srijeda, 23. rujna 2015.

[Gost-post] Hairstyle and nail art designed by Pins&Polish

srijeda, 23. rujna 2015.
Lijep pozdrav svima!
Moje ime je Tea i također sam član hrvatske blogosfere, a moj blog Pins&Polish je usko povezan s poslom, stoga imam priliku na taj način podijeliti svoj rad i znanje sa svima vama i nadam se tako pomoći nekome ili jednostavno inspirirati ljude oko sebe.
Moj posao je moja velika ljubav i stvara mi strašno zadovoljstvo, a kako nisam baš osoba od previše riječi nego više od rada neću vas previše zamarati s uvodom nego ću odmah krenuti na stvar. Naime, Mila mi je nedavno pružila priliku da kao dio ovog prekrasnog Chocolichnog društva podijelim nešto s vama, a ja sam odlučila napraviti ono što najbolje znam; jednu vrlo ležernu i jednostavnu frizuru za svaki dan, kada ne znate što biste s kosom, i manikuru u skladu s temom koja se često vrti po stranici, slasticama!
Nadam se da će vam se svidjeti! :)


Ovo je frizura koju su neki možda vidjeli, neki nisu, uglavnom radi se o ribljoj kosti (Fish Bone). Hrvati vole nazivati pletenicu uz glavu koja se plete sa 3 pramena ribljom kosti, no Amerikanci tu pletenicu zovu French Braid što po mom mišljenju ima smisla, jer mi ova na slici više izgleda kao riblja kost.
Ovakva pletenica se radi sa dvije sekcije iz koje se naizmjenično uzimaju pramenovi koji se potom križaju. Možda zvuči komplicirano, ali je jednostavnije nego napraviti pletenicu sa 3.

Mislim da je to frizura koja će postajati sve popularnija i cure s dugom kosom će definitivno sve više prakticirati ovakav način skupljanja kose jer je otkačeniji od klasičnog repa, a napravi svrhu da se kosa skupi i makne od lica.


Ovo je odlična frizura za produžiti još jedan dan bez pranja kose, malo šampona za suho pranje (dry shampoo) na vlasište i fish bone i to je to! :)


S obzirom da draga Mila jako voli slastice, njoj u čast sam napravila manikuru koja mislim da će joj se svidjeti, a to su slatki Muffini u pastelnim bojama, tako da izgledaju još slađi! Nisam htjela komplicirati druge nokte, nego sam ih samo namazala u raznim bojama i naglasila šljokicama kod korijena nokta.

Vrlo jednostavna manikura koju možete i sami napraviti kod kuće u kratkom vremenu, a ako se potrudite da bude uredno, vjerujte mi da će svi misliti da ste upravo izašli iz salona! Sretno!


Što da kažem na kraju, osim da je Tea sto posto pogodila moj ukus i da sam oduševljena što se tako lijepo potrudila napraviti ova dva looka samo za mene i naravno, vas! :) Tea, hvala ti od ♥ !!!

Ako imate još nekih pitanja o frizuri i/ili manikuri napišite ih u komentarima ispod, a Tea i ja ćemo se potruditi odgovoriti vam što prije.

Nikako ne zaboravite svakodnevno potražiti inspiraciju i kroz odlične postove i tutorijale na njezinom blogu Pins&Polish naučiti puno korisnih stvari /klik/, a možete ju podržati i lajkom na facebook stranici /klik/.


p.s. Ukoliko i vi želite gostovati na mom blogu, javite mi se na mail ili porukom na fejsu, ;)


Mila


Broj komentara: 26:

  1. Preeeslatka manikura, a ovakve frizure obožavam - jednostavne su, a uvijek super izgledaju! :) Šteta što sam prelijena da se mrvicu potrudim oko svoje kose...već tjednima govorim da ću je malo nakovrčati, ali mi se ne da iz ladice izvaditi figaro...grozna sam, grozna :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš je, ma tko bi mogao odoljeti ovako slatkim pastelcima? :) Friz je i meni odličan, samo ću morat pričekat još koju godinu da ga isprobam hehe, ali ti skoro već možeš!
      Ma kužim te, kome bi se i dalo po onim vrućinama raditi nešto kompliciranije od repa ili brzinske punđice, ali sad kad dobiješ inspiraciju na njenom blogu nećeš moći odoljeti, dam se kladit ;)

      Izbriši
  2. Obozavam gostujuce postove. Ne znam zasto, ali volim procitati sta je neko drugi spremio za neciju stranicu... (valjda sam se dobro izrazila) Divan post, lajkala sam blog i pratim od sada :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se to uvijek sviđalo na drugim blogovima, a evo prije nekog vremena mi je kroz razgovor s Teom pala ova ideja na pamet i mogu ti reć da mi se baš sviđa :)
      Ubaciti malo novosti na blog tu i tamo nije loše, a i može dobro doći kad si u gužvi na poslu ili se desi kreativna blokada.. i svi sretni i zadovoljni :D Očekujem i tebe u inboxu jednom, samo da znaš! :D
      Lijepo od tebe, hvala ti! :)

      Izbriši
  3. Eeeeee... ovu pletenicu sam ucila raditi godinama... ne salim se... ja sam za neke stvari tupa i glupa i bok! Pogledala sam tisucu tutorijala i nikako skuziti... mislim da bi prije otkrila sastav cestice zemlje na Marsu nego to cudo... I onda... sasvim slucajno, u nekim sam novinama vidjela fotku procesa i ALELUJA... obasjala me svjetlost i skuzila sam (mislim da je citateljima bitno objasniti da sam ja jedna od onih koja si valjda nije u stanju ni izravnati kosu peglom koliko sam slampava)... napravila sam je par puta i stvarno je krasna! Dusu dala za dugu kosu! :)
    Drago mi je upoznati novo lice u ovoj nasoj blogosferici! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam tako davno imala dugu kosu da ne znam više jel bih običnu znala splest :D
      Tebi bi super stajala, ma već te vidim s njom u idućem postu hihi ;)

      Izbriši
  4. Frizura je predivna mada treba imati i tako divnu kosu a manikura je slatka, baš djevojački :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, kosa joj je predivna i kao s naslovnice! Manikura je stigla gratis s frizurom, nisam ni znala za nju i možeš mislit kako su me obradovali ti slatki muffini kako ona kaže, meni u čast :))

      Izbriši
  5. Frizura je super voljela bih da mi je kosa malo gušća pa da i ja mogu uživati u takvim pletenicama. A manikura je preslatka. Odlična ideja s gostujućim postovima jako mi se sviđa! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa :) I hvala ti puno, znaš da bih tebe uvijek rado ugostila :)

      Izbriši
    2. To mi puno znači :) Ja bi rado bila gost, možda nešto i dogovorimo :)

      Izbriši
    3. Naravno, zašto ne? ;) Šibni mi mail kad budeš imala vremena pa se sve dogovorimo.

      Izbriši
  6. Divna frizura!!!Ja bi morala cekat nekoliko godina da mi ovoliko izraste,hahaha...A noktici su bas slatki!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni dođe da ju puštam kad vidim ovakvu predivnu kosu, ali kad se sjetim koliko mi je tanka i koliko tu onda ima posla.. brzo se predomislim :D
      Noktići su kao bombončići :)

      Izbriši
  7. ja sam odavno htjela isprobati ovu vrstu pletenice, a iz nekog razloga uvijek zaboravim, tako da bi je ova divna frizura (i kosa) na slici odličan podsjetnik. Obične pletenice mi dobro idu, pa će valjda i ovo.

    ....a ta manikura s muffinima je stvarno preslatka...savršena za tebe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo ti inspiracije, sigurna sam da ćeš ti to isto jako lijepo napraviti i već jedva čekam da nam ju pokažeš! Dobro si to rekla, baš je po mom guštu :))

      Izbriši
  8. Noktici su mnogo lepi, mnogo, mnogo, a i siz-friz je oslican :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se svidjelo, srce mi je kao kuća veliko :)

      Izbriši
  9. Baš sam se nanosila ovakve pletenice ovo ljeto...i istina je (osim u Ivaninom slučaju ;) :* ) stvarno ju je lakše napraviti nego što se čini. A kosa mi je trenutno najduža ikad, sada već seže ispod struka. :)
    Tea (bok Tea :mahmah:) je napravila super cute noktiće, ali za to ipak nemam dovoljno strpljenja. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Voljela bih da mogu potvrditi, ali ja se više ne sjećam ni kako se obična radi haha.. ali da izgleda prekrasno, izgleda! :) Zato ti imaš kose i za mene :D
      Bome, sve bih još nekako izvela, ali ovaj srednji mi je čista misterija :D

      Izbriši
  10. Ovo je preslatko! Zaljubila sam se i frizuru i u noktiće :) Volela bih da sam malo veštija u tim stvarima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Praksa čini čuda, ja ću se poigrati s noktima ovaj vikend pa ćemo vidjet kako će ispast ;)

      Izbriši
  11. I frizura i nokyicu su mi tako cool.
    Ja mislim da ne bih mogla noktice tako sama uraditi.Bas moras biti prava majstorica :)

    Kiss

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Chocoholic Logic © 2014