petak, 1. svibnja 2015.

[Preporuka] Helplogger

petak, 1. svibnja 2015.

Zar je već svibanj? Ja ne mogu doći sebi! Kao da je jučer bio Božić! Kako vrijeme leti..
Nadam se da ste lijepo i u ugodnom društvu, uz finu papicu možda, proveli današnji dan :)
Kako je meni travanj bio ultraturbostresan, što zbog posla, obaveza, zdravstvenih problemčića, pa sam uz to sve odlučila ugurati i otvaranje bloga (da, nisam mogla izabrati bolje vrijeme lol) današnji dan sam provela baš poput pravog ljenjivca, premještajući se s kauča na fotelju s novom knjigom u jednoj i šalicom kave u drugoj ruci i uz povremeno praćenje kapljica kiše na prozoru i praćenje koja li će pobjediti. To sam radila kao dijete, a volim i danas :)

Otkako sam se prije nekoliko dana registrirala na Pinterestu, već mi je toliko prirastao srcu da ne propuštam nijednu večer škicnuti što je novoga i pretražiti razne stvarčice i ideje koje mi padnu na pamet. Jedini je problem što je dozlaboga prava napast pa jedno vuče drugo i onda nema kraja.. moram sama sebe tjerati u krevet, jer me ni topovi neće probuditi ujutro! Sreća pa je sutra subota, yes! Tako sam prije nekoliko dana slučajno naletjela na sa-vr-šen blog koji sam morala podijeliti s vama. Zove se Helplogger.


Ako ste čitali moj prvi post, onda znate da pojma nemam o tehničkim stranama ovog hobija. SEO, statistika, brojke, kodovi, html i ostale čudne riječi, špansko selo! Nije ni da me takve stvari previše zanimaju, ali ako već radim nešto, onda volim čitati i učiti o tome. Bila to kozmetika, tehnika ili nešto deseto. (Uostalom, cijeli život učimo.) Uopće nije upitno da je kvalitetan sadržaj najvažniji, ali mislim da je i izled bloga bitan, i trebao bi biti oku ugodan i funkcionalan. Kao što mu samo ime govori, Helplogger je namijenjen upravo blogerima poput mene koji se ne snalaze u svemu tome pa kroz svaki post odnosno tutorial detaljno i jasnim jezikom, kojeg svi mogu razumjeti, daje upute kako napraviti ono što ste željeli, a niste znali kako. Pa umjesto da kopate i tražite pomoć po internetu ili gnjavite prijatelja, opet, ovdje ćete naći sve na jednom mjestu.

Blog je podijeljen na nekoliko dijelova, kao što možete vidjeti u izborniku lijevo:
  • Home
  • Blog Design
  • Widgets
  • SEO
  • Menus
  • Posts
  • Comments
  • Emoticons
  • Templates
  • Contact

Da ja puno ne prosipam pamet ovdje, posjetite ga na ovom linku ~ Helplogger ~ i saznajte sve što vas zanima. Pisan je na engleskom jeziku, ali mislim da to danas nikome više ne predstavlja problem.  Ja sam ga tek počela detaljnije istraživati i već sam našla jako puno stvari koje mi se sviđaju. Bojim se da neću imati dovoljno mjesta za sve želje :D Već sam se ponovila nekim sitnicama, primjećujete li ih? ;) Sviđaju li vam se?

Nadam se da će vam biti od koristi ako ste tek počeli kao i ja, ali i vama ostalima koji ste željeli već neko vrijeme promijeniti izgled svog bloga, dodati smajliće, widgete (aha, učim!)...a niste se usudili jer ste se bojali da ćete nešto pokvariti i onda bi tek bilo panike. Sve mi je jasno, ali vjerujem da ćete kod ovog profića naći sva objašnjenja, a ako vam nešto baš i dalje bude nejasno uvijek ga možete pitati u komentarima, primijetila sam da redovito odgovara na upite. A možda se nakon ovog mog posta tek upustite u otvaranje bloga? Bilo bi mi drago!

Znam da vas ima i sa Wordpressa pa ne znam hoće li ovi savjeti i vama biti od koristi, ali možete pokušati. HTML kodovi su isti za sve. Ili se varam? Pitajte autora ovog bloga, ja sam vam niškoristi! :D


Također se nadam da će nam svibanj svima donijeti puno lijepih trenutaka, veselja i smijeha! :)


Mila

Broj komentara: 8:

  1. Ni ja ne mogu vjerovati da je već svibanj, ovo ludo vrijeme prebrzo leti i uopće ne znam više kako da se nosim s tim haha Ma grozno :) Ja sam jučer ujutro provela u šetnji, dok nije pala kiša jer u ovoj ludoj Rijeci već tjedan dana samo kiša pada (više ne znam odakle), a onda smo dečko i ja vegetirali i gledali filmove ostatak dana. Bojim se da ni danas neću biti puno produktivnija, osim ako ne živnem kroz popodne :))

    Odoh sad baciti pogled na ovaj blog, možda pronađem štogod korisno za sebe, i meni je HTML jedan veliki WTF :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš prebrzo, ni ne okreneš se i evo prođe godina!
      Haha jesi me nasmijala s ovim više ne znam odakle :D Ovdje je jutros isto bilo tmurno, imala sam nekih planova otići do tržnice ali mi se nije dalo skinuti iz pidžame i tumarati s kišobranom u ruci. Sad je već ljepše, čak i sunčeko stidljivo proviruje pa smišljam kud bih mogla popodne :)
      Nadam se da ćeš naći nešto korisno :)

      Izbriši
  2. Zašto ja ne znam za ovo? :D
    Hvala ti, nadam se da će mi biti veoma korisno! :) Planirala sam malo više da se pozabavim izgledom bloga, pa ovo svakako dobro dođe. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu, drago mi je da ti se svidjelo :) Sigurna sam da će ti biti od pomoći, ako sam ja ovakav anti-talent već promijenila neke stvari, onda će svi :D Stvarno ima puno tema i sve je je dobro objašnjeno :)

      Izbriši
  3. E pa hvala ti, pojma nisam imala za Helpblogger a pojma nemam o ničemu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti biti od koristi! I ja sam tako mislila, ali samo pratiš upute i sve ispadne super, jeeej! :))

      Izbriši
  4. meni će taj blog sigurno dobro doći jer nisam na ti s tehničkom stranom blogiranja...ja sam prvi maja provela iza laptopa, a ni vikend mi nije puno drukčiji....biti će bolje uskoro! Planiram pobjeći dva dana na neki otok s mužem, možda idući vikend.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam manje-više, vrijeme i nije bilo za ništa drugo nažalost. Blago vama, i ja biiiih! :D Mi obično zbrišemo u vikendicu pa tamo napunimo baterije :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Chocoholic Logic © 2014