ponedjeljak, 14. rujna 2015.

My guilty pleasures

ponedjeljak, 14. rujna 2015.
Grešno zadovoljstvo (engleski: guilty pleasure) ili slatki grijeh je izraz za aktivnost koju neka osoba upražnjava i koja donosi užitak, iako istovremeno zbog nje osjeća nelagodu ili grižnju savjesti. Pod time se najčešće podrazumijevaju hrana ili vrsta zabave koja se smatraju odrazom lošeg ukusa ili na ovaj ili onaj način "nedostojne" osobe koja ih konzumira, obično pripradnika više klase ili intelektualca. Kao primjeri se mogu navesti brza hrana, slušanje turbo folk muzike ili gledanje eksploatacijskih filmova.
(via Wikipedia)


Definitivno nisam jutarnji tip. Nikad bila i nikad neću biti. Mila i jutro nikako ne idu u istu rečenicu. Blago je reći da mi jedan alarm nikako nije dovoljan, već se navečer podešavaju bar 2-3 u razmaku od 10 minuta, jer: a) neću čuti prvi, a možda ni drugi jer spavam kao top, b) tipka snooze se već izlizala.. Davno je netko primijetio da bih si možda trebala nabaviti jednu od ovih budilica (obavezno škicnite, prelude su hihi /klik/), ali našla bih ja već načina da i to raz*ebem.
Moram li uopće spominjati koliko me to puta koštalo jurnjave po stanu, razbijene šminke, majice na nogama, a hlača na glavi, živaca, novaca za taksi.. Da, stvarno bih se trebala riješiti te navike i ugledati na dragog koji je btw sušta suprotnost i skače na noge kao zmaj (wtf??!), ali kad je taaaako slatko ukrasti još saaaamo 5 minuta!

Ustala se na lijevu ili desnu nogu, svejedno, ne približavaj mi se dok ne popijem svoju pol-litarsku šalicu kave i zapalim. Ili bar do pola. E onda mi se smiješ obratiti. Nimalo pohvalno, znam, ali danas sam se svejedno odlučila sramotiti pa eto.. U svoju obranu, nakon toga sam duša od čovjeka i ljudi smo, sve se možemo dogovoriti. #majkemi!
U kavi (dvije, tri) obavezno uživam i popodne i boli me glava ako ju ne popijem, ali tad sam bar druželjubivija, ako ništa drugo.


Nutella. Lino Lada (duo). Kad je kriza, može proći i Eurocrem. Na žlicu ili eventualno na palačinke ili griz (gris). Jer sve drugo je svetogrđe!
Sveta staklenka se čuva na tajnom mjestu jer ako ju pojedinci ugledaju znam da će uništiti moj plan (da, planiram koliko kad smijem pojesti; ne tvrdim da se toga uvijek i pridržavam) i sav trud da ju lijepo izravnam. Malo sam si control freak. A ako što mrzim, to je onda kad unutra ugledam rupu od žlice. U tom slučaju, bolje bjež'!
Slično je naravno i sa čokoladom. Onu koju ne volim (da, ima i takvih) razlomi kako god hoćeš, uništi, rastopi, daj gostima, što god. Ali npr. Noiseticu mi ne diraj ni za živu glavu. :milodijete:


Hrčkov sindrom. Iliti moraš skupit sve! Kao mala sam skupljala salvete, limenke coca-cole, sličice Životinjskog carstva, omote čokolada, razglednice, štapiće i loptice od sladoleda.. A i danas situacija nije puno bolja, osim što sam se riješila većine nabrojanih stvari. Ali ne i svih, samo.. to je sad naša tajna! Danas skupljam:
* parfeme (i nitko ne zna pravu istinu, ali isto pssst..)
* kreme za ruke (mislim da imam zaliha za dva života, ali danas je pala i Byphasse; prvi dojmovi - sjedi, 5!) * skinny jeans (neka me netko zaustavi, molim vas!!!)
* marame i šalove (jesen ♥)
* sjenila (od kojih koristim samo dva)
* slatke olovke i blokiće i još svašta nešto iz Offertissime
* i što je najgore - kutije i papire! Oš bijeli, oš šareni, što s posla, što računa iz hm-a, dm-a i ostalih m-ova i žnj-ova jer eto, zlu ne trebalo, računa i koverti.. Jer sigurno će jednom zatrebati. How yes no.


A kad se jednom navučem na nešto, onda se teško skidam i izluđujem sve oko sebe. Tu spadaju npr. što gluplje pjesme, to bolje..bila bi nam lijepa beba, moje oči a na tebe cijela..., reklame.. obriši me njeeežno, palomaaaaa.. ili u zadnje vrijeme, igrice. Zarazila sam se nekom košarkom, iako nit volim taj sport, nit znam igrat, ali ne odustajem dok ga ne razbijem. Ili barem joystick. Da, da, prije to.
Ili rijaliti šouvovi. Btw, što li su bliznaKi danas provalili? Umjesto da radim nešto pametno i smisleno, eto neko zlo u meni me vuče da prebacim na RTL i smijem se njihovim biserima. Kao klinka koja mora učiti, ali umjesto toga će radije pospremiti svoju sobu i oprati prozore i usisati. Iako je ovo čini mi se, uvjerljivo najgori Big Brother ikad, i dalje mi je teško odoljeti im. Ili pak Tvoje lice zvuči poznato. Pa ja sam plakala sinoć od smijeha kad sam vidjela Šarića i Bućana! I ne, nisam mu gledala u međunožje :P
Dobra večer, ja sam Mila i obožavam rijalitije.


Kraj dana je rezerviran za duuuuga tuširanja vrelom vodom i koncert koji ne biste htjeli slušati ni u ludilu. Ulazak u kupaonicu idućih sat vremena nije preporučljiv, osim ako ste oduvijek željeli isprobati saunu.
Znam, nije to nimalo zdravo ni dobro za moju suhu kožu, ali što ću kad neopisivo uživam u tome i opusti me kao ništa :)


Sigurno ima toga još, ali mi trenutno ne pada na pamet, a za vol.1 mislim da je sasvim dovoljno, ako ne i previše :D

A sad ste vi na redu! Pa neću se valjda sramotiti sama?


Mila


Broj komentara: 30:

  1. Ha, ha super mi je ovaj tvoj post. Ja ti stalno slažem stvari i nervira me kada netko (dragi) stavi nešto tamo gdje ja mislim da tom nečem nije mjesto. Kava yes, yes,yes, svega bi se prije odrekla nego kave, a slatko ne mogu ni sama od sebe sakriti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)) Poznato mi je to, ma mislim kako se samo usudi stavit tu šalicu na 12 stupnjeva širine lijevo, kad mora bit na 15 i onda ja moram ići za njim i popravljat?! Drago mi je da nisam jedina control frikuša ovdje :P :D
      Kava i slatkiši rulz! :D

      Izbriši
  2. Ok, zato što sam kolegijalna i što ću se praviti da nemam pojma da stvari koje jednom objaviš online uvijek ostaju online...idemo :)
    Prije par godina sam svaki vikend gledala maraton...Keeping up with the Kardashians, ali samo kad bi bila sama doma, naravno, jer bi me se inače odrekli. Doslovno se nisam mogla odlijepiti od tv-a i te ludosti.
    Na domaćim programima ne pratim apsolutno ništa, osim tu i tamo od dosade kad pogledam krimi serije, ali to ne računam u guilty pleasure :)
    I onda je tu grozna glazba...o moj dragi bože koliko mi se puta zalomi da neku grozotu čujem negdje i onda je se odjednom ne mogu rješiti. Nikad neću zaboraviti vražju Bižuteriju i Brad Pitt-a, koliko god sam se trudila biti bolja od toga...nije išlo...I naravno, nitko nikad nije znao :D

    Btw, Linolada i griz, kako ja za to ne znam?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma znala sam ja da na tebe mogu računati hihi :* Doduše sad sam se zamislila na ovo da će ovo uvijek i ostati online, goddammit! :D
      Da, da, najbitnije je te rijalitije gledat kad si sam haha.. iako, znaš kako moj reži na to sve, a onda me poslije pita ej a zašto je ovaj rekao onom to i to, šta si nisu oni bili dobri.. a kao ne može ih očima vidjet. Jea rajt :P
      Jaaa sam ti bila privjesak, što se sija lalalaaa.. super, sad će mi se to vrtit u glavi cijeli dan aaaaaaaa! Huljićima se mora odati počast, ma što mislili o njima :D
      Evo ideje za novi recept na blogu, koji će i Matea isprobat! Jeeej! :)))

      Izbriši
  3. Hahah kako dobre budilice :D Mislim da i meni treba jedna kvalitetna, jer ovo s mobitelom više nema smisla..svako jutro odgađam do zadnjega, tj. lažem..ne sjećam se više ni kak izgleda jutro :S
    Jaaaj, sad si me sjetila da ja još uvijek svoje salvete imam negdje na tavanu. A kaj buš, šteta mi je to baciti..isto kak i postere :D Al' zato bi definitivno trebala prorijediti ovu hrpu penkala jer rijetko koje uopće više radi, bitno da skupljaju prašinu i da mi dignu tlak svaki put dok hitno trebam nekaj zapisati, a ni jedno neće raditi -.-
    Joj, ovaj BB je smeće kakvog nigdje nema, al' ofc da i ja gledam. Bliznaki su zakon hahah, umirem na njihove izjave xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Budilice su mrak, čisto mi dođe da si naručim Noobyja al žao mi dat toliko para kad znam da ću ga razbit prvom prilikom :P
      Eee vidiš, na postere sam skroz zaboravila, a tako lijepu kolekciju Bekstrit bojsa sam imala.. šmrc, šmrc.
      I to što kažeš za kemijske, ni ne znam otkud mi puna ladica, a možda 1-2 rade. Ima da napravim inventuru večeras :D
      Bliznaki su meeeedeni, pogotovo kad pjevaju i plešu ispod one kruške hahah.. tako mi je žao što su ih razdvojili. Ali tko zna što će se sve još tu izdogađat.

      Izbriši
  4. odličan post, baš sam se nasmijala :D
    za razliku od tebe više sam jutarnji tip, ali s popodnevnim smjenama na poslu, volim se ujutro buditi bez budilice, u 7, najkasnije u 8 :O
    kavu ne pijem, nit ne pušim ofkors da mi više love ostaje za moje hrčak navike jer kao i ti moram skupiti sve - lakove, labela, kreme za lice, kreme za ruke, nakit, gluposti s ebaya, prazna pakiranja, puna pakiranja ma sve. makar, počela sam se kontrolirati i polagano smanjujem zalihe svega :D ponosna sam na sebe. :) prošlo sam ljeto bacila puno kutiju raznih računa koje sam od srednje škole čuvala :O (malo mi je bilo teško oko srca, ali razum je ipak prevladao :D) e da, blokiće imam još iz vremena prije škole i čuvam i ne dam ih nikome :D
    BB i slično ne gledam, sva sreća :D ali nekad na TLC-u znam pogledati što se u tom trenutku nudi, ali na svu sreću bez ovisnosti. e i šoping kraljica je ultra glupost pa kad se sjetim pogledam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To sam već skontala, volim kad me ujutro dočeka mail da si ostavila neki komentar (i divim ti se) :))
      Ti furaš neki zdrav život, od kozmetike nadalje i vidim ja da bih se trebala malo ugledat na tebe. Al kad bez kave ne moguuuu, ubij me radije al nju mi ne diraj! Mogao bi i neki hit nastati ovdje :P
      Hrčkići smo svi pomalo, svaka na svoj način hehe.. Al i trebaš bit ponosna, iako.. od srednje? Bolja si, priznajem! :D
      Sreća pa nemam još i TLC, gdje bi mi kraj bio.. A Šoping kraljica i sl. su mi zakon za odmorit mozak :))

      Izbriši
    2. Jutra zbilja znaju biti lijepa tako da ne znaš što propuštaš ;)
      Ma kao zdrav život, slatko je moj porok i kad odem van volim malo popit i malo više :D kad imam love kupim i black devil čokoladni njami ^.^ da su te cigarete jeftinije i slabije mislim da bih pušila.
      Predloži Huljiću stih za novi pjesmuljak. :D inače miris kave mi je super i uspavljuje me. :)
      Sad sam se sjetila pa prije dvije godine sam bacila te račune znači "samo" nekih 7 godina sam ih čuvala i to "samo" od odjeće, kozmetike i sličnih stvari, kao super opravdanje :D Sada ih pomahnitalo bacam haha :D
      Danas sam taman peglala u vrijeme Šoping kraljice, presmiješno, majkemi ako ona jedna ženska nije na drogama :)

      Izbriši
  5. Hiihi, pronašla sam sebe u skoro svemu. Ujutro ubijam pogledom dok ne popijem kavu i ne zapalim kao i moja okupacija kupaone navečer. Hrčkovog sindoma sam se srećom riješila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajde bar jedna s kojom ću moć sjest na kavu i dimit, jeeej! :D
      Moram priznat da mi ovo s hrčkom ne ide uz tebe hehe, odaj tajnu i nama običnim smrtnicima! ;)

      Izbriši
  6. Meni je jako drago da si napisala ovaj post. Nažalost...moram reći da dijelimo neke od "poroka". Lino Lada, pazi se!!! Ja nema šanse da je stavim na palačinke. Samu je obožavam i mogu je pojesti u "zakrčit' će mi se žile" količinama, ali na palačinkama, nema šanse. Uz griz... dobra ideja! Upravo sam našla novi guilty pleasure ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je drago čuti da nisam sama u nekim stvarima.. i još draže da sam vas par uspjela navući na neke nove slatke grijehe :zloćko: ;D

      Izbriši
  7. ajmo ovako: ja sam sova, i ujutro ustat se do 10 ravno je nuli. skupljam salvte, dekupaz ppaire, limenke, šiške odnedavno za moje kreativne projekte.... lakova imam mali milijun i nikad ih dosta i nikad iste ili slične boje. rijaliti ne gledam jer su mi odvrtani i jer nema nista zanimljivog. ali tlzp je zakon i sunoć sam se nasmijala do suza sa nabrojanim muškarcima, ali tu još dodajem lozara, i islamovića(ku) koja je bila genijalna. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. High five sovice! ;)
      Lozar mi je inače jako antipatičan lik, ali moram priznati da je bio genijalan, pogotovo s onim plesom i mirisanjem rukica haha.. Čini mi se da će ova sezona biti još i bolja :)

      Izbriši
  8. Ne znam kuda da gledam od svih tih različitosti...ali eto ujedno i dokaza da se suprotnosti privlače. ;)
    Ja sam nekada skupljala masu toga, onda sam se jednog dana umorila i rekla sama sebi dosta. I sada sam totalni zagovaratelj minimalizma. I moram priznati da lakše dišem, a i sve se lakše počisti. :D Jedino kupaonica ne zna za minimalizam, tamo vlada prava suprotnost, hihihi.
    A ovako na prvu, čega se ja mogu sjetiti...stari CD-i Ricky Martina i spremanje uz njih. Ma tko mi kaže da postoji bolja glazba za čišćenje - laže. :D I volim kada stignem pogledati onu indijsku trakavicu Mala nevjesta, toliko je spora da se sve propušteno brzo pohvata. Taman za mozak na pašu. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dođem i ja do tog dijela kad si kažem dosta je bilo, neću više. Povremeno. I onda ispočetka, grrr! A vjerujem ti da se lakše diše bez hrpe tih stvari, jer i ne znam više gdje da ih spremam. A kad mi ih je žao baciti, jer me uz svaku veže neka uspomena. Jao meni, izgubljen sam slučaj!
      Livin' la vida loca uz krpu i metlu, potpisujem sestro! :D
      A ajde da se mogu i ja pohvaliti da nešto nisam nikad u životu pogledala, Malu nevjestu haha..

      Izbriši
  9. Svidio mi se post. Imam osjecaj da te bolje poznajem sada haha :D Ja sam super ujutro. Bas kao tvoj decko onog trenutka kada mi zvoni alarm ja sam vec ustala i na vratima sa Cocom. Moj momak zato spava do posljednje sekunde! Moji guilty pleasures su teen serije. To me uzasno nervira, ali nekako se uvijek uvucem i pocnem da ih pratim. Jesam li rekla teen serije? Mislila sam sve serije. Kada krene septembar i oktobar ne mogu se vise ni sjetiti sta pratim kojim danima. Volim plesati ispred ogledala kada me niko ne gleda. Volim da jedem cedevitu i mlijeko u prahu na kasiku. Eto :D Da nisi sama :***

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe tako i on, dok se ja probudim prošeta njuške, opere suđe, popije kavu-dvije, i skuha meni jednu.. I i dalje mi to, i nakon deset godina, nije jasno.. ka-ko?! :D
      Sa serijama sam na Vi zadnjih mjeseci, ali ok, kad krene hladnije vrijeme, nema boljeg nego zavući se pod dekicu i uživati :) Uz Cedevitu ili kraš express, to bih još i mogla, ali tako mi mlijeka u prahu! Na žlicu? Ne znam jel bih to mogla hihi.. zašto mi još daješ ideje? :D
      Hvala ti, srce si :**

      Izbriši
    2. ahahah :D Tako isto i ja. Coco i ja se vratimo, a Igor jos u krevetu :D Joj da mlijeko u prahu. Sto je najgore odlicno mi je na kasisu, a mrzim kada ga regularno napravim (sa vodom) :D

      Izbriši
  10. E baš si me nasmejala :D Čudno je to što sam u isto vreme slična tebi kad su jutra u pitanju, posebno ovaj deo sa kafom, a i onom popodne jer glavobolja... :D Ali isto tako su mi jutra jako draga pa sam svako jutro u večitom konfliktu :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E sad si ga baš zakomplicirala :D
      Jedino kad ja ne volim propustiti jutra je na moru.. onaj mir i miris mora i borova ne može ništa zamijeniti :) Ali inače, big no-no :D

      Izbriši
  11. Dobro sam se nasmijala na ovaj post, pogotovo na dio sa hrčkom :D
    I ja obožavam blokice i rokovnike i papiriće (pogotovo one ljepljive u svim bojama), kad uđem u knjižaru pa vidim one bilježnice sa koricama od materijala i gumom za zakačiti ajmeee
    Nije da mi trebaju, na faks odavno nejdem ali bitno da ih imam... nekoliko... XD
    Ni ja nisam jutarnji tip, iako ne pijem kavu (pijem čaj), većinom se dignem na vrijeme ali nikada mi nije drago što sam se ustala. Baš nikada.
    btw za gris, probaj ga sa nesquikom u prahu (da, onaj za napitak) pa mi se javi ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A kad viču moje ime s polica, i kako im onda odoljeti i ostaviti ih tamo da plaču? A od viška glava ne boli, tako su me uvijek učili, tako da.. :D
      Uh, ja pijem čaj saaamo kad baš moram, čitaj: kad me natjeraju jer sam bolesna ko pas, pa još med i limun.. sva se stresem kad se samo sjetim :D
      Hvala na savjetu, diplomirala sam ja griz i sa Kraš expressom, ok sad ću morat i po Nesquik hehe

      Izbriši
  12. Oooo DA! Drago mi je ovo pročitati i samo si kažem : dakle ok normalna sam. Ja obožavam satove i nakit i imam ga toliko da mi ga je i nakon velikog pospremanja (čitaj udaje) ostalo previše.
    Ima li itko naušnice stare preko 20 god a da ih još uvijek nosi i da su u super stanju (hm ima li uopće itko stariji od 30 god ) moj sat Pop Swatch je i dandanas u super stanju.
    S godinama se pojačavala i ljubav prema kozmetici pa sada i tu dolazi hrčak efekt do izražaja.....
    Suma-sumarum Mila ima nas još nisi sama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, ne spominji mi nakit. One stvari uz koje me vežu uspomene znam da ću čuvati zauvijek, ali imam i hrpu bezveznih koje mi doslovno samo zauzimaju mjesto i skupljaju prašinu jer ih ne nosim već godinama, e njih se moram uhvatiti jedan dan i riješiti to. A svejedno mi je tako teško da svjesno izbjegavam taj poslić :D
      Divno mi je kad netko ima takav komad nakita, pa još od bake npr., i da još uvijek izgleda tako dobro :) Voljela bih ga vidjeti, slobodno nabaciš slikicu ovdje ili na fb.
      Dobro je znati da nisam sama, baš ti hvala :))

      Izbriši
  13. Jučer, kada sam čitla post, umirala sam od smijeha! :) Da, svi ih imamo... ali mislim stvarno,čokolada i kava ne mogu spadati u kategoriju guilty-ja... hello... to je kao zrak i voda :P Mislim da ti je sve jasno! :) Moram priznati da za griz i Linoladu nisam čula pa ti od <3 hvala na tako korisnoj informacji, definitivno ću probati! :) Što se tiče hrčkovog sindroma, ja sam ti čista suprotnost... ne volim velike količine nečega (cipele, torbe i roba ne spadaju u tu kategoriju :)) i izludi me ako npr. dobijem maskaru a već imam jednu... i tako to--- malo sam luda, ali šta ćeš... :)
    Ako će ti biti lakše, i ja bacim pogleda na BB kuću... taman kada okupam obojicu klinaca i starijeg u 8 spremim u krevet, a manji ne spava do 11 nego se šmajhla po meni...šta ću... u biti, kratim vrijeme do RTL Direkta :D

    OdgovoriIzbriši
  14. nisam ni ja jutarnji tip, a bez kave sam poluživa...prestala sam piti kavu na mjesec dana dok sam pila neke homeopatske lijekove i čajeve (koji nisu nimalo pomogli s tim čime su trebali, no sve vrijedi probati) i tih mjesec dana sam bila kritično, kao da mi je mozak sporije radio. Kažu da je kava kao svaka druga ovisnost, za dva tri dana tijelo se navikne živjeti bez kofeina...e pa to nije istina! Nisam ni ja jutarnja osoba, osim ako nisam odspavala osam sati...a mislim kad se dižeš u sedam, onda bi za odspavati sedam sati trebalo malo ranije leći, a to se nikad ne dogodi tako da sam vrlo mrzovoljna ujutro.

    Mislim da mi svi imamo poneki guilty pleasure...ja sam u stanju pojesti jako puno soparnika, jutros sam s pazara u Splitu donijela 23 komada ( da dvadeset i tri fete, a većini je dosta jedna, dvije) doma i kad me muž vidio s tom kesom do vrha punom ništa mu nije bilo jasno, ali ukratko ostala su još samo tri komada na stolu, a do večeras neće bit nijedan, tako da moja želja "mogu se barem u miru najesti soparnika" mi se ostvarila.

    Linolada...a ja zapravo volim sve slatko, nekako sam na tu linoladu skoro i zaboravila, a sad me ti podsjeti:) Trudim se ne jesti puno slatkog, ali opet bez kolača, slatkiša i šećera...ma život ne bi bio život...isto vrijedi i za tuširanje toplom vodom. Znam da suši kožu, ali da mi netko kaže da postoji pedestpostotna šansa da ću dobiti gubu, mislim da mi se i dalje tuširala vrućom vodom...mislim nije da imam neki spa na raspolaganju, masaže i ne znam što...dugo tuširanje možda nije dobro za kožu, ali je dobro za psihu i ja glasam za to....ništa ne opusti kao vrući tuš, a meni pomogne i kad me leđa ukoče, opet mi je to zdravije nego piti tablete za bolove.

    joj, budilice su jako slatke...ja bi onu lasersku budilicu, pa onda onog narednika, a i ručna bomba mi je prirasla srcu.

    OdgovoriIzbriši
  15. haha top :D u svemu se slažem s tobom ! ne mogu vjerovat kako nisam ja jedina koja ima probleme :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Baš si me nasmijala. Ujutro se ustanem bez problema ali zato nisam pričljiva. Kada ujutro krenem na posao....mrzim pričati tako rano ujutro i onda se pravim da ne vidim poznanike u autobusu jer mi se neda rano ujutro voditi smislene razgovore :D Inače sam darežljiva osoba mislim nisam škrtica,ali kad mi netko dira kozmetiku (mama) i onda vidim da je ruž zamrljan ili bočica od pudera zakakana poludimmm :D Volim sve slatkiše....ali kad mi netko daruje čokoladu sa grožđicama ili punjenu voćem to je kao da mi šamar opali :D to nije čokolada (jel tako :D) Također skupljam ukrasne bilježnice,ustvari opravdavam se trebaju mi pisati ću u njih.....moš mislit....ne idem u školu,prestala sam sa faxom što ću pisati u njih ali trebaju mi i tu nema rasprave.....Najgore mi je kad znam da mi ne treba i znam da već imam nekoliko komada ali kupim nešto od kozmetike samo da kupim....e tu bi se istukla...ali uvijek to napravim. Što se televizije tiče....ne mogu gledati emisije tipa traži se talent ili pjevanje ili slično. Ako netko nema talent a misli da ga ima...meni bude toliko neugodno da ne mogu gledati to....moji doma mi se smiju...ali tolika me nelagoda ulovi kao da sam ja ta koja nema talenta....ne znam objasnit :D BB gledam povremeno ali samo zbog Vasića.....priznajem kriva sam

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Chocoholic Logic © 2014