utorak, 20. listopada 2015.

DIY Jesenske dekoracije

utorak, 20. listopada 2015.
Bila jednom jedna djevojčica koja je jako voljela prosinac i Božić i lampice i Sam u kući i svu čaroliju koju to vrijeme nosi sa sobom. A onda je početkom listopada ušla u Muller i skoro pala u nesvijest jer je na samom ulazu stajala veelika polica, umjesto sa bundevama i sovicama, sa svjetlucavim kuglicama, lampicama, girlandama i djedicama..
Ne znam za vas, ali iako je kiša već svima dojadila ja i dalje uživam u šarenilu lišća, novim čizmama i pečenom kestenju i ukrašavanju doma u skladu s jesenskim ugođajem punim toplih boja i ni ne pomišljam na snijeg i Božićno vrijeme jer mi je jednostavno prerano i ne želim si kvariti tu čaroliju prosinca. Smeta li i vama to ili sam jedina?
Ako je vaš odgovor da, došli ste na pravo mjesto jer sam vam danas pripremila nešto drugačiji DIY-post od svih dosadašnjih, za koji se nadam da će vas inspirirati i probuditi kreativca u vama :)


Najlakše je otići u dućan i kupiti lijepu svijeću, ukras za stol ili ulazna vrata, ali zar nije još ljepše zajedno s dragom osobom zasukati rukave i za svega par minuta napraviti iste ili još i bolje stvarčice i to skoro pa besplatno? Jer sve što vam treba za ove jesenske ukrase već imate u kući, dvorištu ili npr. Offertissimi: svijeće, lišće, šibe, jabuke.. :)

Nadam se da će vam se ideje koje sam prikupila svidjeti, a ako vas zanima više klik na link ispod svake slike odvest će vas na izvorni tutorial.






>> Stare džempere možete iskoristiti i na još nekoliko načina, pogledajte i ostale ideje ovdje.













>> Višak bundeve iskoristite za pitu, Suzicin recept zvuči yummy! /klik/.



>> p.s. ako ih premažete magnetnom bojom ili onom za školske ploče, izgledat će i poslužiti vam još i bolje!


via: Tumblr




via: Popsugar




via: Hometalk




Ako posudite koju od ideja, nemojte mi zaboraviti poslati fotkicu, dvije :)

Mila

Broj komentara: 35:

  1. Sve izgledaju jako lijepo, obožavam ove jesenske boje, djeluju tako toplo i mekano :P idem danas skupiti malo divljih kestena i lišća, možda bude i kakva dekoracija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jes, i baš onako cozy kak' bi se reklo :D Uopće ne sumnjam da je tvoj kutak već do večeras dobio novo jesensko ruho, kreativac naš i jedva ga čekam vidjeti pa bar na instaču ;)

      Izbriši
  2. Sve izgleda prelijepo, ali ja stvarno nikada ne uredujem dom po sezoni. Jedino sto uradim jeste da dodam u jesen malo vise svijeca, pokoji zimi koji mirisni stapic jabuka cimet i to je to. Bilo bi jako lijepo imati jesenji dnevni boravak :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa i to je ponekad sasvim dovoljno, ne treba ni pretjerivati ;) A znaš mene, od lakova pa nadalje sve ide po godišnjim dobima haha, tako sam prije par dana pospremila sve školjkice i brodiće na sigurno i krenula se igrati s lišćem :)

      Izbriši
  3. Najviše mi se sviđa ova prva ideja, sa grančicama, baš bi mogla pokušati :))
    Ja isto baš uživam u jeseni iako je ovdje vrijeme bilo toliko očajno i kišovito da sam vani minimalno izlazila, ali obožavam to suho lišće pod nogama, te divne boje i općenito jesensku atmosferu - i evo taman si kuham čaj zamotana u dekicu, ma divota :)) A onda za jedno dva-tri tjedna kreće moja božićna manija, baš bi mogla isprobati nekakve DIY ideje za ukrase i sitnice ove godine :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A bar po grančice ne moraš ići daleko, iako sad u novim Huntericama može i padat koliko god hoće, tko ju šiša hihi ;) A super izgleda i sa cimetom!
      Ok, tamo krajem 11. mj. i kod mene već kreću pripreme i polako kupovanje sitnica, ali ovo mi je ali stvarno bilo puno prerano, a stvarno volim to vrijeme. I opet ali, pa nisu još ni Svi sveti prošli..

      Izbriši
  4. drago mi je pa nisam jedina opsjednuta s tim jesenim dekoracijama...ja inače imam maniju skupljanja jesenskoga lišća i svake godine smišljam neke nove ideja da ga uklopim u dekoracije i aranžmane. Ove godine sam pripremila dosta suhog cvijeća, posložila ga u posudice, a jednu posudicu sam ispunila s sušenim paprikama (to mi skroz slatko izgleda, a zapravo se slučajno dogodilo da su kasno urodile pa više nisu bile za jesti, a male i slatke, nisam ih imala srca baciti).

    Ove ideje što si s nama podijelila su prva liga, pogotovo mi se sviđa cvijeće u svim ovim kombinacijama:)..ni meni se do Božića ne žuri, neka jeseni....Split me prošli tjedan dezorijentirao, bilo je malo kišice, ali većinom je bilo tako toplo da sam se uvjerila da je još ljeto...barem su mi oni paradoksi tipa treba mi tisuću potvrda da se prijavim za posao, moram stalno do mirovinskog, biroa i ne znam čega, a sud u Splitu je u Solinu(nikako da skužim zašto?)...e to je sve nekako lakše preživjeti kada sunce sja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja u jednoj vazi imam sušeno cvijeće u kombinaciji s umjetnim suncokretima koje sam našla u Offertissimi za nekih par kunića i baš simpa izgleda. Sviđa mi se ideja s paprikama, daj nam koju slikicu da vidimo! :)
      A znaš kako je meni bilo doći na tvoj blog.. sva mokra i zabundana, pošto mi u stanu grijanje još uvijek ne radi kako spada, a ti tamo na slikama nasmijana, u kratkim rukavićima hehe ;))
      Triput čitam ovo za sud i ne vjerujem?! Zar ne bi takve institucije po defaultu trebale biti u sjedištu županije? Takve stvari samo kod nas možeš čuti..

      Izbriši
    2. utješiti ću te pa ti javiti da je i kod nas došla bura i da sam jučer u sebi psovala kad sam izašla vani, a bilo bi jučer stvarno zabavno bilo snimiti kako trčim kao luda oko auta da se ugrijem dok muž namjerno sporo hoda prema meni i smije mi se.

      Nije problem samo što je taj dio suda koji izdaje potvrde o nekažnjavanju u Solinu u nekoj vojani nego što praktički nema autobusne linije do tamo pa samo morala jadnog brata s tim opteretiti...veći paradoks je što su ti svi natječaji objavljeni (barem iz iskustva znam da se poslovi u prosvjeti objavljuju kad već netko radi tamo) samo pro forma, ali eto moram se javljati, što mi drugo preostaje nego nada da će se taj netko tko ima vezu predomisliti u zadnji tren.

      Izbriši
    3. Brrr, par puta sam doživjela buru na moru, iako je i ovaj naš sjeverac koji je danas brijao tu negdje u istom rangu.. Hihi ovo mi zvuči kao skrivena kamera, ma mislim sram ga bilo! :D Ne sumnjam da ćeš već smisliti način da mu vratiš, samo.. kad se najmanje bude nadao ;)
      Nažalost danas su ti natječaji posvuda samo forme radi, od privatnika pa nadalje.. Ali nikad se ne zna kad npr. netko može otići na trudničko pa da uletiš kao zamjena i onda će ti vjerujem i dalje biti lakše, treba misliti pozitivno i pozitivno ćeš i privući, a ja ti od srca želim da nam uskoro javiš sretne vijesti :)

      Izbriši
    4. nikad se ne zna:) ...Možda trebam pisati neke objave na temu nataliteta, pa da potaknem neku profesoricu da razmisli o trudničkom;) Ovo što sam se javljala i je većinom zamjena za porodiljski samo bojim se da je to već popunjeno jer mi je nešto sumnjivo da su baš sve škole u ovoj cijeloj županiji objavile oglas isti dan kao da su dogovorile, a dosada ni glasa od nijedne.

      Izbriši
  5. U potpunosti se slažem da preuranjeno izbacuju ukrase za Božić, prerano mi stvore taj osjećaj predblaganskog raspoloženja da mi dosadi dok zaista dođe 12 mjesec. Inače, obožavam jesen i boje jeseni i sve ove dekoracije predivno izgledaju. Nauživala sam se u slikicama u ovom postu :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E baš to, izgubi se bit i sve se nekako razvodni, a to ne lajkam nimalo.. Hvala tii, ako isprobaš koju obavezno dojavi :**

      Izbriši
  6. Preslatke su sve ideje, neke sam baš neki dan na Pinterestu gledala :D
    Uvijek si mislim budem nešto napravila i neko mi se uvijek ili ne da ili zaboravim ili nešto već :/
    Slažem se s ovim za Božić, ne sviđa mi se što već po dućanima ima svega za to doba, time se umanjuje čar prosinca (ajde i kraj studenog, dok još nisu takve gužva po dućanima :D)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Radije se primi posla dok još imaš vremena, poslije će ti biti žao :D
      Ajde kraj 11. još prihvaćam, općenito ne volim gužve i živčanluk koji ih svuda uokolo prati jer se svi sjete obavljati nešto 5 do 12, ali kad u 10. mj. uđem u Kafuland kao npr. danas i vidim 6 redova s božićnim ukrasima, samo se okrenem i izađem. Nije mi drago povezivati to razdoblje s nikakvim hejtom, ali ovo mi je baš too much. Samo fali da još sviraju Zvončići, a nisu još ni Svi sveti prošli..

      Izbriši
    2. Baš mi je mama danas rekla da je gledala jesenske dekoracije po internetu da naberem žireve u šumi za veliku vazu pa unutra svijeća, sviđa mi se, jednostavno za napraviti :)
      Također, smrači mi se kad to vidim prije Svih svetih, idealno bi bilo otprilike mjesec dana prije Božića :)

      Izbriši
    3. Eto još jedne super ideje, bravo za mamu! Očekujem slikicu kad bude gotovo, samo da znaš :)

      Izbriši
  7. Sve stvarno super izgleda. Odlične ideje. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Sve je tako divno oli baš u jesenskoj atmosferi, divno je.


    Nedavno sam otvorila blog pa ako želiš svrati do mene ivinsvet@blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  9. Ma joj... sjećam se prošle godine kada sam maloga rano ujutro vozila u vrtić i slušala Otvoreni kako je spiker rekao da Kršćani kite bor 06.12.! Mislim hello!
    Ja stvarno volim Božić i kićenje i euforiju jer mislim da Božić i to doba spaja ljude koji Božić slave kao Kristovo rođenje i one koji ga ne slave kao takvog već kao sam praznik... nekako se svi vesele i posebno je doba godine! ALI, kada se pretjera, stvarno bude glupo. Nekako se gubi ona bit i to ne samo za Kršćane već za sve. Ljudi stvarno više polude od lampica, poklona, "božićnih" ponuda i to sve već u listopadu... to mi nije fora!

    Ove dekoracije su krasne. Jesen mi je najdraže godišnje doba i ovi tvoji ukrasi su me bacili na koljena. Oduševila me ova ideja s oblačenjem svijeća u stare vestice... kako slatko :) Divan i baš inspirativan post. Stanimo i uživajmo u jeseni. Tako i ovako traje prekratko!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja stvarno nisam konzerva, ali bor se unosi i kiti na Badnjak i ni sata ranije. Bar to mi nitko ne može oduzeti :)
      Ma sve si tako lijepo sročila da nemam što dodati, osim veliko hvala :**

      Izbriši
  10. Ima divnih ideja samo što vjerojatno zbog posla neću ništa stići raditi, bit ću sretna ako uspijem za Božić nešto dekorirati.. A ovaj dio, bila jednom jedna djevojčica - kao da o meni pričaš :))))) Ne znam kako ja kod nas u Mulleru nisam vidjela već toliko ukrasa.. ima nešto malo na polici ali neke gluposti, girlandi i ostaloga još uvijek nema.. meni osobno ne smeta jer toliko volim to vrijeme i ne može mi dosaditi iako uistinu svake godine počinje sve ranije, iduće ćemo valjda već ljeti imati božićnu atmosferu u trgovinama :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Muller je mala beba za Kaufland, danas uđem kad ono 6 redova! Odmah pokraj lampiona i umjetnih aranžmana :(
      A ovo što kažeš da svake godine počinje sve ranije.. i meni se čini! Da nije komično, bilo bi tragično ;)
      Nadam se da ćeš uspjeti realizirati bar dio ideja, znam da se ja jako veselim onima za kolače i keksiće <3

      Izbriši
  11. Joj, ovo je toliko slako da nemam reči :) Evo draga moja, moram priznati da su takve stvari jedan od ralzloga zbog kojih mi je jesen malo draža :) Ostavljam ovaj post otvoren da dobro pregledam ideje i vidim šta mogu i sama da uradim jer obožavam kućno dekorisanje, posebno u ovom periodu godine. Još samo da nađem koji list jer veruj mi, pravo je umeće naći ih trenutno ovde :D A to sa božićnom dekoracijom, ma užas. Ja isto volim i to ali nikako sada. Pa još se privikavam da je jesen i jako me nervira da žurba. Pre neki dan sam išla pro prodavnicama i tako vrebala neke sitnice za stan, kad sam se vratila skoro praznih ruku jer je 90% toga u duhu zime i svih njenih slavlja. To je valjda globalno postalo tako... :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mission accomplished hihi :* A ništa, morat ćeš se vratiti u onaj lijepi parkić ili bar kupiti boje u spreju i igrati se :) (To me sad sjetilo na neke davne dane kad smo moje cure i ja svaki vikend za izlazak imale "druge" cipele zahvaljujući auto-laku :D)
      Ma, kao što je Emina gore napisala, sve mi se čini da ćemo za koju godinu kititi bor ljeti :/

      Izbriši
  12. Evo još jedne takve. Stvarno, ali stvarno ne volim, da ne kažem da me to jaaaako iritira. Prvo, znaš koliko se trudim ne živjeti u nekom tamo budućem trenutku nego u ovom sadašnjem, drugo, kad mi krenu s blagdanskim ukrasima, pjesmama, filmovima krajem listopada do Božića mi je više muka od istih. I istog razloga radio u jesenskim mjesecima manje slušam, a čim vidim nešto takvo u trgovini okrećem se redovima koji nisu božićno tematizirani. Jednostavno ne želim sudjelovati u tom besmislenom cirkusu.
    Nego, kada mi dolaziš da mi napraviš koju od ovih jesenskih divotica? :D S obzirom da moja kreativnost prestaje kada su u pitanju DIY zanimacije. ;)
    Nisam ni ja nešto sklona mijenjanju dekora po godišnjim dobima, mimo najvećih blagdana, ali imam jedan kutak boravka koji uvijek sezonski odiše. Morat ću ga uslikati za IG. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači nije samo do mene, odmah mi je lakše :) Stvarno ne volim povezivati to vrijeme s nikakvim negativnim riječima jer ga ooobožavam, ali besmisleni cirkus - sjajno si to rekla!
      Eto me u petak hihi, ali nažalost samo na kratko, tako da se nadam da ćemo na Interliberu uspjeti nešto iskemijati :D Jurim na IG! :*

      Izbriši
  13. Odlicne ideje, iskreno obozavam jesen ( mozda zato sto sam rodjenda u tom divnom dobu) ali stvarno kad vidim sve te boje i te jesenje ukrase, bundeve- padnem. Super post, uzivala sam

    Adela Acanski

    OdgovoriIzbriši
  14. uslikala sam svoju paprika decoraciju, ali pričekati ću još malo da mi se nakupi još koja dekoracija pa ću onda objaviti neki jesenski post na tu temu:)

    OdgovoriIzbriši
  15. Super si nam ideje dala, pravi kreativac :) Hvala na tome :)
    www.lafdiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Chocoholic Logic © 2014