utorak, 13. listopada 2015.

Sweater Weather feat. Polyvore

utorak, 13. listopada 2015.
Ovaj sam vikend, umjesto planiranog pospremanja ormara, provela u krevetu družeći se s čajem i hrpom maramica. Ah, te jesenske čari :) Ipak, uspjela sam se odvući do H&M-a po najljepši kardigan ikad! Već sam vam se pohvalila na Instagramu, ali.. ne mogu si pomoći :D Uspjela sam pogledati i par filmova ili kad bolje razmislim, možda jedan, ako zbrojimo sve minute. Toliko su mi bili zanimljivi. A uspjela sam i otkriti Polyvore (gdje sam dosad živjela, u šumi?) na kojem sam pronašla toliko dobrih kombinacija da sam htjela četveronoške natrag u centar da si posložim još koji, ali toplomjer je rekao no, no, što u biti i nije tako loše, bar dok ne obavim inventuru ormara. Zato sam si sačuvala par onih koji mi se sviđaju i u kojima se vidim uz još pokoji modni dodatak pa ih evo danas dijelim s vama.


Svi koji me znaju, znaju da praktički živim u jeansu jer se u njemu najugodnije osjećam pa nije ni čudo da on prevladava. U biti ovi outfiti koliko god različiti, toliko su i slični, jer su jednostavni, casual i jako nosivi, baš onako kako ja volim. Sretna sam što na poslu nemam nekakav formalni dress code pa mogu nositi ono u čemu se najbolje osjećam. U suprotnom bih vjerojatno poludjela jer nema toga tko će me natjerati da obučem nešto u čemu si ja nisam ja. To otprilike vrijedi i za suknje/haljine, u kojima ćete me vidjeti svake prijestupne jer osim što imam krive noge, teško je naći najlonke od cca 500 dena da mi bude fino i toplo :)) Ali za neke svečanije prilike red je pristati i na koji kompromis i da ne budem baš totalni partibrejker ubacila sam i par takvih kombinacija.
Nadam se da će vam se svidjeti i dati ideju što obući danas :)

Pišite mi koji vam se najviše svidio, a koji ne biste nosili.. Što biste vi dodali/oduzeli?











izvor slika: Polyvore


Mila


Broj komentara: 18:

  1. Definitivno mi je najdraži ovaj sa starkama i kožnom jaknom, ali možda su upravo starke i kožna jakna ono što bih maknula [ komplicirana sam, znam :D ] i umjesto toga stavila neki fora baloner i čizmice na petu. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma ja bi ih sve nosila, pogotovo predzadnji i onaj sa starkama :) Jako mi se sviđaju svi komadi, a kombinacije su prave jesenske! I jeeeej za tvoj kardigan, baš sam prekjučer u H&M-u vidjela par različitih i odmah te se sjetila :) Sad možeš fino uživati u hladnom vremenu! I da, nisi jedina koju se zimi neće tek tako vidjeti u suknjicama, naprosto mi je prehladno, a nijedne najlonke ili štrample nisu dovoljno tople da bi u njima izašla van. Ponekad bi se najrađe zamotala u dekicu i tako odšetala do faksa :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Većinu bih nosila, ali bih izbacila npr. šalove (makar su mi lijepi i na slikama i inače) jer njih nosim samo po zimi i jedva čekam da ih se riješim, volim imati slobodan vrat haha :D
    Inače nosim samo traperice (naravno, osim prilika koje zahtjevaju nešto drugo) tako da mi se vjerojatno zato sve kombinacije sviđaju :D
    Prošle godine sam si kupila (tj.dobila) prvi pulover (jer ih prije nisam voljela) i cijelu sam zimu provela u njemu xD Mislim da ću i ove godine za rođendan "naručiti" koji :D :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Očito smo se družile u toj šumi kada ni ja nisam znala za Polyvore. :P Već nekolilo dana po pinterestu pasem okice na jesenske tople kombinacije. Ove tvoje mi se sviđaju mi sve do jedne ! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nažalost sve su kombinacije bolno lijepe :P predzadnju želim odmah, ah moram u shoping tako odavno nisam :/

    OdgovoriIzbriši
  6. Mnogo dobrih komada odjeće i lijepo si ovo složila :) Jesen je divna kad je oblačenje u pitanju ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. joj svi su prekrasni :D sve bi nosila i tako kombinirala :)
    2. i 6. točno opisuju moje trenutne kombinacije :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja bih od svih predloga ama bas svaki nosila ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Zadnji, ali s drugim cipelama, predzadnji, onaj s treće slike s drugim cipelama :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni se apsolutno sve dopada, a osma i deveta kombinacija najviše :D
    Lilo and Iv

    OdgovoriIzbriši
  11. Jao, divne su mi sve kombinacije! Nisu svi komadi moj stil, al tako dobro izgledaju da bi ih sigurno nosila :-)
    Iako sam jako zimogrozna, haljinica se ne odričem ni zimi, jer ih obožavam :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Nadam se da si bolje :*
    Jao, šta mi radiš :D Ja bih sve, ali bukvalno! Ako baš moram da izaberem nešto, neka to budu kombinacije sa crnom kožnom jaknom i trenchom. Tako su nosive i prilagodljive :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Polyvore je zakon, koliko sam samo sati prije godine, dvije utukla tamo. :D 2., predzadnja i zadnja su mi osobno nekako najbolje iako svaka ima nešto što je ful kul, jedino što bih izbacila, ili barem svela na minimum je ova tamna smeđa...naime, ona i ja baš ne idemo zajedno, ako baš mogu, a najčešće mogu, onda je izbjegavam. ;)
    Iako, nekako mi je najprivlačnija naslovna fotka, fina hrpica, ne bih se bunila protiv jedne takve...obnovljene. :))

    OdgovoriIzbriši
  14. žao mi je čuti za temperaturu...i mene je uhvatila neka prehlada, baš sam nikakva.
    Polyvore se čini kao baš dobra stranica, nisam je ni ja prije vidjela...
    odlični su ti prijedlozi...ja ću danas vani u trapericama i toplom kaputu...i u Split je došla kiša.

    OdgovoriIzbriši
  15. Hmmm, ja doslovno živim u šumi 😊 pa tek sad čujem za polyvore (evo, zapamtila sam, zapisala čak). Naj kombinacija mi je ona sa crvenom torbom i jeans suknjom, ali to je čisto subjektivno, vjerovatno zbog boje. Hvala na lijepom komplimentu na mom blogu, drago mi je da smo se upoznale. Ozdravi brzo!

    OdgovoriIzbriši
  16. Prekrasna inspiracija, super su kombinacije! :D

    OdgovoriIzbriši
  17. Ajme, svi su lijepi... zadnja dva su mi posebno lijepa... izgledaju tako toplo i fino! Me likey! :)
    Kardi ti je krasan i bas mi je drago da si ga ubola! Zao mi je za smrkav nos... gadno je ovo doba godine... meni su klinci bubani pa sad samo cekam da mene copi po obicaju :/

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Chocoholic Logic © 2014