petak, 25. rujna 2015.

[Wishlist] Nike AirMax 90 Sweet Schemes

petak, 25. rujna 2015.
Vrijedi li još uvijek ona, tko prizna - pola mu se prašta? Priznajem, ovog ljeta sam bila tako lijena da sam zaboravila što je to trčanje, a kamoli da sam otišla na trening. Ali zato su se s novim godišnjim dobom vratile i dobre stare navike, a to znači i vrijeme za novu opremu, trenirku i tenisice, jer sam se prije par dana teška srca oprostila sa starim Nikeicama koje su me savršeno služile godinama i mislim da ću njima zauvijek ostati vjerna. Tako sam se nahodala po dućanima s jasnim ciljem i idejom u glavi kako bi nove trebale izgledati i pogađate, vratila se kući sva pokisla i pokunjena. To je kod mene već postalo pravilo što se obuće tiče, da kada imam love i žarko si želim nešto, obavezno nemaju mog broja ili boju koju sam si zacrtala. A kada je novčanik prazan, čujem samo onog vražićka koji mi se dere u uho: moraš skupit sve! Recite mi da nisam jedina!
Prijateljica me taj dan putem kući tješila da je sigurno svemir tu upetljao svoje prstiće jer me uskoro negdje, možda već iza ugla, čeka nešto puno bolje. I istu tu večer sam na Pinterestu slučajno naletjela na novu Air Max 90 City kolekciju "Sweet Schemes" i znala sam da je kao stvorena za mene!


Osim što svih 6 novih ženskih (sorry, dečki, ništa za vas ovaj put!) modela izgleda jako sweet i neodoljivo, kolekcija je inspirirana slasticama karakterističnima za poznate svjetske metropole: London, Milan, Paris, New York, Shanghai i Tokyo.


London - Eton Mess




Milan - Aperitivo




New York - Strawberry Cheesecake





Paris - Macaron




Shanghai - Must Win Cake




Tokyo - Harajuku Crepe



Cijena: $150 (Paris, London, New York, Milan), $170 (Shanghai, Tokyo) - via store.nike.com.

Update: dobila sam informaciju da su dostupne i kod nas na noss.hr ali u vrlo malim količinama pa ako ih želite, požurite ;)
(cijena: 1099 kn)

Pravi znalci će znati prepoznati sve kvalitetne materijale i tehnologije kojima su novi modeli izrađeni i obogaćeni, dok ja iskreno ne znam puno o tome (mislim, razlikujem tenisice i kopačke radi onih bibaka, pardon čepova i to mi je sasvim dovoljno), ali znam i sigurna sam u ono što je meni najvažnije - što mi se sviđa i što želim. A jako mi se sviđaju žive, vedre boje i uzorci, teksture (pogotovo na Paris modelu) i registracija na vezicama koja mi je jako simpatična. Toliko da ne znam koji bih model izdvojila i moram priznati da se uopće ne bih bunila da ih imam sve :) A imat ću bar jedan model, čim stignu do nas. Ako ih ugledate gdje, vičite i stižem! :)

Nedavno sam pročitala da nove tenisice prestaju biti nove i da emotivna veza čovjeka i tenisice prestaje u trenutku kada ih više ne skidamo rukom nego drugom nogom. Ne bih im to imala srca napraviti, a vi? Nisam ni mislila.

Dear ladies, treat yourselves! Možda i nekim putovanjem u jednu od ovih divnih svjetskih prijestolnica? U novim tenisicama? Oooo, ne bi bilo loše ;)


Uživajte u vikendu! :*

Mila

32 komentara:

  1. Ja tenisice nosim samo za one moje već spominjane šetnje šumom ,skupa sa ona dva-tri sjajila, ha, ha ...Tako da mi jedne traju godinama. Sviđa mi se London.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja bih rado Paris i Shangai i London uff :P Teško je odlučiti se :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ja bih.. hmm, sve! Skromnost mi je uvijek bila vrlina :D

      Izbriši
  3. Milano i Pariz,oujeeeeee!Zasto si mi ih morala pokazati???Divne,divne,divne!!!Mozda nikad i ne dodju kod nas,mom novcaniku bilo bi drago!Fora mi je ova cinjenica o novim tenisicama,nikad nisam skidala tenisice drugom nogom,nekako mi je zao,mislila sam da sam jedina,hahaha...Znaci,trcis?I ja u zadnje dane bas intenzivno razmisljam o trcanju ali nikako se pokrenuti,sve nesto cekam!Te mi je vruce,te je kisa,pa bura,pa jugo,grozna sam!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A gle, voljela bih da ti se sad mogu hvalisat kako redovito trčim i vježbam, al nos bi mi narastao kao Pinokiju.. a nije da već nije "pristojne" veličine haha. Tako da, razumijemo se :D
      Ako će ti biti lakše, u našim dućanima nitko još nije ni čuo za njih pa je lako moguće da se dogodi taj scenarij. Sreća za novčanik da, ali kako će mi srce preživjet? Šmrc, šmrc..

      Izbriši
  4. E nećeš vjerovati, ali...baš sam jučer gledala ovu kolekciju i ful su mi ružne :D Ne mogu si pomoći, ne sviđaju mi ni boje ni teksture i s tugom sam shvatila da si ove zime u Nike-u neću ništa pronaći (al sam se zato opremila tokom prošle haha), ali Air Max modeli i ja nikad nismo mogli na zelenu granu.
    No iskreno se nadam da ćeš se uspjeti dokopati svog željenog para i da će ti zimski dani puni šetanja/trčanja/opuštanja biti malo šareniji i slađi zbog njih na nogicama :D :D Uživaj u vikendu! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha pa dobro, bilo je i vrijeme da se u nečemu ne složimo :D Iskreno, ni meni se AirMax modeli nikad nisu pretjerano sviđali radi ovih rupa dolje koje služe za nešto već jelte, ali ove su me osvojile na prvu! Ali zato ti imaš one prekrasne crnke :)
      Hvala ti, i ja se nadam :) :*

      Izbriši
  5. Sve su mi prekrasne ne znam koje bih izabrala!! Mogu li kako dobiti ove prve kombinirane 😀 Hahah

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahaha evo imam ideju, piši Djeda Mrazu da ti donese koji par, ali moraš obećati da ćeš biti jaaako dobra :D

      Izbriši
  6. Kupila kćeri bijele Maxice i njoj male 😕pa ih sad furam ja 😊...najbolje tenisice ikad su mi Reebok easy tone-kao da hodam po oblaku.
    Od ovih tvojih favorita sviđa mi se London .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikeice su bile moja prva ljubav, plus najudobnije su mi ikad i traju stvarno sto godina, tako da im planiram ostati vjerna, a bilo bi idealno kad bi to bio jedan od ovih ljepotana.
      London zasad uvjerljivo vodi :)

      Izbriši
  7. Ne bih se ja bunila koje god da dobijem :DDDDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čim saznam gdje se dijele, javim ti pa ćemo si ići skupa uzeti koji par :))))

      Izbriši
  8. Nisi jedina, i meni se to dosta puta dešava :) Izbor ti je ne samo veliki nego i odličan- sve su extra lepe tenisice :) xx Maja
    http://majasmuffin.blogspot.co.at/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh hvala ti, sad mi je lakše :D
      Slažem se i ne znam za koje bih se odlučila, svaki je par po nečemu poseban :)

      Izbriši
  9. Ne znam, meni su te sve air maxice ružne, mislim naravno da su mi fora bile one neonske ali samo zbog boje. :) A i ja sam Adidas fan oduvijek (eventualno Reebok). Trenutno imam kraljevsko plave Adidaske, već tri godine ih cijelo vrijeme nosim čim snijega nema (a čak su povremeno i snijeg preživjele) i od proljeća sam u potrazi za nekim novim, ali nikako naći neke :'(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam ja favorita i među Adidasom, ali Nike je ipak moja prva ljubav i teško mi je odoljeti im :)

      Izbriši
  10. Milan o da, o da, o da! <3 New York mi je isto nice, ali već ima sivkaste Maxice tako da ostajem pri Italiji i Milanu. ;) Jedino su mi ove Shanghai blagi užas, a mislila sam da to nikad neću reći za Nikeice. :))
    Inače sam oduvijek alergična na skidanje drugom nogom, bez odvezivanja...to kad vidim, jaoooo. Svoje lickam i pazim kao oči u glavi. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma čudo i nevjerica da bi se ti odlučila baš za Italiju haha ;) I meni se čini da su sa Shanghai ipak malo pretjerali i cijelo vrijeme razmišljam na što me (ljigavo) podsjećaju, ali još se nisam sjetila :D

      Izbriši
    2. mislim da njihov uzorak podsjeća na reptile, pa sad biraj što ti je više ljigavo, zmija, gušter, aligator ili sve navedeno:). to što su roze boje nimalo ne spašava Shangai.

      Izbriši
  11. Ulala :) New York i Tokijo mogu bilo kada!:)
    Ja sam se jos prosle godine zaljubila u crno bijele Maxice ali posto sam se vec pocastila dvjema cizmicama, tenke debelo otpadaju do iduce godine :( Milano i one lila su mi ipak malo too much ali ostale su stvarno krasne :) Koje god odabrala, vjerujem da ce ti donjeti puno lijepih trenutaka i gusta u trcanju :)
    Niti jedne cipele se ne skidaju drugom nogom... brrrrr :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znaš kako sam se obradovala kad su mi javili da ih mogu naručiti i kod nas i onda klap po glavi, nema mog broja. Pa si sad razmišljam kako utrpati par čarapa naprijed da se ne vidi i da ne izgledam kao da sam mamine obula :D
      Ovaaj.. ja skidam, ali samo one prastare u kojima idem u šetnju s njuškama, mea culpa ;)

      Izbriši
    2. Ajooooj :( Pa bar ce neke biti ili pricekaj malo pa mozda dodje i tvoj broj... drzim fige :)

      Izbriši
    3. Ne znam zašto im brojevi kreću od 37,5 a ne mogu ih nigdje isprobati pa me strah da ne bacim novce, a da ih ne budem mogla nositi. Još se nadam da će se pojaviti uskoro i u nekim dućanima pa ću biti pametnija ;) Hvala ti! :*

      Izbriši
  12. ja mogu izdvojiti jedan model i to je Milano, potpuno me očarao, a sviđa mi se i ovaj pariški par...ma famozna kolekcija, ja nešto nisam slaba na Nike, ali ovaj put su me stvarno oduševili...a to moraš skupiti sve mi je nešto poznato ha ha ha...

    hvala ti za divan komentar, pogotovo za rukopis koji mi ljudi često kritiziraju, drago mi je da se bar nekom sviđa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš, vidiš, ispočetka je London bio favorit, a evo sad se situacija mijenja u korist talijana ;) I meni se jako sviđa ta neka neodređena boja.

      Nema na čemu draga moja, u meni ćeš uvijek imati fana :)

      Izbriši
  13. U teoriji su mi sve simpa, ali niti jedne ne bih kupila. Jednostavno ne bi bile dovoljno voljene ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Ove London su savršene. Uh uh, baš su mi po mjeri. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obavezno se pohvali ako se odlučiš počastiti :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Chocoholic Logic © 2014