nedjelja, 3. svibnja 2015.

Hello, sailor!

nedjelja, 3. svibnja 2015.
Jedni od najdražih postova na svim blogovima uopće su mi tagovi. Volim ih čitati i tako bolje upoznati osobu čiji blog čitam već neko vrijeme pa uspoređivati odgovore. Nedavno sam tako na više blogova naletjela na jedan modni tag, a jedno od pitanja išlo je nekako u stilu, Za koji trend se nadate da nikada neće izaći iz mode? Koji bi bio vaš odgovor? Ja bih se vjerojatno odlučila za prugice, odnosno mornarski uzorak.

Svoju popularnost duguje Coco Chanel, koja je 1917. inspiraciju za svoju mornarsku kolekciju pronašla na odmoru promatrajući tamošnje ribare. A ostalo je već modna povijest. Pomalo nevjerojatno zvuči da se to zbilo prije gotovo cijelog jednog stoljeća, zar ne?

 
via 

Bile one tanke ili široke, plave, crne ili čak crvene, bilo da ih nosite u gradu ili na krstarenju, prugice odlično pristaju svima, bez obzira na spol i dob pa i godišnje doba. Iako, prva asocijacija na njih je ipak - ljeto, more, palme, sidro..  Vaše je samo da odaberete najdraži komad iz moje galerije ;)

Lagana pamučna mornarska majica, svijetle traperice, sako i statement ogrlica, starke ili espadrile na nogama i ja sam spremna za izlazak! Moj je favorit ova iz River Islanda. Koliko volim jednostavnost, toliko volim i detalje koji jednoj običnoj stvarčici daju neku posebnu draž.

1. Topshop,  2. Romwe, 3. H&M, 4. River Island


Zanimljivo je na koliko sličnih majica u različitim dućanima sam naletjela dok sam pripremala ovaj post. Ovo je samo jedan od primjera, nazovimo ga Budget vs. Luxury. Pa si vi birajte ;)

1. Sheinside ($13,50), 2. Zara (129,90 kn), 3. Net-A-Porter, J.Crew (€60)


Iako rijetko nosim kratko, radi ove haljine iz Topshopa to bi se lako moglo promijeniti. Što da vam kažem, zaljubila sam se na prvi pogled u njezin kroj i opet jedan detalj u obliku remena. Za poslijepodnevnu kavicu tu je jednostavna haljina iz Asosa, a za svečanije prilike ljepotica iz ModClotha.

1. Topshop, 2. Asos, 3. ModCloth


Još ne znam hoću li ove godine putovati na ljetovanje ili kao i prošle točati noge u lavoru (hvala, švicarac!), ali znam da ću si sigurno kupiti ovaj kupaći kostim iz H&M-a. Padam na girly stvari poput volančića, a sviđa mi se i crveni obrub. Ustvari, svi su mi lijepi i svaki je po nečemu poseban.

1. Asos, 2. H&M, 3. Choies, 4. Bloomingdales


Nisam se zaustavila samo na odjeći ;)



Nadam se da vam se svidio moj izbor i da ste pronašli i nešto za sebe!

Uživajte u ostatku vikenda i napunite baterije za neke nove pobjede :)

* preuzeto s jedne od najdražih fb stranica ~ Simple Reminders *

Kakvi su vaši planovi za ljeto?


Mila

Broj komentara: 15:

  1. Daaaaa, ti si moja srodna dušica :D
    Meni je mornarski stil apsolutno najdraži ikad (čekaj samo da ljeto dođe, izgledam ko ribar stalno haha), nikad mi dosta prugica (gotovo jednako kao i kariranih stvari) i sviđa mi se sve što si ovdje stavila, pogotovo ona Topshop haljinica (ne mogu prežaliti što smo ga izgubili) i torba na sidro :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah ma ljubi te dušica :D Meni prugica i točkica nikad dosta :))
      Ni ja ne mogu prežalit i nije mi jasno zašto.. ali čemu se ja čudim, kad kod nas sve propada :(

      Izbriši
  2. i ja potpisujem sve što je Matea rekla...prugice su vječne, podsjećaju me na ljeto i lijepe uspomene. Svog pokojnog djeda se ne sjećam najbolje jer je umro mlad, ali pamtim ga u mornarskoj majici...a i na svim slikama je uvijek u mornarskoj majici. Volim sve s prugicama, ali nekako te mornarske majice najviše od svega...to mi je baš nešto mediteransko.

    OdgovoriIzbriši
  3. usput, divan post...i nadam se da ćeš ipak noge točavati u moru, a ne u lavoru.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga, i ja se nadam, neke naznake su ovih dana da bih mogla ali pssst ;)

      Istina, uvijek mi je prva asocijacija na njih more i ribari i galebovi.. :)

      Izbriši
  4. joj i ja obožavam pruge :D koliko krasnih stvari ! hoču sve !!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno te razumijem :D Da samo znaš koliko puta sam slagala ove kolaže, sve mi se sviđa, a ne mogu baš 16 majica staviti u jedan.. joj muke :D

      Izbriši
  5. Ne znam da li ima nekoga ko ne voli pruge :) Što se mene tiče, nikad ih nije dosta. Pre neki dan sam bila na ivici da uzmem taj kupaći iz H&M-a i nekako se obuzdala :D
    Inače, divan ti je blog, pratim te! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Tijana, i tvoj je krasan :) Ja ću ga uzeti pa kud puklo, zaljubila sam se preko ušiju :D

      Izbriši
  6. super odabir prugica, drugi kupaći mi je ipak drazi. nadam se da ove godine ides na more! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga Tina :* Ako ništa drugo, skoknem do tebe na jednu kavicu :D

      Izbriši
  7. I ja ih obožavam al dragi ih mrzi iz dna duše pa ih moram izbjegavati :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čekaj, dalmoš pa ih mrzi? Ccc.. ;) Moj ne mora gledat ako mu se ne sviđa :D

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Chocoholic Logic © 2014