četvrtak, 10. rujna 2015.

Jesenje jutro

četvrtak, 10. rujna 2015.

Obukoh se.
Prozoru priđoh,
a vani: jesen.
Moj prijatelj uđe u mokrom kaputu
i cijelu mi sobu namiriše kišom.
Ne veli ni: Zdravo!
Sjedne.
Zanesen
izusti: "Jesen".
Ta riječ je bila tako svježa
ko naranča na grani
nakon kiše.
(D. Cesarić)

via

 Prekrasna jesen! Cijela moja duša je usmjerena na nju. Kada bih bio ptica letio bih oko zemlje tražeći stalno jesen. (G. Eliot)

via

 Jesen je drugo proljeće kada je svaki list cvijet. (A. Camus)

via

Volim list na vjetru. Molim vas, suzdržite se od pljeska do kraja plesa. (J. Kintz)

via

 Volio sam jesen. Jedino godišnje doba koje je Bog osmislio samo da bi stavio svu ljepotu u njega. (L. Maynard)

via

 Boje jeseni su vrlo smiješne. Tako su svijetle, intenzivne i lijepe. Kao da priroda pokušava da nas napuni bojom, da nas zasiti, da nam napravi zalihe za zimu, koja će sve utišati. (V. Siobhan)

via

..cijelog tog uzbuđenog, tog nezaboravnog tjedna, bilo je ono neobično jesenje vrijeme, kojem se ljudi uvijek dive, ono vrijeme kada nisko sunce grije jače nego u proljeće, kad sve blista u rijetkom, čistom zraku tako da oči zasjenjuje, kad se grudi snaže i oporavljaju, udišući jesenji mirisni zrak, kad noći čak bivaju tople i kad u tim tamnim, toplim noćima padaju s neba zlatne zvijezde, plašeći i veseleći neprestano čovjeka.. (L. N. Tolstoj)

via

 Slušaj! Vjetar sve jače puše, zrak divlja sa lišćem.. Imali smo ljetne noći, sad je vrijeme za jesenske večeri. (H. Wolfe)

via

Sunce je ukusno, kiša osvježava, vjetar nas učvršćuje, snijeg je uzbudljiv; zaista, ne postoji nešto poput lošeg vremena, samo različite vrste dobrog vremena. (J. Ruskin)

via

Dane kasne jeseni obično svi kude, al' je ona meni mila. Blage je ljepote, a svjetlosti skromne.. Otvoreno kažem, od godišnjih doba ona mi najdraža, ima mnogo lijepog i bez taštine je volim, u njoj nađoh nešto u ćudljivom snu. (A. Puškin)

via


Mila

Broj komentara: 35:

  1. Prava jesen. Ne mogu da se odlucim jesam li sretna sto je jesen ili sam tuzna sto je ljeto gotovo :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Zbog tvog izbora fotografija nije mi zao sto je jesen tu iza coska :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vooolim jesen i radujem se dolasku! Šetnja šumom i divne boje na sve strane imaju posebnu draž :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš to, šetnjica, bacanje u lišće, sakupljanje kestenja pa pečenje poslije u toploj kući + dimnjačarski look uz dobar film/seriju i toplu čokoladu.. uh, jedva čekam! :)

      Izbriši
  4. divni citati i fotografije posvećene jeseni....baš si nas pripremila za jesen i da vidimo ono najljepše u njoj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potrudila sam se :) Hvala ti!

      Izbriši
    2. samo u Mostaru ništa od jeseni zasada, dapače najavili su toplotni val...prekosutra idem u Split, ali mislim da ni tamo situacija nije puno bolja.

      Izbriši
    3. Možda se i okupaš još koji put ;)

      Izbriši
  5. čim sam vidjela ove lijepe slike sjetila sam se ovog linka http://www.buzzfeed.com/joannaborns/26-times-fall-foliage-went-too-far#.poGZvOa8B :D imam ga spremljenog u bookmarksima i kada se sjetim kako jesen zna biti dosadna i kišovita samo pogledam te prekrasne slike :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Opaaaa prekrasne su, a komentari genijalni :D Leaves, you don’t have to paint yourselves up like a bunch of common prostitutes ahaha.. Hvala ti, bookmarkam i ja :D

      Izbriši
    2. daaa ludi komentari :D
      to je valjda najbolja jesenska kolekcija slika s još boljim komentarima :)

      Izbriši
  6. Jesi me pogodila s Cesarićem.... <3 <3 <3
    Volim jesen. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedna od onih koje pročitaš jednom i zapamtiš za cijeli život <3
      Tako sam sretna da nas ima još, očekivala sam ono.. šmrc, šmrc ode nam ljeto ;))

      Izbriši
  7. Divna posveta jeseni :) Ja još uvek ne mislim na nju ali bar sam počela u njoj da uživam jer sam ranije volela isključivo leto :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I to je napredak! :) Kod tebe je još rano za jesen čini mi se, ali nadam se da ćeš uspjeti uživati bar malo u njoj prije nego dođe zima.

      Izbriši
  8. Predivan post i totalno po mom guštu! Kada u Google pics upišem Fall/Autumn, mogla bi pasti oči do besvjesti! Jesen je moje najdraže godišnje doba i baš ti hvala na ovako inspirativnome postu! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Znaš već koliko sam je ja dozivala zadnjih mjeseci i tako sam sretna što je konačno stigla. Veselim se toj divnoj eksploziji boja, zalascima sunca, lišću pod nogama...I definitivno mi se od svih sjajnih citata najviše sviđa moj inače omiljeni Cesarić, on tako jednostavno u kratkim crtama kaže sve što treba :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe znam da ti je ovo ljeto dozlogrdilo, kao i meni. Ma ovo je meni ustvari idealno, nit je vruće nit hladno, bojice se već naziru.. uživancija :)
      Potpisujem ovo za Cesarića, inače nisam baš nešto tip od poezije, ali on je drugi svijet :)

      Izbriši
  10. Ljetooooooo, vrati seeeee. ;) Ok, nije da ne volim jesen, itekako je počnem dozivati kada krene zima, ali što mogu kada mi je draže ljeto. :D
    Ovakva iz tvog posta je sjajna, isključimo li predzadnju slike. ;)
    Ali razumijem kada netko u nečemu uživa punim plućima, tako da sam sretno zbog tebe. :) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe a evo nam i ljetoljupke :)) Znaš što, da je vrijeme uvijek ovakvo kao danas, odmah bih potpisala. Samo nek nam potraje, jer zadnjih godina mi se čini da je nije ni bilo, nego odmah iz japanki uskačemo u čizme.
      Ali ne možeš reć da nema i kiša svojih čari, kad se zavučeš ispod tople dekice i gledaš francuski film i piješ toplu čokoladu, a ona lagano lupka po prozoru..

      Izbriši
  11. predivan post i jako lijep odabir slika. voljela bih da je kod nas još makar sunčano i mrvicu toplije, da se mogu kupati još do kraja mjeseca

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tina. Evo za ovaj tjedan najavljuju opet preko 30, a znalo je zadnjih godina bit toplo i do 10 mjeseca pa mislim da će bit još prilike i za kupanje :)

      Izbriši
  12. E baš mi je drago što se još neko raduje jeseni, svuda po blogovima (stranim) čitam kako žale za letom, bla bla. Prava uživancija tek predstoji! Mnogo si lepe slike i citate odabrala, svaka čast na trudu. Vrlo inspirativno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažemo se, a ovo je tek dio onoga čemu se veselim.. a gdje su još topli džemperi, jakne, nove kozmetičke kolekcije.. ;) Hvala ti puno.

      Izbriši
  13. divan post i fotke i stihovi! :) .cijelog tog uzbuđenog, tog nezaboravnog tjedna, bilo je ono neobično jesenje vrijeme, kojem se ljudi uvijek dive, ono vrijeme kada nisko sunce grije jače nego u proljeće, kad sve blista u rijetkom, čistom zraku tako da oči zasjenjuje, kad se grudi snaže i oporavljaju, udišući jesenji mirisni zrak, kad noći čak bivaju tople i kad u tim tamnim, toplim noćima padaju s neba zlatne zvijezde, plašeći i veseleći neprestano čovjeka.. (L. N. Tolstoj) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čitala si Rat i mir? ;) Hvala ti, drago mi je da ti se svidio :)

      Izbriši
  14. divan post, divne fotke i divni citati :D
    najljepši su mi Cesarić i L. Maynard <3

    OdgovoriIzbriši
  15. Divan post, ja se bas radujem jeseni, i pisem posvete haha :) jos malo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slobodno podijeliš s nama koju :) Još malo kalendarski, ali već se lagano naziru bojice i najljepše temperature ;)

      Izbriši
  16. Odgovori
    1. Hvala draga, nadam se da je i tebi ovaj ponedjeljak prošao super i bez stresa :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Chocoholic Logic © 2014