petak, 16. listopada 2015.

[Gost-post] Inspired by Chocolate Nudes

petak, 16. listopada 2015.
Pozdrav svima! :)
Moje ime je Ivana, a možda me neki od vas znaju s bloga Beautyartbypanek005. Sretna sam kao malo dijete jer imam priliku gostovati na ovom divnom blogu i što sam imala priliku surađivati s dragom Milom :)
Šminka je moja velika ljubav i odmalena sam se imala naviku igrati s onim simpatičnim roza paletama za djevojčice u obliku srca ili leptira sa sjenilima svih ludih boja, svi ih znamo zar ne? :D

Iako me i sada zna uhvatiti faza šarenila, neutralne nijanse su ipak moj prvi izbor. Stoga, za ovaj post sam odlučila napraviti jedan make-up look inspiriran Catrice Chocolate Nudes paletom. Iako je ovo paleta koja je primjerenija za laganije dnevne varijante, ja sam pokušala izvući maksimum iz nje i uz tuš i umjetne trepavice pretvoriti ovaj look u malo glamurozniju varijantu. :)



Trudila sam se da slike budu što više objašnjavajuće stoga vas neću obasuti s detaljnim tekstualnim opisima već sve možete vidjeti s fotografija.

Od proizvoda koristila sam:

Catrice Camouflage - kao bazu za sjenila
Catrice Chocolate Nudes paletu sjenila
Essence kajal pencil u nijansi 08 TEDDY
Essence liquid ink tuš za oči (waterproof)
Catrice Glamour Doll maskaru
Essence mono sjenilo, 17 no cream no shuggar
Essence Shading powder, 01 light
Maybelline Affinitone puder, 03 light sand beige
Essence olovke za usne ~ 11 in the nude, 05 soft berry


Za početak, nakon nanošenja baze pomoću kajal olovke sam iscrtala crtu iznad koje sam gradila cut - crease.


Nakon blendanja na kapak sam nanijela po meni najljepšu shimmer nijansu, dok sam donji dio oka prešla lagano fluffy kistom i neutralnom nijansom iz palete jer sam htjela stvoriti kontrast dramatičnom izgledu iznad oka.


Na kraju poprilično samoobjašnjavajuća slika, nanošenje tuša, maskare i umjetnih trepavica.


I ovdje je završni rezultat! :)


Te još par detalja:

I to je to od mene :) Ovaj čoko-inspirirani look lijepo odgovara tematici ovog bloga i ujedinio je moju ljubav prema šminci i Milinu ljubav prema slasticama :)

Nadam se da vam se svidjelo! Šaljem vam puno pozdrava!

Xoxo, Iv.


Hvala od prekrasnoj Ivani na gostujućem postu, a sad pozivam vas da nam kažete kako vam se sviđa ovaj look i hoćete li ga isprobati?


Ne zaboravite posjetiti i njezin blog Beautyartbypanek005 i uživati u predivnim fotkama i postovima o makeup-u, nail artu, modi..


Uživajte u vikendu! :***

Mila

23 komentara:

  1. Savršeni make up post u kojem je sve jasno kao dan, tj. ko stvoreno za sve one poput mene kojima nikad nije u potpunosti jasno kako postići ovakve look-ove haha :D Super, super, super suradnja, a sad idem skočiti do Ivaninog bloga :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da, i ja sam u toj kategoriji haha.. e draga moja, još da znamo ovako izvući crtu, gdje bi nam bio kraj? Nisam sigurna jel koristila žlicu ili što, moram ju pitati :D
      Hvala ti :)

      Izbriši
  2. Jednom sam ti spomenula da ja nemam niti jedno sjenilo ali ozbiljno planiram kupiti jednu od Nudes Catrice paletica samo nikako ne mogu odluciti koju :)
    Svaka cast Ivani na ovom krasnom make up-u... jako lijepo i inspirativno i to u mojim najdrazim tonovima.
    Jos jedno divno gostovanje :*** Moram posjetiti i Ivanin blog! :) da naucim nesto! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda ti pomogne i Ivanina recenzija, možda si već i vidjela, ali evo: http://beautyartbypanek005.blogspot.hr/2015/09/recenzija-catrice-cosmetics-chocolate.html
      Hvala ti draga, i znaš što sam primijetila, ima nešto u tom vašem imenu, obje ste predivne i tako inspirirajuće :) :**

      Izbriši
  3. meni je ovo strašno zanimljivo, pogotovo jer nisam sigurna da bih ja to mogla izvesti...no zato su tu slike da pokušam:) jako si lijepi izgled postigla Ivana.

    odlično gostovanje! pozdrav i Mili i Ivani:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prekrasno se potrudila i oko looka i slika, ja sam oduševljena, a drago mi je da se i tebi sviđa :) Obavezno baci oko i na druge tutoriale na njezinom blogu, ja sam ostala fascinirana onim inspiriranim Carom!
      Mah-mah Splitu od nas! :)

      Izbriši
  4. Predivna cura i prelijepi look,bas je slatka!super je odradila ovaj tutorijal u slikama za neznalice kao ja(ista kategorija kao vi gore,hahaha)...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihi ima nas, ima :)) Drago mi je da ti se sviđa i nadam se da si se već bacila na posao, očekujem uskoro slikicu u inboxu :D :*

      Izbriši
  5. Super je! Lijepo sve prikazano, odličan izbor boja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni su najdraže ovakve neutralne nijanse :) Hvala ti :)

      Izbriši
  6. Ovo je divno, Ivana je preslatka :) Nisam neko ko korisiti senke baš često ali bi mi stvarno dobro došla ovako neka neutralna paleta za kreativnije dane :) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, hvala ti puno dragićka :) Mislim da bi ti ovakve nijanse super pristajale na lijepe oke, plus onaj ruž iz tvog zadnjeg posta mmm :) :**

      Izbriši
  7. Divan look, paleta izgleda odlicno pozelim da je kupim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Već sam obilazila oko nje kao maca oko vruće kaše par puta hihi i rekla sam si da ju neću uzimat, jer već imam hrpu sličnih, ali.. kako joj sad tek odoljeti? :D

      Izbriši
  8. Odličan post, a Ivana je napravila vrhunski posao. :))
    Moja jedna jedina palet(ic)a stoji i nadam se da ću je makar jednom upotrijebiti. Kako je krenulo, načekat će se. ;)
    Super suradnja, volim takve postove. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E ali sad pokraj ovakvog tutoriala nemaš više izgovora :D
      Hvala ti, i ja ih jako volim i sretna sam do neba i nazad kad čitam ovako divne komentare :**

      Izbriši
  9. Super izgleda, nisam neki ljubitelj nude sjenila, ali mislim da moram početi češće korisiti i te nijase :) ovu paleticu uvijek gledam jer se zove čokolada :D ali imam dosta sjenila doma koja stoje pa bolje da ne kupujem ništa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A sve što u nazivu ima čokolada, moraš skupit sve, jel tako :D Tako se i ja borim sama sa sobom, već par puta sam ju gledala i odustala jer imam hrpu sličnih, ali.. čisto me strah da joj nakon ovoga tek neću moći odoljeti kad odem u dm :D

      Izbriši
  10. Bas mi se dopada ovaj look...obozvam neutralne boje i dopada mi se kako ti sve ovo stoji :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Chocoholic Logic © 2014