petak, 30. listopada 2015.

[Wishlist] Dylanlex

petak, 30. listopada 2015.

 







Skyler, Parker, Falkor, Lennon, Frankie, Riley, Ryker, Sienna 
[slike via dylanlex.com]


Što da vam kažem, osim da mi se otkad sam prvi put vidjela Dylanlex ogrlice samo jedna stvar vrti u glavi.. I'm looking so crazy in love's, got me looking, got me looking so crazy in love.. Ah da, možda sitnice da mi za najjeftiniju od njih treba omanji jackpot. Možda da nisam danas odbila onu bakicu koja mi je htjela gatati..
I tako moje wishliste i dalje već pomalo tradicionalno ostaju zabilježene ovdje bez puno smisla i pameti.


Uživajte u vikendu! :*

Mila

Broj komentara: 26:

  1. Meni su te ogrlice prekrasne sve od prve do zadnje *.*

    OdgovoriIzbriši
  2. Uff, gađaš ravno u srce, a novčanik prazan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa kaže.. ne pitaj me noćaas ništa, pusti me da šutim, ja noćas trebam miiiir.. :D

      Izbriši
  3. bacila sam pogled čini mi se preskupe, a ako se ne varam ima sličnih modela po tržnim centrima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znaš što, stvarno cijenim svačiji ručni rad, ljubav i ogroman trud i strpljenje koji su tu uloženi, ali ne znam kolika bih primanja trebala imati da si mogu priuštiti ogrlicu od $1000+.. Gdje si ih vidjela? Ja sam viđala one raznorazne šarene statement ogrlice svuda, ali baš ovakve ne.

      Izbriši
    2. vidjela sam u tržnom u Mostaru jednu, ali ne znam sada koji je dućan bio....

      Izbriši
    3. Nadam se da ću i ja ugledati nešto slično, ovaj vikend je potraga u planu ;) A ako ne, već sam našla par dobrih linkova na ebayu pa ću se počastiti, taman mi stigne za sv. Nikolu :D

      Izbriši
    4. sada sam na jednom blogu (bambolai) naletjela na link za ogrlicu u stilu onih koje si spominjala u wishlisti , dosta je manja od ovih, ali u puno povoljnijoj inačici pa možeš baciti oko i na tu.

      http://www.oasap.com/necklaces/49787-punk-metallic-coined-statement-necklace.html+%22?bambolai%20%22

      Izbriši
    5. Hvala ti što si me se sjetila, idem odmah vidjeti! :**

      Izbriši
  4. Divne su zaista. Ja se samo pitam da li su teske hahah :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, djeluju dosta masivno, iako mislim da nisu. Ne znam zašto. Možda ti javim jednom (jea, rajt) :D

      Izbriši
  5. ajme, toliko su prekrasne, želim ih, al ne znam gdje bi ih nosila :( :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaoo, svuda! Ovakav komad savršeno začini i najobičniju traperice+obična-majica kombinaciju, a zamisli ih tek na malu crnu haljinu.. <3

      Izbriši
  6. Taman kada sam zeljela kliknuti, procitah opasku s jackpotom pa sam odustala... uopce me ne zanima :) Ali su stvarno prekrasne... koju god da dobijem, ne bi se bunila... uz takav komad ti nista vise ni ne treba :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, cijene su nažalost enormne, od cca $900 pa nadalje.. šmrc :D
      Malo me podsjećaju na onu tvoju s Happiness Boutique ;)

      Izbriši
  7. Ma kako li sam samo propustila ovu tvoju wish listu?! Ma znaš šta, možda bolje i da jesam ovako sad suza u oku samo što ne kane :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O da, znam kako ti je. Taman zaboravim na njih i onda me ti podsjetiš, grrr! :D

      Izbriši
  8. Odličneeeeeee :D Ajmee, savršeneee :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znaaaam! :D Ali fali im nešto da budu skroz savršene, par nula manjeeee :D
      Danas slučajno prebacim na cmc, kad ono neki spot od Lane Jurčević i nosi baš jednu od njih! Dođe mi da ju pitam gdje ju je kupila :p

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Chocoholic Logic © 2014