četvrtak, 1. listopada 2015.

#instarujan

četvrtak, 1. listopada 2015.
Ne poznajem nikoga tko ne voli gledati slike. Bilo je lijepo nekad davno prije, dok su se još redovito izrađivale, doći kod nekoga po prvi puta ili nakon duže vremena i obavezno uz kavicu listati foto-albume. Danas toga više gotovo da i nema, i to je jedan od razloga zašto sam zavoljela Instagram.


Oduvijek su mi se na blogovima sviđali Insta-postovi ili tjedni/mjeseci u slikama, kako ih već tko voli nazivati pa sam se i ja konačno odlučila složiti svoj prvi. To će mi biti motivacija i za ubuduće da budem malo aktivnija i tamo, da se više potrudim oko slika i poigram s raznim filterima.
Iako je slobodnog vremena bilo na kapaljku, ipak se tu našlo par sitnica koje su mi uljepšavale dane i mislim da će mi za koji mjesec biti drago otvoriti ovaj post i prisjetiti se kako je to rujan izgledao.
Nadam se da će vam se svidjeti :)


najbolji sladoled // što dosada radi od čovjeka.. // otkriće ljeta /klik/ // punjene pečene paprike, njamiiii!


before I die /klik/ // gledam ja nju, gleda ona mene // najbrže vs. najsirastije šape naselja // konačno, jesen! /klik/


nedjelja // Zoya i 'z bregov, me happy // šljokiceee // newin 


brzinsko rješenje za brzinske goste // wishlist /klik/ // sam svoj majstor - odnijelo mi je pola života // novo gostovanje na blogu /klik/


newin za kraj ~ Tally Weijl (shs) // Essence Wave goddess, jer mi 9 plavaca nije dovoljno 


Što je dobroga obilježilo vaš rujan? Kakvi su planovi za listopad?


Mila

IG: @mila.chocoholic

Broj komentara: 27:

  1. 1. ok, sad sam gladna i jede mi se nešto slatko, a ove paprike izgledaju isto jako ukusno.
    2. je li to bila zmijurina u vodi?
    3. šape su preslatke.
    4. super jakna, vile ....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što je najgore, i ja, a još sam u pidžami haha.. srećom imam malo milke u blizini :P
      Je, je, jelda je krasna? Baš smo se lijepo podružile, cijelih 5 sekundi :D Hvala ti!

      Izbriši
    2. joj brrr, zmije :D i skakavci, njih me je strah :))))

      Izbriši
    3. Joj da, fuuuj haha.. i s jednim malim zelenim sam imala bliski susret prije par dana, tj. nisam jer sam vrištala na vrhu fotelje dok su ga muž i pas hvatali po stanu :D
      I pauke mrzim iz dna duše! I miševe! I dalo bi se još tu nabrajat :D

      Izbriši
  2. E ove roze šljokičaste čizmice hahaha odvalila sam kad sam ih vidjela :D
    Meni je rujan ispao baš super mjesec, bolji od čitavog ljeta na kraju i nekako mi je žao što je već završio. Početak novog mjeseca sam dočekala sa zuboboljom, glavoboljom i nula volje za ičim i mislim da ću se vratiti u krevet čim ti šibnem ovaj komentar, ali nadam se da će već sutra sve krenuti u idealnijem smjeru :) Listopad će inače kod mene biti u znaku zadnje godine na faksu i početak priprema oko izrade diplomskog projekta, a ko ozebli sunce čekam neke vijesti koje bi trebale doći tokom mjeseca koje bi mogle definirati čitavu mi godinu (to ti je onaj sastanak bio haha) i standardno što više vremena želim posvetiti blogu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još tugujem jer nisam mogla stati u njih hihi ;)
      Na kapaljku mi daješ zagrljaje ououuu.. ne znam zašto mi je ta pjesma sad pala na pamet :D Ništa, čamim čekajući, ali sretna jer znam da je nešto genijalno i već se veselim za tebe :))
      Čini mi se da ti onaj prvi napad gripusa nisi dobro odležala, nadam se da si već u krevetu s finim čajićem i da ćeš već sutra biti kao nova :*

      Izbriši
    2. I meni bi se super uklopile u tmurnu zimu i vječno kišnu Rijeku haha šteta što više nemamo 5 godina :D
      Aaaa hvala ti puno, ma ti ćeš prva znati sve, obećavam :*
      Zato sam pola današnjeg dana ostala u krevetu i do maloprije nisam ni dotaknula laptop, totalno vegetiranje od dana :D

      Izbriši
  3. Znaš koliko ja volim Instagram i stvarno sam dosadna svima s njime... to je stvarno čudno jer su mi druge društvene mreže grozne i niti jedna me nije osvojila ali Instač... ma on ni nije neka sad tipična društvena mreža, zar ne? :) Meni je super jer kod tebe uvijek ima nešto fino tamo... baš sam te se sjetila jedan dan kada sam u 11 navečer sa žlicom jela bijelu Linoladu :)
    Ja sam rujan provela s maramicama pa se nadam da će me u desetom mjesecu zaobići te sve moguće gripe i prehlade IAKO mi je stariji mali već dofurao nešto iz vrtića i samo čekam da ja i mali opet krenemo... valjda nećemo :)
    Ja sam ponosna na tempo objavljivanja na blogu u rujnu pa ću si skromno poželjet isti takav i u listopadu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam i da si ti glavna i odgovorna za moj profil tamo hehe.. E sad još da ja tebe navučem na fejs da se malo družimo i skinemo onaj status: none, ehh :D
      Sad baš gledam kako je u svakom okviru bar nešto čokoladno, a nije uopće bilo namjerno haha..
      Ovaj prijelaz i promjenjivo vrijeme je dušu dalo za razboljet se, i ja stalno šmrcam i kišem.. iako nemam takvih iskustava znam da je vrtić/škola rasadnik virusa, držim fige da vas zaobiđe!
      Baš mi je drago da sve češće objavljuješ! I da je svaki dan, meni ne bi dosadilo :*

      Izbriši
  4. Ovo je tako super ideja :) Uživala sam u fotkicama. Rujan kod mene je obilježio početak pisanja mog vlastitog bloga i puno rada na njemu da bude što bliže prvotnoj ideji kojoj sam imala u glavi :) Ohrabrila sam se konačno za nešto što sam mislila da nikada neću. Pokušala raditi videe i različite postove te problala hrpu novoga za mene i to me čini jako sretnom. Listopad mi je omiljeni mjesec jer uskoro će mi rođendan. :D A što se planova tiće nadam se da ću uspješno uskladiti fax i blog i da nijedno neće trpiti tokom idućih mjeseci.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da smo dobili ovako divno pojačanje u blogosferi, kroz tvoje postove se vidi koliko uživaš i koliko te blog čini sretnom <3 Možda ti neće biti lako ispočetka uskladiti sve obaveze, ali s vremenom ćeš se sigurno uspjeti izorganizirati, a ja se iskreno radujem svim novim postovima i videima :)
      Koliko rođendana u listopadu, jeeej! I ja se radujem svim tortama koje ću probati haha, i posebno onom što nas obje čeka u listopadu <3

      Izbriši
  5. Slažem se :) Ja sam neko ko guta slike, što tuđe, što svoje, što one koje su nekada bile, što ove virtuelne (o Instagramu da ne govorim) tako da se uvek radujem ovakvim postovima i drago mi je ako ćeš biti još aktivnija. Tvoje slike baš liče na jesen i moram priznati da se čak i ja sad radujem hladnijim danima koji ovde još nisu na vidiku. Sve je preslatko :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A meni nema draže nego kad ugledam tvoj pregled mjeseca, tako da hitam odmah vidjeti što sam propustila :))
      Jesen je ovdje zasad prekrasna, sunčana i šarena, čarobna! Znam već sam ti bila dosadna s tim haha, ali drago mi je čuti da sam te uspjela 'navući' na nju :D

      Izbriši
  6. Ja prosto svoj dan ne mogu da zamislim bez instagrama, stalno skrolujem i otkrivam nove profile, tvoj je bas lep i radujem se aktvinijem instagramisanju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, super je što je tako pun zanimljivih i inspirativnih profila, jedini je problem što se tako zabuljim i onda ništa živo ne stignem :D

      Izbriši
  7. Super su mi ovakvi postovi i definitvno ih moraš pisati češće :)
    Instagram obožavam, ali moram biti aktivnija. No s druge strane, volim gledati lijepe slike kod drugih, neke su stvarno inspirirajuće :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, baš mi je drago da ti se svidio. U planu je jedan ovakav mjesečni pregled, samo se moram češće sjetiti i objaviti nešto lijepo tamo da vam imam što pokazati :)
      Ne znam je li mi veće zlo on ili Pinterest, kad se navučeš.. uh! :D

      Izbriši
  8. Ok. Priznajem. I ja gledam tuđe Instagrame. Nekako uhvate najbolje od svega! Ali...nemam svoj. Must change that! ;) :)

    OdgovoriIzbriši
  9. ja cim se probudim odvrtim malo instagram i onda uvijek skuzim da cu kasnit na posao ako se ne pokrenem xD
    btw kakva je ispala brzinska torta na kraju? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svaka čast, ja se uvijek budim 5 do 12 i ni ne znam gdje mi je što, a kamoli mobitel :D
      Usta moja hvalite me haha, odlično! Bilo me pomalo strah kakva će biti ta kupovna kora, ali baš me pozitivno iznenadila, poslagala na nju hrpu voća, premazala čokoladnim preljevom i pukla je dok kažeš keks :))

      Izbriši
  10. Sve slike vidjeh već na Instagramu, kod mene si također vidjela slikice, ali komentiram da komentiram :P
    Za listopad nadam se polaganje vozačkog i da ću aktivnije tražiti posao (aaaaaa) :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mora da ti je bilo jako dosadno :D Držim fige na najjače za sve! :*

      Izbriši
  11. i meni su uvijek bili dragi ovi insta postovi, zato sam već objavila jedan iako sam tek odnedavna na instagramu. Čula sam sto nekih rasprava o tome kako je instagram površan, kako ljudi tamo prezentiraju nekakav nerealan stil života, ali nisam to primijetila, dapače baš mi je dobro tamo, dobila sam puno preporuka za čitanje i baš sam sam zadovoljna...mislim da je to više slučaj da ljudi nalaze ono što žele. Pitanje je kako se nečim koristimo...a to je uvijek pitanje, čovjek može sve raditi na krivi ili na pravi način.

    Ta zmijica mi je baš bila slatka...i ja sam uslikala dvije ovog mjeseca, a jako je zanimljivo što sam jednu od njih uslikala na istom mjestu u isto vrijeme kao i prošle godine....baš fora.

    Od ovih punjenih paprika sam ogladnila i to opasno, iako u načelu nisam ljubitelj mesa...ali sada mi se baš prave pečene paprike, mogla bi ih sutra spremiti dragom, počela sam mu ići na živce s svojih širokim asortimanom talijanske kuhinje...a možda je i za zimu bolje domaće...i kako on kaže kuhanija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpisujem kako si ovo rekla, stvar je u tome što mi želimo i na koji način se služimo time. A da je super za preporuke i inspiraciju, o je :)
      Slatka? Ma brrrr.. haha.. Baš zanimljivo kako si ju ulovila na istom mjestu!
      Kuhanija haha.. moram ovo zapamtiti :) Kod mene ima svega pomalo, a recept za paprike sam vidjela dan prije u inmagazinu i baš mi se učinilo super, na kraju smo doslovno prste lizali. Iako ima dosta posla, a kod nas isto vodi talijanska jer je fino & brzo :))

      Izbriši
  12. i meni je iskreno ta talijanska najdraža zbog brzine, ali dragom je jadnom već muka:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja i dalje ne vjerujem da je deveti prošao. A ovakvi postovi su pun pogodak, lijepo se prisjetiti koliko toga ipak stane u jedan mjesec iako nam se i na prvu i na svaku drugu čini da svaki idući još brže proleti. Baš se veselim tome što ću vidjeti na tvom IG do kraja listopada. :))

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Chocoholic Logic © 2014