petak, 4. rujna 2015.

Before I die

petak, 4. rujna 2015.
Poslijepodne sam provela na kavi s dragom kolegicom, koja je dio godišnjeg provela u Beogradu. Kad bolje razmislim, bila je to manje klasična šalica razgovora, a više njezin monolog o Beogradskoj tvrđavi, Dorćolskoj obali Dunava, ludom noćnom životu i zgodnim frajerima, shoppingu u Knez Mihajlovoj.. ali sam baš uživala i žao mi je da još nikad nisam bila u tom velegradu, iako mi je relativno blizu. Jedna od stvari koja mi se jako svidjela je i njezina priča o zidu Before I die na Adi Ciganliji.

Projekt Before I die osmislila je Candy Chang. Nakon gubitka voljene osobe, sa željom da podsjeti i sebe i sve druge na prave vrijednosti u životu te potakne svijest o pomalo zaboravljenim i zapostavljenim željama koje često ostanu nerealizirane, oslikala je zid napuštene kuće u New Orleansu i ispunila ga započetim porukama "Before I die.." ili "Prije nego što umrem, želim..". Odaziv njezinih sugrađana je bio sjajan te je potaknuta time odlučila ideju podijeliti dalje i izraditi upute za izradu vlastitog zida. Danas u svijetu postoji više od 425 takvih zidova u preko 60 zemalja i prava je šteta da ga mi u Hrvatskoj još uvijek nemamo.
To me inspiriralo da bar u ovom, svom kutku podijelim s vama neke od stvari koje bih željela vidjeti, čuti, naučiti, doživjeti.. Ipak ne mogu baš sve jer onda se neće, ma znate već ;) Bez obzira na to, čeka vas poduži post pa skoknite po grickalice i uživajte! ;)

24 sata nakon što je Candy Chang stavila natpis (via)

Jedna od prvih stvari koja mi pada na pamet su putovanja, a Nepal je već nekoliko godina na vrhu moje liste. Azija me opasno mami!


..jer nema ljepšeg osjećaja nego kad svoje slobodno vrijeme i energiju odlučiš pokloniti nekome kome je pomoć potrebna, a zauzvrat dobiješ veliki, topli zagrljaj..


..pa malo bliže kući..
..i naučiti talijanski

..i preživjeti!

..ma samo se šalim. Ili? ;)

..jedna od stvari koje mi uvijek mogu popraviti dan! Jednostavno, fasciniraju me!

..najljepši i najdraži cvijet, uz orhideje..


..i kupiti joj malu kućicu s vrtom i cvijetnjakom..



I sad ću skratiti jer kad bih nastavila nabrajati sve zemlje koje želim vidjeti i upoznati, ovaj post ne bi imao kraja..
.. nakon što dobijem Euro Jackpot. Kad počnem igrati..
 
..osim u Kini.








..kad smo već u NY, bio bi grijeh ne opustošiti Petu aveniju..


.. jer su jednostavno.. savršeni!





Jednog dana se definitivno vidim u maloj kućici s veeelikim dvorištem za igru s njuškicama i..


..znam, znam, previše američkih sapunica.

.. jer sve te ulove iz NY-a  treba negdje i spremiti.. 

 ..ok, ništa od moje male kućice..

..a da nije kućica, sunce i oblačići..
 

..a da ne izgledam kao slonić tonić..

..čiji me anđeoski zvuk uvijek oduševi..


..možda baš na ovom mjestu..


..i baciti ih u smeće..




I na kraju, ali nikako ne manje važno.. ustvari, najvažnije! ♥ ♥ ♥






..voljeti i biti voljena, uživati u malim stvarima koje život znače.. ma gdje to bilo.



Teško je odlučiti što bih tamo, na licu mjesta, napisala. To ću ostaviti za posjet Beogradu. Ili kojem drugom gradu, negdje, nekad.. :)

Nadam se da vam se ovaj post svidio. A sad bih voljela bih čuti i vas! Dijelimo li neke iste želje?  

Što je na vašoj bucket listi?
A ako imate svoj blog i želite, možete mi se priključiti i sami natipkati jedan post ovog tipa.
Veliku galeriju slika naći ćete na perfectbucketlist.tumblr.com.


Želim vam ugodan vikend i čitamo se opet uskoro!


Mila

21 komentar:

  1. Nisam nikad cula za ovaj zid,ali ideja je odlicna,mozda jednom dodje i kod nas!Uh,neznam sta bi ja napisala da se nadjem na licu mjesta,meni bi trebao cjeli taj zid a ne jedan red,hahaha...Sve mi se tvoje zelje svidaju,ove zadnje najvise!Jer na kraju sve se svodi na ljubav,obitelj,djecicu...Zelim ti da ostvaris sto vise zelja sa svog zida:-)











    e

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Negdje na netu sam pročitala da je bio postavljen u Zg, u City centru one prošle godine, ali samo na tjedan dana. Šteta, nadam se da će ga jednom postaviti i za stalno :)
      Istina, na kraju se sve svodi na ono što i je bit i nit vodilja života ♥ Hvala ti, i ja šaljem natrag iste želje :)

      Izbriši
  2. Cinque Terre neka pričeka tek toliko dok ne ugrabim kakvu kućicu tamo, poziv s mog bloga stoji, hahaha. ;)
    Pa ustvari nema na tvom popisu ništa što bih preskočila, a ovo s taksijem je zakon. :D
    Budem i sama kroz mjesec poradila na ovakvom postu, samo se bojim da mu neće biti kraja.....(što kod mene uopće nije običaj, jel :D)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Držim te za riječ! Imam dokaz, crno na bijelo, pa se ti misli :D
      Jedva čekam vidjeti i tvoj! Neka, neka, mi volimo kad se ti nama raspišeš :) :*

      Izbriši
  3. Ovaj projekt je u sklopu nečeg bio i u Zagrebu prije jedno godinu dana ako se dobro sjećam, a njegova varijacija na temu 'if I had one wih' postoji na jednom dijelu zida u riječkoj tvornici Harteri :)
    Uf, ja imam toliko želja da ne bi stale u knjigu, a kamoli na blog post haha Ali potpisujem puno tvojih, na ovo s taksijem sam odvalila i definitivno bi željela isprobati taj feeling. Cinque Terre mi ne spominji, želim - želim - želim, a nikako da mi se ukaže prilika da konačno tu ljepotu vidim svojim očima. O kućama / stanovima da ni ne počinjem - u nekom idealnom svijetu si želim renovirati neku staru vilu ispred koje je ogromni perivoj (ne vrt haha) gdje mojih 4-5 pasa mogu dekadentno uživati do mile volje, a jedan dio vile bi bio moj studio okupan svjetlom...ah moram prestati jer ću se ubiti u pojam haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, baš sam čitala da je prošle godine bio u Zg ali samo na samo tjedan dana. Ali bilo je zanimljivih želja, kaže pojesti salatu s vanzemaljcem lol :D
      Ja sam pokušala ostati realna, a ti si još bolja s ovim perivojem hahah baš si me nasmijala. A čuj, tko zna, jednog lijepog dana. Ma treba bit optimist u životu! ;)

      Izbriši
  4. Volim ovakve postove, sviđa mi se tvoja lista :)
    Razmišljala sam i ja o pisanju istog, al' s obzirom da tome ne bi bilo kraja odlučila sam napraviti album na Pinterestu koji svako malo ažuriram..ak te zanima slobodno škicneš :)
    Link: https://www.pinterest.com/sanela293/before-i-die/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post! Baš sam uživala i u tvojim željama, i u fotkama (super odabir!)... <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se svidio :) A gdje su tvoje? Znaš da sam nestrpljivko.. :D

      Izbriši
  6. Odlican post... jednom sam naletjela na blog (nazalost vise ne znam ime ni autora) koji je cijeli bio koncepiran na tome sto je autorica zeljela uciniti u zivotu. Sa strane je stajao popis zelja i kada bi nesto ucinila, prekrizila je... takodjer, napisala je post o tome! Odlicno je bilo :) Treba krenuti... to je najteze, a ima toliko toga... ja cu napisati kratku listu... ona koja mi pada napamet sada iako jako puno stvari dijelim s ovog tvog popisa: vlastita kuca s dvoristem, drugi posao, nauciti jahati, nauciti sivati, cipele iz moga sutrasnjeg posta :), proputovati Europu.... iako se svede sve na to da se mozes probuditi i biti u potpunosti zadovoljna sa svojim zivotom... i to je to :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sjajno zvuči, morat ću potražiti pa ako nađem pošaljem ti link. I meni je palo na pamet križati ovdje stvari koje napravim, ali vidjet ću.. kako bude išlo ;)
      Imamo sličnih želja znači, osim jahanja.. Imala sam i ja jednom istu, ali nakon što se jedno ždrijebe zabilo u mene (ne pitaj!) i nakon što sam dolazila k sebi narednih sat vremena, volim ih samo na pristojnoj udaljenosti. Čitaj: bar 500m. Već si mogla skužit da sam prava specijalka, jebajiga :D
      Uh, tko će sad dočekati sutra? A baš si morala jel'da? :p
      Živa istina. A to ovisi samo o onom u glavi, pa bez obzira gdje si, s kim, itd.

      Izbriši
  7. I ja imam svoju listu, zapisana je u jednoj bilježnici :) Neke želje dijelimo, čak dosta njih da sada ne nabrajam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma samo ti nabrajaj, baš me zanima :) Možda i meni daš još koju. Kao nemam ih već i previše hehe

      Izbriši
  8. a zašto ne probati hrani i u Kini? Nije te valjda strah da će ti podvaliti psa? Mislim da se čak i kod njih to ne jede na veliko, već više u nekim iznimnim situacijama. Ja sam preživjela sve posjete kineskom restoranu u Splitu, pa bi se i u Kini odvažila probati ponešto.

    Vidim ja tu puno stvari koje mi se sviđaju i koje bih i sama htjela učiniti...možda da si sastavim neki popis stvari koje bi htjela ostvariti ove i iduće godine pa da vidim gdje će me to odvesti....

    zaroniti u bazen čokolade odlično zvuči, a navodno je čokolada i dobra za zdravlje kože, pa zašto ne? mogla bi se i ja baciti na sastavljanje nekakvog popisa....Mene Nepal isto privlači,a jednom sam čak i gledala te opcije volontiranja u Africi, ali nisam se još odvažila, a mislim da ne bi imala ni za kartu.

    Naučiti svirati flautu mi je san...a mislim da čak i mogu napraviti pristojan sklek...sada kada malo razmislim, mislim da me i boli rame zato što sam jučer radila sklekove, pa možda ipak da se toga ostavim, ha ha:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam, vjerojatno je to samo barijera u mojoj glavi, ali ne mogu se zamisliti da jedem tamo. Nije ni da me inače nešto privlači njihova kuhinja..
      Znam da voliš pisati to-do liste pa samo daj :) Nedavno sam čitala da psiholozi preporučuju zapisati misli/ideje na papir jer tako vježbamo svoj mozak da se usmjerava na pozitivno, što svakako utječe na naše stanje i odnos prema sebi.
      Drago mi je što još netko dijeli sa mnom ljubav prema Nepalu <3 Čuj, nikad se ne zna.. sve je više niskotarifnih kompanija sa super cijenama, kad bih u pravo vrijeme naletjela na tako neku ponudu pa uspjela pronaći i neki sobičak tamo.. :tješimse:
      Jooj ne spominji mi rame, sinoć sam nakon ljetne pauze bila na vježbanju i ne da me boli, nego mi je teško podići čačkalicu :D

      Izbriši
    2. vjerujem i ja da pisanje listi može biti dobar poticaj...pročitala sam da bi svaki dan uz listu onog što bi trebali, mogli sastaviti i listu onog što bi željeli, pa onda vidjeti što se može. Često neke malo promijene rutine zlata vrijede.
      Danas ništa od sklekova...i meni forma baš nije zavidna jer ovo ljeto nisam plivala kao obično, no dobro:)
      da, neka nisko tarifna karta za Nepal odlično zvuči kad već nemam šanse pridružiti se Stipi Božiću na nekoj ekspediciji;)

      Izbriši
  9. Super ti je post :D Dijelimo dosta želja, nadam se da će nam se bar dio ostvariti, ako se već sve ne ostvare :)
    Prošle sam godine bila u tvornici čokolade Zotter, njamiiii ako mi nakon tog nije bilo zlo od čokolade onda mi nikad neće biti koliko sam je pojela, sve se bojim što bi bilo u Nutellerii, u stvari radije bih Lino Lada nešto :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tenkju, uhh i ja se nadam :D
      Ne bih ja imala ništa protiv ni Zottera, a bome ni Podravke, samo mislim da bi mi herc otkazao :D

      Izbriši
  10. Uvijek mi je želja bila da napišem nešto na taj zid, ali nikada se nisam našla u pravo vrijeme, na pravom mjestu. Odličan post, moje bi sve želje bile vezane za putovanja. Samo da mi je kakvih para :Đ

    OdgovoriIzbriši
  11. Da, čudno je to kako nešto što nam je blizu iz nekog razloga ostavljamo za kasnije. Tako sam ja iz Beograda a ogromna mi je želja da lepo vidim i obiđem Hrvatsku :) A vidiš, ja gledam pravo na Adu iz kuće (kad sam kod mojih naravno :p) i nisam čula za taj projekat. Zaista je nešto na čemu treba poraditi jer vreme leti, a izgovora je uvek previše. Nadam se da će se tvoja lista ostvariti a i sama bih poželela toliko toga što spominješ :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Chocoholic Logic © 2014