nedjelja, 20. rujna 2015.

[Preporuka] Dupe That

nedjelja, 20. rujna 2015.
Ako vam je ove kišne i prohladne nedjelje najveći problem kako se prebaciti s kauča na fotelju i tko će vam donijeti onaj kolač iz frižidera, ovaj je post kao stvoren za vas. Ne traži nikakvu aktivnost moždanih vijuga, samo uživanje u slikicama, plus - brže će vam proći vrijeme do odlaska na kavu/toplučokoladu/kino..
A sad ozbiljno, nadam se da će vam se moje novonovonajnovije Instagram otkriće svidjeti!

Dupethat.com je skoro sasvim običan beauty blog koji su pokrenule dvije prijateljice, zaljubljenice u dekorativnu kozmetiku. Kažem skoro, jer ove cure ne ostaju samo na swatchevima i recenzijama nekog ruža/sjenila/palete, već svakom od njih prije ili poslije, više ili manje uspješno pronalaze i dupe.


Uzmimo za primjer ovaj highlighter.
Vjerujem da ste već čuli da je theBalm odnedavno konačno dostupan i kod nas i rado bih poharala njihove police jer mi se jako sviđa taj njihov retro štih, da su mi bliže i da im cijene nisu tako paprene (sreća u nesreći je da do mene još nisu ni stigli :p).
Ne mogu vam sada pričati o teksturi, pigmentaciji i općenito kvaliteti proizvoda ova dva brenda jer ih nisam probala, ali tu su brojne recenzije na netu koje vam mogu pomoći pri odluci. Ali i da je e.l.f.ov highlighter puuno lošiji (u što sumnjam), i dalje mislim da bih nakon što sam vidjela ovu sliku radije kupila 3 Moon Pearls nego jedan Mary-Lou Manizer.

Za svaki slučaj sam ponovno provjerila cijene, na službenim stranicama brendova: theBalm - 159 kn (za 8,5 g), e.l.f. - 46 kn (5 g).


Čini mi se da cure dosta preferiraju MAC i Sephoru pa je najviše postova posvećeno upravo njima, ali tu su i već spomenuti theBalm, NARS, Stila, Urban Decay, Too Faced, a u planu su i dupei Maybelline-a, Wet n' Wild-a, NYX-a i dr. Cijeli popis možete vidjeti ovdje.

Ovo su samo neki od primjera dupea, a za više informacija i slika posjetite dupethat.com.








Vjerujem da je razlika u trajnosti i kvaliteti kod nekih od ovih proizvoda itekako vidljiva, ali isto tako sam se nekoliko puta na svojoj koži uvjerila da cijena nije uvijek i mjerilo kvalitete i da ponekad plaćamo samo - ime. Pišite mi.. što vi mislite o tome?

Za koji kozmetički proizvod (pričamo o dekorativi) ćete uvijek dati koji novčić više, bez obzira na dupee?

Dupethat možete pratiti i na Instagramu, gdje su puno aktivnije nego na blogu: @dupethat, ali i na drugom profilu @thelipswatch gdje čudnaličuda objavljuju swatcheve ruževa.


Mila

Broj komentara: 29:

  1. Ova stranica je super otkriće! :) Jep, i ja mislim da uglavnom ime plaćamo. Evo, iskreno, nikad ne bih dala tolko para za ove theBalm proizvode o kojima fala bogu čitam svako malo otkad su došli kod nas. Ista stvar i s Naked paletama. Nije da mi se ne sviđaju, al' ne vidim zakaj bi bacila tolko para ako gotovo istu stvar mogu dobiti po punooo nižoj cijeni. Imam MUR Iconic 3 paletu i fkt je odlična, nemam apsolutno ni jednu zamjerku. Kad malo bolje razmislim, ne postoji ni jedan dekorativni proizvod za koji bi dala novčić više ako već postoji dupe. Eventualno ako je taj dupe daleko lošiji po pitanju kvalitete, inače ne vidim smisao. Ali to sam samo ja. :D Btw sad si me s ovom zadnjom fotkom sjetila da imam isti takav Essence 'night in vegas' :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja planiram naručiti Iconic 3 koju svi toliko hvale, ovo mi je još jedan dokaz da se definitivno neću pokajati :)
      Još se ja pitam na što me ovi lakovi toliko podsjećaju, hvala tiii :D Očekujem ga sad vidjeti u jednom od narednih postova :D

      Izbriši
    2. Bit će, bit će :) Već sam ga pripremila :D

      Izbriši
    3. Čekam, čekam, a dotad sam pregledala gdje si ga sve dosad koristila i zaljubljena sam u onu kombinaciju s Alice ;)

      Izbriši
  2. Stvarno super stranica. Swatchala sam Mary Lou više puta, tekstura je stvarno divna, ali se bojim da je za moju masnjucavu t-zonu ipak too much

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti biti korisna :) Ja ga nisam još imala prilike vidjeti, ali čim se zaletim do Zg morat ću ga i ja swatchat, nadam se da će biti testera.

      Izbriši
  3. zanimljiva stranica...zapravo je sasvim logično da postoje iste i identične nijanse kozmetičkih proizvoda (pa bili ono ruževi, sjenila, lakovi za nokte) jer je broj boja ograničen, a pogotovo su ograničene našem oku...a sada čak i kad je boja ista, kvaliteta ne mora biti (kao što si rekla), no isto tako ne mora kvaliteta biti nužno vezana uz cijenu, nekad je i povoljniji proizvod bolji od skupljeg....nekad se radi i o tome da nešto više odgovara našoj koži.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to, evo između ostalog na pamet mi padaju Baleini proizvodi - koliko su jeftini, a dobri, tj. ja još nisam naletjela na neki koji bi me iritirao, bio komedogen i sl. što su mi puno skuplji radili. Naravno da to ima veze i s tipom kože, a bez obzira što možda imamo sličnu, ne znači i da će nam objema odgovarati isti proizvodi.

      Izbriši
    2. meni od Balea jedino onaj tekući puder nije sjeo, ali meni inače skoro nikakav puder ne odgovara, godinu dana nisam ništa koristila pa sam sada nedavno kupila essence u pjeni i nije mi loš...nego da se vratim na temu, da Baleini proizvodi su se i meni super pokazali, imaju odlične kreme za tijelo, ovisna sam o njihovom kokosu:):).

      Izbriši
  4. vidis, ja bi za ud dala para taman koliko i jesu. znam da je mur po pitanju boja uz bok njima, i imam jednu njihovu paletu ali neki brendovi imaju kultni status i koliko god bilo kopija to nikad nije to.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I dobro je da smo svi različiti, svijet bi bio predosadan da svi imamo ista mišljenja, želje, prioritete.. Neki vole 'imena' i priuštit će ih si bez obzira na sve ostalo, kao npr. moja sestra, dok je meni presudan onaj neki X faktor i kad se zaljubim, koštalo to 5 ili 555 kn bit će moje. (Kad-tad ;)
      Konkretno o UD ne mogu pričati jer nisam isprobala, ali ako/kad budem, javit ću ;)

      Izbriši
  5. Ja sam svoju lekciju djelomično naučila na Chanel lakovima za nokte. Da, prije par godina sam se svako malo nagrađivala s jednom novom nijansom dok nisam shvatila da mi ne traju gotovo ništa duže nego Essence lakovi, a razlika u cijeni je...bolje da šutim :) Najgore je bilo kad sam kupila jedan koji mi se čini fuul lijep i kad sam došla doma i nalakirala nokte sam skužila da mi se uopće na noktima ne sviđa, da puno bolje izgleda u bočici. Blesavo skroz :)
    Sad sam vjerna Essie lakovima koji isto nisu jeftini, ali su mi stvarno izvrsni, jako trajni i imaju brdo famoznih nijansi pa se tu i tamo počastim s jednim.

    Previše dekorative ne kupujem jer se puno i ne šminkam tako da nisam od nekog velikog eksperimentiranja, a i često ostajem vjerna brendovima koji mi odgovaraju pa onda i godinama znam uzimati isti proizvod ili neke varijacije istog. Ali generalno puno više novaca trošim na preparativnu kozmetiku.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajde, bolje ikad nego nikad :) Ja sam škrtica po pitanju lakova i nekih 30 kn mi je maksimum koji bih dala, jer ionako ih nosim najduže 2 dana i radije ću si za taj ostatak otići kupiti koju majičicu u HM. Ali to sam ja ;)
      Zanimljivo je što je meni dekorativa uvijek u glavi bila 'važnija' a onda sam pa možda i kako sam počela blogati skužila da kupujem i općenito gledam više preparativu. Jeej za mene :D

      Izbriši
  6. Nikad ne dajem puno love za dekorativu,eventualno volim uloziti u malo skuplji puder,za sve ostalo mislim da placamo uglavnom ime.Ali sam zato tanka na preparativu,ubi me:-)P.S.Imam Mary Lou jer sam ga uhvatila na Feelunique po dobroj cijeni,ali iskreno prerazvikan je,nista posebno,ima isto tako dobrih ako ne i boljih highlightera po puno nizoj cjeni.Ovo je jako zanimljiva stranica!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpisujem za puder, to je ipak prva stvar nakon kreme, a koja dolazi na najveću površinu kože. Sjenila još mogu pregrmiti, ali puder i recimo još rumenilo radi osjetljive kože na obrazima, nikako.
      Ma ta općenita prerazvikanost kozmetika/filmova i sveg živog me strašno nervira. Što je najgore, danas je najvažniji marketing i on prodaje sve i nije nikakva garancija kvalitete.
      A što se tiče Mary Lou, morat ću ti vjerovat na riječ, iako imam nekih pitanja, ali bih te molila da mi se javiš na mail kad stigneš ;)

      Izbriši
    2. Hej draga,poslala sam ti mail jos sinoc pa skicni!

      Izbriši
    3. Vidjela, vidjela danas i odgovorila, provjeri da nije završio u spamu.

      Izbriši
  7. Hahaha kupila sam ovaj elf nedavno cekam da mi stigne... milani mi inace imaju super stvari i nekako slazem se sa djevojkom iznad mene kada kaze da nekada placamo ime. Doduse ima i onih jako dobrih stvari (meni su naked sjene zaista odlicne), ali probala sam i ove maybelline dobre su. Napisah svasta valjda ima smisla. Kako god dobro je znati za ovo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe super, javi kakav ti je kad stigne :) Da, da, sjećam se onih lijepih Milani sjenila o kojima sam čitala kod tebe, samo te nisam pitala gdje ih kupuješ? Čula sam da hvale i njihova baked rumenila i olovke.
      Nadam se da će ti biti od koristi :)

      Izbriši
    2. Ja idem u Ameriku barem jednom godisnje, pa se tamo snadbijem. Iskreno, ne placaju mi se postarine i carine kada ovdje narucujem robu. Ovaj elf sam narucila preko ebaya i izaci ce me puno skuplji nego inace :( ali bio je tako lijepi i citala sam jako puno dobrih recenzija o njemu pa se nadam da je vrijedan.

      Izbriši
  8. Super stranica no ja bih uvijek dala novac za UD sjenila jer sam se uvjerila u besprijekornu kvalitetu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad ti to kažeš, onda vjerujem da je tako, iako sam čula i jako puno pozitivnih stvari o MUR Iconic paletama, a nisam probala ni jedne ni druge pa mi je teško biti pametna ;) Ali MUR skidam s WL čim opet bude dostupna na pinkpandi pa ću bar dio problema riješiti :D

      Izbriši
  9. Eto jedna tema na koju ne znam što bih pametnog odgovorila. :D Dekorativa i ja se družimo na minimumu minimuma; mineralni puder, CC krema, maskara i crna olovka, haha. Ali kad su lakovi u pitanju, nije mi žao dati više za Essie ili Pupu, ali s druge strane imam i brdo onih od 12, 13 kn...u pravilu ono što me prvo privuče je nijansa. Onda gledam koliko mi je stvarno potrebna (najčešće ispadne da baš jako je :D) i koliko u tom trenutku mogu izdvojiti.

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlična stranica, makar uvijek pokušavam, što se dekorative tiče, biti što ekonomičnija pa mi u stvari niti ne treba, ali je lijepo gledati slikica što sve postoji. :D
    Možda bih, da imam viška love, izdvojila za neki super tekući puder ali taj bi baš morao biti savršena nijansa, postojanost i ne znam što sve ne, a u to čisto sumnjam da postoji za masnjikavu kožu haha :D

    OdgovoriIzbriši
  11. upratila sam ih na instagramu odavno, a njihov lipswatch mi je skoro pa draži jer su im fotke zaaaaakon <3
    dupeovi su meni genijalna stvar kad ti se svidi nešto, a nisi siguran da li ti stoji nijansa/odgovara teksutra/štoveć, prije nego spiskaš sve pare na jedan jedini hajlajter hahahaha... ja sam prva koja će odabrati jeftinije varijante od skupljih, jer sam se često razočarala high-end varijantama, ali opet je sve do pojedinog konkretnog proizvoda. Puder i baza za sjenila je ono u što se isplati uložiti. Ovo ostalo su samo nijanse ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja mislim da ima proizvoda koji su vredni pažnje i što se tiče skuplje i jeftinije kozmetike. U većini slučajeva zasita plaćamo samo reklamu. Nisam neko ko skuplja šminku i ostalo por principu sve mi treba haha, tako da ako i potrošim više nije mi žao, jer mi sve što kupim traje sto godina, ali ako znam da postoji to isto u pristupačnijoj verziji, naravno da ću platiti manje jer sam užasno racionalana i uvek gledam da uštedim :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja nista ne znam ni ne razumijem ni nista... hahaha! Djelomicno se salim ali ja uistinu poznajem jako malo brendova i proizvoda za sminkanje... moja kozmeticka torbica se sastoji od pudera, korektora, maskare i rumenila. Imam i par ruzeva ali je to-to.
    Nekada, kada sam izlazila i vise se mazala, naucila sam da cijena i kvaliteta nemaju nikakve veze vrlo cesto a tako je i kod robe... da budemo realni. Essence i Maybeline su meni vrh... a volim i Catrice. Meni su super iako kostaju malo... Essence pogotovo!

    OdgovoriIzbriši
  14. Pratim ih na instagramu,zaista je koristan profil :D

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Chocoholic Logic © 2014