglavnom u svakom kreativnom izražavanju.


Kako je odluka pala na Akademiju?

Bio je to logičan izbor, s obzirom da sam završila Školu primijenjene umjetnosti u Zagrebu. Oduvijek sam bila kreativna dušica koja nije razmišljala o ničemu drugom osim o kreativnom izražavanju. Još kao malo dijete sam imala potrebu šarati po zidovima i nakon dugogodišnje muke mojih roditelja, uzastopnog bojanja zidova, dobila sam borbu i svoj veliki zid samo za sebe :) Mislim da je taj zid bio neka vrsta prekretnice u mom stvaranju, jer i dan danas volim preuređivati stari namještaj, tkati svoje materijale, slikati i izrađivati razne ukrasne predmete.


Sjećaš li se svog prvog kreativnog uratka, što je to bilo?

Uh! Bilo je to zaista jako davno.. Prvo sam se, kao i svi, počela igrati sa fimom, raznim perlicama, privjescima, a onda sam postepeno prelazila u razne materijale kao što su drvo, metali, staklo..


Kako si se odlučila upravo za Tiffany tehniku? Ispričaj nam nešto više o njoj.

Oduvijek me inspiriralo staklo, razni odsjaji u vodi, lomovi svjetla, a sve je zapravo krenulo od moje mame, koja je još 2008. počela izrađivati lutkice, anđele i ribice kao skulpturice i nakit te je sa svojim radovima sudjelovala i na jednoj izložbi u Zagrebu. Sjedila bih pokraj nje, promatrala, učila, sudjelovala u izradi i pritom uživala. Ona se sada uhvatila izrade nekih drugih kreativnih stvarčica, a ja sam nastavila ono što je ona zapravo počela.


Tiffany tehnika je zapravo tehnika rezanja kvalitetnog Spectrum stakla dijamantnim nožem koje se zatim brusi te se na rubove nanosi bakrena folija. Na istu se nanosi i srebrni tinol (kojemu je jedna od komponenti srebro)  posebno pripremljen za izradu nakita te se lemilicom spajaju dijelovi. Kako bi nakit bio nosiv i ne štetan za kožu, premazuje se antioksidansima posebno pripremljenima za tu namjenu.


Koliko ti je vremena potrebno od ideje do finalne realizacije?

Sve zapravo ovisi o ostalim obvezama, ali svaku ideju u principu prvo prenesem na papir i skiciram. Onda dolazi biranje boje, rezanje, brušenje..
Vrijeme same izrade ovisi o tome koliko komadića stakla koristim za jedan privjesak i o tome koliko su komplicirani oblici, ali mi je u principu za jednu ogrlicu potrebno i do par sati.


Zašto baš "LeMon"?

Ime je nastalo skroz spontano. Dan kada je nastao profil na krpicama i kada je osvanuo facebook page frendica i ja smo se vraćale iz dućana s tri kilograma limuna jer sam odlučila peći neke kolače. I tako, dok se ona borila sa slaganjem svih tih limuna, ja sam odlučila da je to idealno ime za moj nakit. :)


Što te inspirira?

Velika je povezanost između mojih slika i nakita kojeg izrađujem. Inspiraciju oduvijek crpim iz prirode jer je ona nepogrešiva i očaravajuća, a naravno, i moje raspoloženje uvelike utječe na ono što stvaram.


Anja će vam rado (i brzo, moram ju pohvaliti!) odgovoriti na sva dodatna pitanja na LeMon facebook stranici /klik/ ili ako vam je tako draže, mail: anja.jelavic @ yahoo.com.


Već znate da su moji gosti najbolji na svijetu pa osim što ih ja izgnjavim hrpom pitanja, još i velikodušno donesu nešto za vas koji rado svratite na moj blog :)


Anja je odlučila jednoj sretnoj čitateljici (ili možda čitatelju) pokloniti ovu predivnu "Plavu šapicu"


A evo i pravila darivanja:

* lajkajte LeMon /klik/
* podijelite ovu sliku - javno
* u komentarima ispod slike napišite kako se zove vaša šapica, možete staviti i koju fotku, i pozovite nekoliko prijatelja da i oni zaigraju (ako nemate fejs, odgovor napišite u komentare ispod ovog posta)
* lajkajte Chocoholic Logic (u protivnom Facebook vaš komentar označi kao spam)

** darivanje je otvoreno samo za Hrvatsku (sorry cure, pisat ćemo pošti da smanji cijene, jer su ove stvarno kriminalne)

*** random.org će i ovaj puta obaviti zadatak za 7 dana.

Puno sreće želim svima! :)

Mila

Broj komentara: 5:

  1. Njeni radovi su stvarno fenomenalni, ocarana sam.
    Plava sapica je prekrasna!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jao kako je ovo sve divno, stvarno dugo nisam naletjela na ovako savršeni nakit, zaljubila sam se :))

    OdgovoriIzbriši
  3. wow ! nikada još nisam vidjela nešto slično ! izgleda super :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vam drage djevojke na ovako divnim riječima za moju gošću :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Chocoholic Logic © 2014